Skocz do zawartości

[opinie] Internetowe Sklepy Rowerowe cz.2


durnykot

Rekomendowane odpowiedzi

Bikeinn

Po pierwszym razie, kiedy to czekałem 2 miesiące na zamówienie i status zamówienia orbitował wokół "w drodze do centrum wysyłkowego" mimo iż towar, teoretycznie, był w magazynie, zrobiłem drugie podejście. Dwa kaski dotarły do mnie w przewidzianym terminie, status przesyłki na bieżąco się aktualizował a o wszystkim byłem na bieżąco informowany przez e-mail.

Czyli tym razem wielki POZYTYW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bikestacja.pl - pozytywna
Chyba już ogarniają (chociaż dawno nic nie zamawiałem). Co prawda hasło "Towary na ZIELONYCH lampkach wysyłamy w...24h :)" nie do końca się sprawdziło, ale wysłali w ciągu 48, więc tragedii nie ma. Zamówienie zgodne, kompletne, bardzo dobre ceny, tylko mogliby chociaż Paczkomat za free dać dla zamówień za parę stówek. ;)

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

iroman.pl - pozytywna i to bardzo!
Świetny kontakt telefoniczny, rozmowa rzeczowa, konkretna i na luzie. Po drugiej stronie ktoś kto ogarnia temat, a nie tylko handluje indeksami z bazy produktów. ;)
Słowa uznania należą się za skompletowanie zestawu, który jako całość się już wyprzedał, z produktów dostępnych jako oddzielne pozycje w sklepie i w tej samej cenie. :) Nie zdążyłem o tym wspomnieć, a rozmówca sam zaproponował. Sam idealnym klientem nie jestem, ale życzyłbym sobie samych takich transakcji i sklepów! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bike-discount.de - negatywna

W poniedziałek zamówiłem części do remontu roweru dla syna, plus coś dla mnie. Wszystko dostępne od ręki. Pytam w środę co z wysyłką, bo robota zaplanowana na sobotę abyśmy mogli w weekend pojeździć. Otrzymuję odpowiedź, że oczywiście paczka jest gotowa i zaraz dostanę potwierdzenie. Powiadomienie weszło jeszcze tego samego dnia, nr przesyłki jest, niby pikobelo, ale niuans jest taki, że paczka została nadana dwa dni później, czyli w piątek i cały plan w pizdu.

Zamawiam tam regularnie i pierwszy raz jestem niezadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

centrumrowerowe.pl

Bez oceny, bo chciałem podzielić się informacją.

W listopadzie kupiłem u nich szosę Orbea. Karton sobie zostawiłem, na wypadek reklamacji.

W sobotę było otwarcie ich sklepu w Warszawie. Mam do nich 5 minut samochodem.

Ucieszyłem się bo raz że wszystko na miejscu, a dwa, że ewentualne reklamacje sobie złożę w sklepie.

Otóż nie tym razem. Napisałem dzisiaj maila do CR, dla formalności, czy z racji otwarcia sklepu będę mógł reklamować rower w sklepie stacjonarnym, jeżeli zajdzie taka potrzeba. Będę mógł wywalić karton, który zajmuje dużo miejsca.

Odpowiedź:

Nie, mam odesłać rower.

Kto mi wyjaśni, jaki to ma sens? Gigantyczny sklep z wielkim budżetem. Otwierają wielki sklep stacjonarny, który mam pod nosem, a mimo to mam odsyłać rower w kartonie do ich siedziby.

Zdębiałem i wiem jedno: podziękuję, ja ich klientem już nie będę.

 

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

*zmobilizowany przez @lewocz 😉

 

DT4You - pozytyw

Nie mogłem znaleźć endcapów z 15x100 na 12x100. Okazało się, że DT Swiss po prostu nie przewidziało możliwości takiej wymiany. Panowie z DT4You przejrzeli istniejące endcapy i dopasowali mi zestaw, który wedle katalogu przeznaczony jest do innych piast. Nie spodziewałem się takiego zaangażowania.

Wysyłka również błyskawiczna - zapłaciłem w środę i w piątek endcapy były już u mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, po wielu miesiącach nadszedł czas na ocenę jednego z dużych graczy na polskim rynku.

Greenbike.pl - NEGATYWNA !!!

Omijajcie z daleka. Na etapie zamawiania roweru z segmentu - jak sami określają - premium, wszystko jest pięknie, "latają" wokół klienta, tu jakiś rabat, tu jakiś gratis, no wszystko cacy. Ale gdy już klient zamówienie złoży, gdy dostaną kasę na konto, sielanka się kończy i zaczynają się schody. Opóźnienie wysyłki towaru to ich standard i najwidoczniej mają to wpisane w statucie. :) Reklamacja to droga przez mękę. Utrudniają jak tylko się da, bezsensownie wszystko przedłużają, czasami odnoszę wrażenie, że robiąc klientowi na złość. Nie dotrzymują terminów, które sami gwarantują. Minęły ponad dwa miesiące od otrzymania roweru, a temat doprowadzenia go do zgodności ze specyfikacją i umową nadal nie został zamknięty. Komedia, parodia, żenada - te słowa najlepiej opisują działalność tego sklepu.

A co do tych rabatów - wcale nie są tak atrakcyjne, inne sklepy dają lepsze, jeśli umie się pogadać, więc to też żaden pozytyw.

Zmarnowany czas i nerwy nie są warte zaoszczędzenia kilkuset złotych, więc jeśli macie możliwość zakupienia tego samego towaru gdzieś indziej, nie zastanawiajcie się.

  • +1 pomógł 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.04.2023 o 10:13, TheJW napisał:

OK, po wielu miesiącach nadszedł czas na ocenę jednego z dużych graczy na polskim rynku.

Greenbike.pl - NEGATYWNA !!!

Omijajcie z daleka. Na etapie zamawiania roweru z segmentu - jak sami określają - premium, wszystko jest pięknie, "latają" wokół klienta, tu jakiś rabat, tu jakiś gratis, no wszystko cacy. Ale gdy już klient zamówienie złoży, gdy dostaną kasę na konto, sielanka się kończy i zaczynają się schody. Opóźnienie wysyłki towaru to ich standard i najwidoczniej mają to wpisane w statucie. :) Reklamacja to droga przez mękę. Utrudniają jak tylko się da, bezsensownie wszystko przedłużają, czasami odnoszę wrażenie, że robiąc klientowi na złość. Nie dotrzymują terminów, które sami gwarantują. Minęły ponad dwa miesiące od otrzymania roweru, a temat doprowadzenia go do zgodności ze specyfikacją i umową nadal nie został zamknięty. Komedia, parodia, żenada - te słowa najlepiej opisują działalność tego sklepu.

A co do tych rabatów - wcale nie są tak atrakcyjne, inne sklepy dają lepsze, jeśli umie się pogadać, więc to też żaden pozytyw.

Zmarnowany czas i nerwy nie są warte zaoszczędzenia kilkuset złotych, więc jeśli macie możliwość zakupienia tego samego towaru gdzieś indziej, nie zastanawiajcie się.

Ja miesiąc temu zamówiłem w sklepie stacjonarnym Gniezno greenbike rower (Po prostu decyzja zapadła podczas przymiarki). Niestety nie mogłem go odebrać podczas tej samej wizyty (wybrany kolor nie był złożony). Po miesiącu mimo wielu wykonanych telefonów z różnych dziwnych powodów wciąż nie mam roweru. Sklep mimo kolejnych obiecywanych terminów nawet do mnie nie dzwoni, sam muszę się dopraszać. Zadzwoniłem do centrali to mi powiedzieli że mam sobie zamówić przez internet ( się przejęli jakością obsługi...). 

 

NEGATYW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ja kolejny raz pochwalę centrumrowerowe. W zeszłym tygodniu zamówiłem torbę Topeak Backloader - 6 litrów. Przyszła nazajutrz, zgodnie z opisem. W piątek doszedłem do wniosku  że może jednak 10 litrów - w sobotę odebrałem drugą torbę z paczkomatu. Wysylka błyskawiczna.

Jedyna upierdliwość to procedura zwrotu przez papierowy formularz.

Mimo wszystko - pozytywna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ChuChu Cenna informacja. Też myślałem, że po otwarciu sklepu stacjonarnego centrumrowerowe umożliwi fizyczną dostawę sprzętu. Warto wiedzieć, żeby się nie zdziwić. Pytałem też, czy podobnie jak w Decathlonie, po zakupie dodatkowych akcesoriów typu inne opony, bagażnik itp. będą one zamontowane do kupowanego razem z nimi roweru. Nic z tych rzeczy - dodatkowa opłata. OK - rozumiem, że czas to pieniądz itd., ale to kolejny minus w stosunku do Decathlonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rowertour.pl - NEUTRALNIE z minusem 

Zamawiałem ostatnio tłumik do amortyzatora rock shox recon z możliwością blokady z manetki. Czas oczekiwania i sama dostawa bez zastrzeżeń tylko dziwnym trafem wszystko przyszło prócz jednego elementu który załączam. Dziwne że cały zestaw na zdjęciu widnieje a tego nie było. Pisałem z nimi, dzwoniłem mieli dosłać niby. Zapewniali że przyszło nawet na aplikacji widnieje mi że przygotowane do wysyłki po czym że jednak brak bo w kolejnym zestawie też nie bylo.  Dziwna sprawa jak dla mnie bo jak bym wiedział że tego nie dołączają tylko trzeba osobno zamówić w życiu bym tego pewnie tłumika nie zamówił. Ale oddać się nie da bo zanim się spostrzegłem że jest brak tego elementu już tłumik był zamontowany. Trochę jestem rozczarowany zakupem u nich. Cena za zestaw fajny bo 325 zł atrakcyjny i na zdjęciu ten element jest pokazany a był jego brak. Niesmak pozostał. 

 

IMG_20230421_082228.thumb.jpg.ecdced541c8658f3dac9011a99e4cedf.jpg

Edytowane przez Thomass13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...