pecio Napisano 28 Stycznia Napisano 28 Stycznia @marvelo jak dobrze pamiętam gość z Przemyśla nick z aledrogo - MYKEN. Jak nie ma wystawionych to pisz zapytanie do niego . 1 Cytuj
XYZPV Napisano 28 Stycznia Napisano 28 Stycznia 2 godziny temu, pecio napisał: gość z Przemyśla nick z aledrogo - MYKEN Gość z Krakowa jak już Mykena znam osobiście i mogę go każdemu polecić, w dodatku, jeśli zamówi się u niego koło customowe, wyjdzie ono z rąk najlepszego kołodzieja w Krakowie. Więc jakieś evalnite lemonbiki niech się chowają z tymi ich pseudo kraftowymi sprzętami. U Mykena taniej i lepiej. 2 Cytuj
marcin_ostrów Napisano 28 Stycznia Napisano 28 Stycznia "w dodatku, jeśli zamówi się u niego koło customowe, wyjdzie ono z rąk najlepszego kołodzieja w Krakowie" Bardzo dobrze napisane Cytuj
marvelo Napisano 28 Stycznia Napisano 28 Stycznia Tylko dlaczego MYKEN sprzedaje szprychy Laser w długościach parzystych? Zawsze widziałem je jako nieparzyste. Parzyste to są Race. Sapim Laser 2,0-1,5-2,0 szprycha szprychy 292 mm - SAPLASERJB292 - 12064915186 - Allegro.pl Cytuj
marvelo Napisano 29 Stycznia Napisano 29 Stycznia W dniu 23.01.2025 o 13:35, pecio napisał: Trzy tygodnie przy adnotacji 48 h to już przegięcie z ich strony. Ale większość tak wali w kulki aby złapać klienta a potem jakoś to będzie. standardy obsługi klienta | rowerowy.com Obiecanki cacanki. Cytuj
pecio Napisano 29 Stycznia Napisano 29 Stycznia (edytowane) @marvelo rozbieżne są specyfikacje. Może zmierzył fizycznie i tak wychodzi. Nie wiem , pisz i pytaj Mykena. U mnie co prawda cx'y ale zawsze wychodzą parzyste. Edytowane 29 Stycznia przez pecio Cytuj
marcesco Napisano 29 Stycznia Napisano 29 Stycznia 17 godzin temu, pecio napisał: MYKEN Też zamawiałem tam szprychy, bodaj w 3 różnych długościach (sapim d-light straightpull). Również polecam. 1 Cytuj
marvelo Napisano 31 Stycznia Napisano 31 Stycznia W dniu 29.01.2025 o 07:06, marvelo napisał: standardy obsługi klienta | rowerowy.com Obiecanki cacanki. W środę (29.01) udało mi się w końcu dodzwonić do osoby obsługującej zamówienie i ta rozmowa dała jakąś nadzieję na pozytywne załatwienie sprawy (zostałem przeproszony za niedogodności, a jako rekompensatę mam dostać jeszcze jakiś rabat), ale do dzisiaj dalej nic się nie zmienia w statusie zamówienia (oczekuje na dostawę, pomimo zapewnień, że postarają się szybko ściągnąć te brakujące sztuki). Poczekam do poniedziałku. Mają jeszcze szanse, ale jeśli w poniedziałek towaru nie będzie na sklepie to anuluję zamówienie. Pieniędzy jeszcze nie wpłacałem (bo miałem otrzymać numer konta i kwotę jak zamówienie będzie skompletowane), więc przynajmniej nie będę musiał nic odzyskiwać, ale teraz mam wątpliwości, czy w ogóle towar wyślą nawet jak w końcu zapłacę. Poczytałem trochę opinii (facebook) i wygląda na to, że coś z tą firmą od jakiegoś czasu jest nie tak. rowerowy.com | Facebook Co radzicie? Cytuj
Thomass13 Napisano 6 Lutego Napisano 6 Lutego https://bikefast.pl/ A ktos może robił zakupy w tym sklepie. Wszystko na czas bez opóźnień? Cytuj
TheJW Napisano 6 Lutego Napisano 6 Lutego Wszystko git, jeden z solidniejszych sklepów. Jakby co, to na Allegro potrafią mieć sporo lepsze ceny niż u siebie. 1 Cytuj
marvelo Napisano 8 Lutego Napisano 8 Lutego W dniu 31.01.2025 o 18:27, marvelo napisał: W środę (29.01) udało mi się w końcu dodzwonić do osoby obsługującej zamówienie i ta rozmowa dała jakąś nadzieję na pozytywne załatwienie sprawy (zostałem przeproszony za niedogodności, a jako rekompensatę mam dostać jeszcze jakiś rabat), ale do dzisiaj dalej nic się nie zmienia w statusie zamówienia (oczekuje na dostawę, pomimo zapewnień, że postarają się szybko ściągnąć te brakujące sztuki). Poczekam do poniedziałku. Mają jeszcze szanse, ale jeśli w poniedziałek towaru nie będzie na sklepie to anuluję zamówienie. W poniedziałek towaru wciąż nie było, więc napisałem im wiadomość, że rezygnuję. No i dopiero się ruszyło (choć towar faktycznie już chyba do nich został wysłany). Od tego momentu wszystko poszło już tak, jak powinno od samego początku. Dostałem jeszcze raz przeprosiny, 10% rabatu, no i w piątek (po pięciu tygodniach od zamówienia) dostałem paczkę z kompletem szprych (wszystkie zamówione długości i dokładną liczbę sztuk). Ostatecznie zatem sklep ocalił swój honor i gdyby nie ta zwłoka i utrudniony kontakt przez długi czas, byłoby super. A tak wyszło tylko akceptowalnie. Ale szprychy w końcu mam i mogę działać. No i na osłodę trochę taniej niż zakładałem. 1 Cytuj
szulik Napisano 12 Lutego Napisano 12 Lutego RoweryStylowe - NEGATYWNA Z takim szmaciarstwem nie spotkałem się od wielu lat, a zamawiam w Internecie bardzo dużo. Na ponad 3 TYGODNIE przed dłuższą wyprawą zamówiłem kierownicę wyprawową, miała być dostępna w 4-6 dni roboczych w tym sklepie. Równie dobrze mogłem zamówić w jednym z europejskich sklepów i dawno bym ją już miał. Gdy po tygodniu dopytałem o status zamówienia to dostałem niegrzeczny komentarz, że jak zamawiałem to widziałem, że czas realizacji to max. 06.02 ale że będzie jednak opóźnienie i realizacja będzie w kolejnym tygodniu. Popełniłem błąd i zaufałem nieodpowiedniemu sklepowi i poprosiłem o dalszą realizację zamówienia bo w sumie było jeszcze sporo czasu. Gdyby jednak ktokolwiek ze sklepu w ciągu kolejnych dni dał znać, że dostawa nawet o tydzień później ich przerasta to nadal miałbym czas na zamówienie za granicą. Ale w stylowych rowerach jak widać klienta mają głęboko gdzieś. Dopiero gdy w kolejnym tygodniu 2 razy poprosiłem o informację o statusie zamówienia to łaskawie po dobie dostałem odpowiedź, że jednak realizowanie zamówień przez Internet to dla nich zbyt duże wyzwanie. Podsumowując: dostępność i terminy dostaw to fikcja, komunikacja fatalna. Z tego co widzę to moje doświadczenie nie jest odosobnione. OMIJAĆ szerokim łukiem! Cytuj
spidelli Napisano 12 Lutego Napisano 12 Lutego @szulik Chyba też u nich kiedyś zamawiałem torbę na kierownicę, po kilku dniach dałem sobie spokój i anulowałem zakup. Cytuj
szulik Napisano 12 Lutego Napisano 12 Lutego @spidelli Naprawdę rzadko w ostatnich latach takie niemiłe sytuacje mi się zdarzały. Pamiętam które sklepy rowerowe wysyłają błyskawicznie, a które mają towar wirtualny (np. Formicki) - zawsze jednak jest jakaś przewidywalność i komunikacja. Myślę, że przejście znacznej części handlu z własnych sklepów na Allegro spowodowało większą dyscyplinę w informowaniu o stanach magazynowych. Wadą jest oczywiście to, że Allegro zabija niezależne sklepy internetowe, te z kolei same się o to proszą gdyż ceny u siebie mają takie jak na allegro (lub wyższe) i z reguły brak darmowej wysyłki (o zwrotach nie wspomnę). Nie zdziwię się jak za parę lat 98% handlu będzie na Allegro, Amazon i może jakieś branżowe rodzynki się ostaną typu Centrum Rowerowe, które ciężko pracuje na to by traktować ich poważnie. A rowerom stylowym kij w szprychy! 1 Cytuj
Thomass13 Napisano 13 Lutego Napisano 13 Lutego BikeFast - pozytywna Zamówiona owijka przyszła w 2 dni od zamówienia. Cytuj
Charvel Napisano 14 Lutego Napisano 14 Lutego Endurastore - Pozytyw - wysyłka tego samego dnia, bezproblemowy zwrot/wymiana na inny rozmiar, bezproblemowy kontakt - oddzwaniają kiedy nie mogą odebrać Rogelli.pl - Pozytyw - wysyłka tego samego dnia, obsługa klienta szumgum.com - NEGATYW - nie raczą odbierać telefonów, może gdyby raczyli to nie sprzedawali by towaru którego nie mają na stanie, za to na stronie jak najbardziej tak. Nie odpisują na maile, anulują zakup z w/w powodu. Przeproszenie za zaistniałą sytuację ich przerasta. Cytuj
RafalG Napisano wczoraj o 09:14 Napisano wczoraj o 09:14 Cześć. Czy ktoś robił zakupy tutaj? rowerowepromocje.pl Na allegro od 2 miesiecy, ale zero transakcji i opinii. W sklepie internetowym ceny jeszcze nizsze ale nie wieć czy to nie jakaś zmyłka albo rowery jakiś b-stock. Ineresuje mnie z tego sklepu Orbea Occam. Cytuj
TheJW Napisano wczoraj o 09:20 Napisano wczoraj o 09:20 Atrakcyjne ceny, strona postawiona 4 miesiące temu, brak opinii - jak lubisz prawne przepychanki, to próbuj! Cytuj
smw44199 Napisano wczoraj o 10:02 Napisano wczoraj o 10:02 (edytowane) https://aplikacja.ceidg.gov.pl/ceidg/ceidg.public.ui/EntryChangeHistory.aspx?Id=ffc389f4-35df-447a-99f6-a5e2838c43fd&archival=False Edytowane wczoraj o 10:05 przez smw44199 Cytuj
DyktaTusek Napisano wczoraj o 10:18 Napisano wczoraj o 10:18 (edytowane) r2-bike.com Nie znałem tej firmy, kupiłem coś HOPE'a, jednak od razu informowali, że nie mają i kedy będzie, potem aktualizacje statusu przychodziły i po 2 tyg. dostałem co chciałem. W dobrej cenie. p.s. Taki tip przy okazji. Generalnie to kupowanie dziś gdzieś w UK to teraz porażka. 3 miesiące przepychałem się z Pocztą i jej cleniem, opodatkowaniem, opłatami, oraz wysyłaniem jakiś oświadczeń i zaświadczeń do czego to, co to, faktur, paragonów itp. W końcu odpowiedziałem że żadnych więcej oświadczeń i zaświadczeń nie wyślę, nic nie zapłacę i by se to w zupę wsadzili i odesłali. Potem jeszcze 2 miesiące bujania się z tą odsyłką, ale w końcu zwrot do UK dotarł i kasę znów zobaczyłem na koncie. Strata na koszcie wysyłki. Edytowane wczoraj o 10:19 przez DyktaTusek Cytuj
nctrns Napisano wczoraj o 10:32 Napisano wczoraj o 10:32 (edytowane) https://www.condorcycles.com/ Pozytyw Sklep w UK, ale wliczają VAT i cło w cenę, przyszło w 5 dni roboczych bez żadnych deklaracji i opłat. Edytowane wczoraj o 10:32 przez nctrns Cytuj
DyktaTusek Napisano wczoraj o 12:48 Napisano wczoraj o 12:48 Do jakiejś kwoty, nie wiem, chyba 100EUR jest jakaś uproszczona odprawa celna z UK, odbierałeś płacąc coś na poczcie czy kurierowi? Cytuj
nctrns Napisano wczoraj o 13:30 Napisano wczoraj o 13:30 Do 150€ jest tylko VAT - to jest to uproszczenie. Moje zakupy były warte akurat 149.95€ Nic nie płaciłem dodatkowo tak jak napisałem wyżej, do tego sam sklep pisze: https://suport.condorcycles.com/article/100-shipping-to-europe-after-brexit Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.