Nesin Napisano 26 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2021 Cześć, Przymierzam się do wymiany napędu z 3 na 1 z przodu. Czy mogę prosić Was o pomoc w doborze? Jestem zielony w tym temacie. Cena, dość budżetowe rozwiązania, ten rower nie jest do nie wiadomo czego 😉 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeSkywalker Napisano 26 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2021 A masz w nim rozbieralną korbę? Jeśli tak to zamiast środkowej zębatki dajesz tanią zębatkę narrow wide, zamiast blatu podkładki, usuwasz przerzutkę, manetkę i masz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nesin Napisano 26 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2021 Jeśli chodzi o to czy da się rozebrać zębatki z korby, to patrzyłem i są przynitowane na stałe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
To_JaT Napisano 26 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2021 Powiem ci, że to nie ma sensu. Nie bedzię to "+5 do stylu" a w rowerze do takich zastosowań jedynie ograniczeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeSkywalker Napisano 27 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2021 9 godzin temu, Nesin napisał: Jeśli chodzi o to czy da się rozebrać zębatki z korby, to patrzyłem i są przynitowane na stałe. To tak naprawdę kosztem jest korba (ramiona), suport i zębatka. Korba - nie mam pojęcia co i za ile, czy dalej kwadrat czy sztywna oś, suport to do 50 złotych, zębatka pewnie podobnie, z Aliexpress za 30 idzie kupić, na Allegro pewnie drożej (jakikolwiek narrow wide, ilość zębów do wyboru, pod warunkiem że zmieści się w ramie. Najtaniej byłoby poszukać ramion korby 3 rzędowej na kwadrat, to powinna spasować z obecnym suportem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...