Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Sklep bikeinn

Opinia: raczej negatywna

24 lutego złożyłem zamówienie, deklarowali, że paczka będzie 28 luty badz 3 marca. Zamówiłem opony, kompletowali je z 3 dni. Dzisiaj mamy 1 marca i wciąż paczka nie wyszła ze sklepu. Jeśli by poinformowali o utrudnieniach, no trudno zdarza się. Ale gdy deklarują czas dostawy a potem przy zamówieniu widzs 6 marca (obstawiam, że i tego nie dotrzymaja) to mają ode mnie negatywna opinie.

 

Napisano

Sklep -   4-bike.pl

Opinia - mega pozytywna

Błyskawiczna realizacja , miłe podejście  do klienta ,  interesujący  mnie asortyment. No i  firma prawie po sąsiedzku bo z Skoczowa 😉. A ja lubię wspierać lokalny biznes. 😁

Napisano

Sklep - Centrum Rowerowe

Opinia - Bardzo  negatywna

 

 

 

Witajcie,

Opiszę tutaj krótką historię zakupu roweru w sklepie CentrumRowerowe, które oceniam na 0/10 (danie im jakiejkolwiek wartości dodatniej byłoby dużym nadużyciem)

Dnia 11.02 dziewczyna zakupiła w tym przybytku rower. Rower nie był przesadnie drogi, ale nie był to też taki najbardziej byle jaki, kwota około 3000zł. 
Dzień później znajomy, z tej samej dzielnicy, również zakupił w tym tworze sklepopodobnym rower, podobnej klasy. 
Jego rower doszedł w kolejnym dniu, a roweru dziewczyny brak, mimo, że minęła jedna doba więcej. No więc zaciekawieni tym faktem skontaktowaliśmy się ze sklepem. 
Rower zamówiony 11.02, miał być 13.02 (też poniekąd dlatego wybraliśmy sklep, z racji deklaracji terminu dostawy, do weekendu). Po kontaktach ze sklepem i wodzeniem za nos, kilkoma wymienionymi wiadomościami z przeprosinami rower dotarł 17.02
Tydzień, nie tak źle nawet. Więc nie było to problemem (tylko ten brak komunikacji, sami musieliśmy dopytywać)
Problemy dopiero się zaczęły.
Podczas rozpakowania (nauczony poprzednimi doświadczeniami nagrywaliśmy cały proces) zauwazyliśmy odprysk/ubicie lakieru. Nie jakąś rysę, ale na tylnych widełkach był duży odprysk na aluminium. 
Oczywiście zrobiliśmy zdjęcia z zamiarem zgłoszenia reklamacji dnia kolejnego. Ale coś mnie jeszcze natchnęło, żeby dobrze się przyjrzeć temu wszystkiemu i faktycznie, było czemu.
Okazało się, że rower przyszedł na innym osprzęcie niż CR deklarowało na stronie. No to już nawet nie podchodzi pod reklamację, a po prostu niezgodność towaru z opisem.
To też dnia kolejnego z taką wiadomością udaliśmy się do dystrybutora. Szybko otrzymaliśmy odpowiedź (tu pragnę zaznaczyć, że komunikacja z samym sklepem była naprawdę sprawna, to co już było w środku to inna sprawa, ale odpisywali faktycznie najpóźniej po 24h)
W odpowiedzi oczywiście przeprosiny oraz propozycję zachowania roweru w ramach za bon o wartości 100zł jeśli kupimy u nich coś za 200zł. Tak, za uszkodzony towar niezgodny z opisem dostaliśmy bon o wartości 3% produktu na kolejne zakupy, ale tylko jeśli kupimy coś za 100% więcej niż sam bon xD No żart....
Oczywiście nie zgodziliśmy się na to i zażądaliśmy zwrotu pieniędzy. Pan napisał, że rozumie i zamawia kuriera.
No i zamówił. DPD. Miało być kolejnego dnia u nas po rower, więc zapakowaliśmy go tak jak do nas przyszedł i... podobno był. Dziewczyna dostała informację, że kurier był po rower, ale nikogo nie zastał.
Może i by taka możliwość istniała gdyby nie fakt, że pracuję zdalnie i cały dzień byłem w domu, więc DPD ewidetnie się nie popisało. Rozmawialiśmy z DPD, ze sklepem, nic z tego nie wynikło, sklep musiał złożyć kolejne zlecenie odbioru towaru.
No i złożył i znowu DPD i co ciekawe, kurier przyjechał. Przyszedł po paczkę no zdziwieniom i polskiej wiejskiej mowie nie było końca. Ewidetnie kurier przyjechał po paczuchę, która mieści się pod pachę, a nie w pełni złożony rower.
Powiedział, że nie weźmie i sobie poszedł. A ja z tym pudlem zostałem. Już trochę mocno poirytowany, bo na 40m mieszkaniu 1m3 pudło zajmuje całkiem sporo miejsca, a to już mija tydzień ile ono stoi.
Odezwaliśmy się z tym faktem ponownie do sklepu i już rozgoryczeni mówimy, że dobra, ten jak rozważą jeszcze raz swoją propozycję obniżenia ceny, ale tak trochę sensownie, jak to przystoi na powazny sklep i uszkodzony produkt niezgodny z opisem,
to może go zostawimy, ogarniemy na własną rękę i może będzie okej. No ale sklep stanął na wysokości zadania i do wcześniej wspomnianych 100zł przy zakupie za 200zł postanowił dorzucić nam jeszcze obniżkę ceny roweru o 100zł, czyli kolejne 3%.
Więc w sumie otrzymaliśmy zniżkę 6% pod warunkiem, że wydamy jeszcze 3% w sklepie. No to matmę proszę sobie zrobić samemu. Powiedzieliśmy, że nie.
Sklep zlecił odbiór roweru jakiejś innej firmie kurierskiej,chyba takiej co potrafi takie rzeczy zmieścić w samochód, przyjechali, musiałem oczywiście rower zatargać na dół dwa piętra (tak, wcześniej go wynieść do góry - z tym nie mam problemu, w końcu my go zamawialiśmy).
Kurier odebrał, chyba dowiózł. Dziś, po praktycznie miesiącu bez dnia, otrzymaliśmy zwrot pieniędzy.

Czyli wszystko skończyło się dobrze, niemniej podejście samego sklepu 0/10. Jedyny plus, to szybkość odpowiedzi na wiadomości.
Czy warto tam coś kupować? Sami sobie musicie na to pytanie odpowiedzieć, ale warto uprzednie pcozytać o nich opinie na necie. 
Dla siebie rower kupiłem już gdzie indziej i wszystko było okej, a nawet jakieś gratisy dorzucili (nie jest to coś czego wymagam/oczekuję, ale miły dodatek, to warto wspomnieć)

Pozdrawiam,
Kamil

Sklep - greenbike

Opinia - pozytywna

Rower - Esker 8.0 - przyszedł bardzo szybko, solidnie zapakowany (na palecie, podparty drewnianymi deskami, na początku mnie coś brało, bo nie mogłem tego wytargać na mieszkanie, ale samo pakowanie na plus). Rower złożony, wszystko co powinno być zostało nasmarowane, bez żadnych problemów. Do tego sklep dorzucił drobne bonusy, ogólnie to gorąco polecam

 

Napisano (edytowane)

https://prologshop.cz -  pozytywna ++

Luźny, wręcz koleżeński kontakt. Z Martinem można się porozumieć po polsku, chociaż widać, że korzysta z translatora - przynajmniej się stara. :) Jako, że sklep jest blisko granicy, a Martin jeździ rowerem po Karkonoszach, można się dogadać w kwestii wysyłki Paczkomatem żeby nie płacić za międzynarodową przesyłkę kurierską. Ja mu po prostu zrobiłem przelew, wysłałem kod nadania, a on podrzucił przesyłkę do Paczkomatu.

Jak będę w Karkonoszach zajrzę osobiście. :)

Edytowane przez TheJW
Napisano

https://biostern.abstore.pl/ - MEGA POZYTYWNA

Zakupy w Biosternie zawsze udane, bezproblemowe i z reguły najtańsze, ale tym razem naprawdę zrobili na mnie duże wrażenie. Zadzwoniłem, że potrzebuję tego i tego, i kiedy są w stanie wysłać. Uprzejmy Pan sam w trakcie rozmowy zaproponował, że upewni się, czy wyświetlany jako dostępny na stronie towar na pewno jest na stanie i zadba o to, żeby paczka wyszła tego samego dnia, by kolejnego była u mnie. I tak też się stało. Zakupy nie były duże, a mimo to komuś się chciało. I o to chodzi w handlu detalicznym, a nie o bycie obrażonym na klienta. :) 

  • +1 pomógł 3
Napisano

Powinno. Nie jest. Obecnie w większości przypadków obsługa wygląda tak, że dzwonisz, pytasz o coś i masz wrażenie, że przeszkadzasz osobie po drugiej stronie. A to przecież święte prawo konsumenta mieć pytania do sprzedawcy na temat towaru będącego w kręgu zainteresowań! Na odpowiedź na maila czasem trzeba czekać tydzień. Ostatnio w czasie gdy czekałem na jakąś odpowiedź w sprawie części zdążyłem ją kupić za granicą i poskładać rower...

Dropshipping i platformy sprzedażowe nam to robią. Sprzedawcy przyzwyczajają się do zautomatyzowanych zakupów bez kontaktu z klientem.

Napisano

Ja tam nie wiem, ale 99% moich klientów otrzymuje towar na drugi dzień po zamówieniu. Telefonów też całkiem sporo i to wszystko wydaje mi się właśnie normalne.

No ale przyznaję, że cenowo do xtremesa to nie podskoczę :)

Tak swoją drogą to z tymi telefonami to różne historie się trafiają. Jakiś czas temu rozmawiałem chyba ze 20 minut z Panem w kwestii dopasowania suportu do jego pojazdu i doszliśmy do jakiegoś tam wniosku. No ale wieczorem jeszcze sobie usiadłem i przejrzałem specyfikacje i wyszło mi, że jednak trzeba inny model niż uzgodniliśmy. No ale było już późno, nie dzwoniłem, następnego dnia zapomniałem. No a za 3 dni Pan do mnie dzwoni z pretensjami, że suport nie pasuje. No cóż...mogłem jedynie przeprosić. Przyznaję, że trochę głupio mi się zrobiło...no ale gdyby zakup był u mnie to pierwsze co bym zrobił to wysyłka właściwego. Inna sprawa, że pewnie gdyby kupił następnego to bym sczaił sprawę i wysłał prawidłowy model,

A w zeszłym tygodniu dostałem w wiadomości na allegro oficjalne zgłoszenie reklamacji na suport Tokena  z prośbą o przysłanie kuriera po odbiór sprzętu. Po 15 miesiącach zaczął słabo się kręcić. Na szczęście w archiwum były stare wiadomości ..sporo ich było. Typowe tak jak między klientem szukającym wiedzy, a sprzedawcą, który jest w stanie coś doradzić. Kilkanaście pytań i odpowiedzi na przestrzeni 3-4 godzin. Wątek się urwał, zakupu brak. Teraz info i reklamacja.

Tak więc z tymi relacjami klient-sklep różnie bywa.

Natomiast jako sprzedawca nadal uważam, że telefony od klientów należy odbierać, a zamówienia powinny dochodzić w większości przypadków na następny dzień, ewentualnie kolejny jeśli złożono je popołudniu.

  • +1 pomógł 2
Napisano

rowerek.pl - POZYTYWNA jak zwykle

image.png.dd8e12ba4a08c6296f0bfba392d040f2.png

 

W dniu 10.03.2025 o 20:47, tacheg napisał:

Sklep - Centrum Rowerowe

Opinia - Bardzo  negatywna

Twoja opowieść to bardziej ocena kurierów niż sklepu...

  • +1 pomógł 1
Napisano (edytowane)

https://bikefast.pl/ - SUPERMEGAEXTRATURBO POZYTYWNA ;)

Potrzebowałem na szybko kabla Di2. Kontaktuję się ze sklepem w piątek koło południa, każą złożyć zamówienie i mówią, że ogarną temat po swojej stronie. Normalnie takie zamówienie byłoby dostarczone poniedziałek/wtorek. Zamówiłem więc chwilę po 12:00, po paru minutach powiadomienie ze sklepu, że kabel jest gotowy do wysyłki, potem po 1,5 godz. od InPostu o odebraniu przesyłki, a później sympatyczny e-mail od obsługi, że zrobili co mogli i teraz wszystko w rękach przewoźnika. Ok. 10:30 w sobotę kabel był już w moich rękach. Wysłałem więc krótkiego maila z ponownym podziękowaniem załączając zdjęcie odebranego kabla, a w odpowiedzi dostałem: ":) największa przyjemność takie akcje". Naprawdę zrobiło mi to dzień! 😊
A to tylko głupi kabelek za nieco ponad 100 zł...

Ceny też mają świetne, zamawiam u nich sporo na Allegro.

image.thumb.jpeg.ec65fb367cd015d03f3abb17dd024f4a.jpeg

Edytowane przez TheJW
  • Haha 5

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...