Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
2 godziny temu, pecio napisał:

gość z Przemyśla  nick z aledrogo  - MYKEN

Gość z Krakowa jak już :P

Mykena znam osobiście i mogę go każdemu polecić, w dodatku, jeśli zamówi się u niego koło customowe, wyjdzie ono z rąk najlepszego kołodzieja w Krakowie. Więc jakieś evalnite lemonbiki niech się chowają z tymi ich pseudo kraftowymi sprzętami. U Mykena taniej i lepiej. 

  • +1 pomógł 2
Napisano (edytowane)

@marvelo rozbieżne są specyfikacje. Może zmierzył fizycznie i tak wychodzi. Nie wiem , pisz i pytaj Mykena. U mnie co prawda  cx'y ale zawsze wychodzą parzyste.

Edytowane przez pecio
Napisano
W dniu 29.01.2025 o 07:06, marvelo napisał:

W środę (29.01) udało mi się w końcu dodzwonić do osoby obsługującej zamówienie i ta rozmowa dała jakąś nadzieję na pozytywne załatwienie sprawy (zostałem przeproszony za niedogodności, a jako rekompensatę mam dostać jeszcze jakiś rabat), ale do dzisiaj dalej nic się nie zmienia w statusie zamówienia (oczekuje na dostawę, pomimo zapewnień, że postarają się szybko ściągnąć te brakujące sztuki). Poczekam do poniedziałku. Mają jeszcze szanse, ale jeśli w poniedziałek towaru nie będzie na sklepie to anuluję zamówienie. Pieniędzy jeszcze nie wpłacałem (bo miałem otrzymać numer konta i kwotę jak zamówienie będzie skompletowane), więc przynajmniej nie będę musiał nic odzyskiwać, ale teraz mam wątpliwości, czy w ogóle towar wyślą nawet jak w końcu zapłacę. Poczytałem trochę opinii (facebook) i wygląda na to, że coś z tą firmą od jakiegoś czasu jest nie tak. 

rowerowy.com | Facebook

Co radzicie? 

Napisano
W dniu 31.01.2025 o 18:27, marvelo napisał:

W środę (29.01) udało mi się w końcu dodzwonić do osoby obsługującej zamówienie i ta rozmowa dała jakąś nadzieję na pozytywne załatwienie sprawy (zostałem przeproszony za niedogodności, a jako rekompensatę mam dostać jeszcze jakiś rabat), ale do dzisiaj dalej nic się nie zmienia w statusie zamówienia (oczekuje na dostawę, pomimo zapewnień, że postarają się szybko ściągnąć te brakujące sztuki). Poczekam do poniedziałku. Mają jeszcze szanse, ale jeśli w poniedziałek towaru nie będzie na sklepie to anuluję zamówienie.

W poniedziałek towaru wciąż nie było, więc napisałem im wiadomość, że rezygnuję. No i dopiero się ruszyło (choć towar faktycznie już chyba do nich został wysłany). Od tego momentu wszystko poszło już tak, jak powinno od samego początku. Dostałem jeszcze raz przeprosiny, 10% rabatu, no i w piątek (po pięciu tygodniach od zamówienia) dostałem paczkę z kompletem szprych (wszystkie zamówione długości i dokładną liczbę sztuk). Ostatecznie zatem sklep ocalił swój honor i gdyby nie ta zwłoka i utrudniony kontakt przez długi czas, byłoby super. A tak wyszło tylko akceptowalnie. Ale szprychy w końcu mam i mogę działać. No i na osłodę trochę taniej niż zakładałem. 

 

 image.thumb.jpeg.3f4ac66e2378fe9a8e2ad57eab4b5a81.jpeg

  • +1 pomógł 1
Napisano

RoweryStylowe - NEGATYWNA

Z takim szmaciarstwem nie spotkałem się od wielu lat, a zamawiam w Internecie bardzo dużo. Na ponad 3 TYGODNIE przed dłuższą wyprawą zamówiłem kierownicę wyprawową, miała być dostępna w 4-6 dni roboczych w tym sklepie. Równie dobrze mogłem zamówić w jednym z europejskich sklepów i dawno bym ją już miał. 
Gdy po tygodniu dopytałem o status zamówienia to dostałem niegrzeczny komentarz, że jak zamawiałem to widziałem, że czas realizacji to max. 06.02 ale że będzie jednak opóźnienie i realizacja będzie w kolejnym tygodniu.
Popełniłem błąd i zaufałem nieodpowiedniemu sklepowi i poprosiłem o dalszą realizację zamówienia bo w sumie było jeszcze sporo czasu. Gdyby jednak ktokolwiek ze sklepu w ciągu kolejnych dni dał znać, że dostawa nawet o tydzień później ich przerasta to nadal miałbym czas na zamówienie za granicą. Ale w stylowych rowerach jak widać klienta mają głęboko gdzieś. Dopiero gdy w kolejnym tygodniu 2 razy poprosiłem o informację o statusie zamówienia to łaskawie po dobie dostałem odpowiedź, że jednak realizowanie zamówień przez Internet to dla nich zbyt duże wyzwanie.
 
Podsumowując: dostępność i terminy dostaw to fikcja, komunikacja fatalna. Z tego co widzę to moje doświadczenie nie jest odosobnione. OMIJAĆ szerokim łukiem!
Napisano

@spidelli Naprawdę rzadko w ostatnich latach takie niemiłe sytuacje mi się zdarzały. Pamiętam które sklepy rowerowe wysyłają błyskawicznie, a które mają towar wirtualny (np. Formicki) - zawsze jednak jest jakaś przewidywalność i komunikacja. Myślę, że przejście znacznej części handlu z własnych sklepów na Allegro spowodowało większą dyscyplinę w informowaniu o stanach magazynowych. Wadą jest oczywiście to, że Allegro zabija niezależne sklepy internetowe, te z kolei same się o to proszą gdyż ceny u siebie mają takie jak na allegro (lub wyższe) i z reguły brak darmowej wysyłki (o zwrotach nie wspomnę). Nie zdziwię się jak za parę lat 98% handlu będzie na Allegro, Amazon i może jakieś branżowe rodzynki się ostaną typu Centrum Rowerowe, które ciężko pracuje na to by traktować ich poważnie.  A rowerom stylowym kij w szprychy!

  • +1 pomógł 1
Napisano

Endurastore - Pozytyw - wysyłka tego samego dnia, bezproblemowy zwrot/wymiana na inny rozmiar, bezproblemowy kontakt - oddzwaniają kiedy nie mogą odebrać

Rogelli.pl - Pozytyw  - wysyłka tego samego dnia, obsługa klienta

szumgum.com - NEGATYW  - nie raczą odbierać telefonów, może gdyby raczyli to nie sprzedawali by towaru którego nie mają na stanie, za to na stronie jak najbardziej tak. Nie odpisują na maile, anulują zakup z w/w powodu. Przeproszenie za zaistniałą sytuację ich przerasta. 

Napisano

Cześć.

Czy ktoś robił zakupy tutaj?

rowerowepromocje.pl

Na allegro od 2 miesiecy, ale zero transakcji i opinii. W sklepie internetowym ceny jeszcze nizsze ale nie wieć czy to nie jakaś zmyłka albo rowery jakiś b-stock.

Ineresuje mnie z tego sklepu Orbea Occam.

Napisano (edytowane)

r2-bike.com

Nie znałem tej firmy, kupiłem coś HOPE'a, jednak od razu informowali, że nie mają i kedy będzie, potem aktualizacje statusu przychodziły i po 2 tyg. dostałem co chciałem. W dobrej cenie.

p.s. Taki tip przy okazji. Generalnie to kupowanie dziś gdzieś w UK to teraz porażka. 3 miesiące przepychałem się z Pocztą i jej cleniem, opodatkowaniem, opłatami, oraz wysyłaniem jakiś oświadczeń i zaświadczeń do czego to, co to, faktur, paragonów itp. W końcu odpowiedziałem że żadnych więcej oświadczeń i zaświadczeń nie wyślę, nic nie zapłacę i by se to w zupę wsadzili i odesłali. Potem jeszcze 2 miesiące bujania się z tą odsyłką, ale w końcu zwrot do UK dotarł i kasę znów zobaczyłem na koncie. Strata na koszcie wysyłki.

Edytowane przez DyktaTusek

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...