Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
Napisano

Decathlon.pl - negatywny 

Rower kupiony w środę około południa, zapłacony, info że w magazynie w Łodzi 12 szt. 

Zamówione kurierem do domu. 

Oprócz roweru inne części. 

Było info że w piątek FedEx przywiezie i faktycznie przyjechał ale tylko te przedmioty dodatkowe a roweru brak. 

Email z Decathlon że przepraszają za opóźnienie, że rower będzie w ciągu trzech dni. 

Piszę, dzwonię, że sam odbiorę skoro mają 12 szt w Łodzi. 

Odpowiedź, nie ma takiej możliwości. 

Wniosek, albo nie mają rowerów, albo są nie poskładane. 

Ktoś powie czekaj bo i tak jest śnieg ale w dzisiejszych czasach gdzie na Amazonie czy nawet Allegro, przychodzi paczka na kolejny dzień to słabo im to wychodzi. 

Decathlon już cię nie lubię. 

A serwis Decathlon w Pasaż Łódzki to też już porażka. 

 

Screenshot_20230121_121534_Edge.jpg

  • Smutny 1
Napisano (edytowane)

Ja też!!!

Po zalewie złości i straconym czasie , i chamstwie działu e sklep, pojechałem i od ręki kupiłem na żywo w ich sklepie, a w nim pracownicy są już zupełnie ok.  Potem dostałem zwrot kasy i kilka mejli chyba z automatu żeby opinię im wystawić ( debile 😀

Edytowane przez itr
Napisano

Ale przecie chcieli żebyś wystawił im opinię. A nie opinię pozytywną   🙂

Moje onlajn doświadczenia z decem są bardzo pozytywne. Może dlatego że to nie jest polski dec. 

Najlepszą opcją której (chyba?) inni nie mają w ofercie to sprawdzenie statusu realizacji zamówienia i, jeśli nie jest wysłane,  możliwość jego anulowania,  bez angażowania ludzi. 

Napisano

vincere.pl Neutralna

Przez wiele lat byłem ich bezpośrednim i pośrednim klientem, z racji że byli dystrybutorem śrub LBS Precision i ProBolt. Od jakiegoś czasu przestali ściągać śruby i wyprzedają zapasy. 

Wysłałem dwa czy trzy maile z pytaniami, odpowiedzi brak. Musiałem się też upominać o zwrot pieniędzy, za anulowany zakup na Allegro. Oferta mała, ogólnie nie ma raczej czego u nich szukać.

 

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Decathlon.pl NEGATYWNA

Zamówiłem część do roweru, odebrałem paczkę w sklepie, rozpakowałem i... w środku były spodnie. Wróciłem do sklepu z nadzieją że to pomyłka i odszukają moje zamówienie.

No ale nie. Pani spisała zwrot i tyle. Na moje stwierdzenie że czekałem dwa tygodnie na zamówienie, odparła że nic nie może zrobić.

Napisano

junbike.pl : Pozytywna

centrumrowerowe.pl : Pozytywna

Xtremes (biostern via Allegrosz) : Pozytywna

Szybkie wysyłki do odbioru na drugi dzień. Bdb ceny tych rzeczy, których szukałem. Bezproblemowy zwrot całego lub części zamówienia w CR i X.

Napisano

... e tam, w Bikecenter to norma że czas wysyłki jest dłuższy, trzynastego zamawiałem kilka rzeczy za około 1500 pl-enów i dopiero dziś wysłali towar, mimo że na drugi dzień było info że towar jest skompletowany i czeka na wysyłkę. Uzbrój się w cierpliwość i nie panikuj.

  • +1 pomógł 1
Napisano (edytowane)

Kupowałem tam kilka razy i to jest chyba ich stały tekst. Najpierw księguje wpłatę na drugi dzień kolo  12 a później podaja termin oczekiwania od 7 do 10 dni.

Co prawda pretensji mieć nie można bo w ofercie rowniez podają termin realizacji 7 dni ale nie zmienia to faktu że to w dzisiejszych czasach bardzo długo. 

Kontakt też taki sobie, raz chyba mi pisali ze przesyłką wysłana a wyszła dzień lub dwa później 

Finalnie towar zawsze docierał zgodny z opisem.

Zasadniczo omijam ten sklep i kupuję u nich tylko gdy nikt inny nie posiada poszukiwanego przeze mnie asortymentu.

Wolę zapłacić więcej ale mieć temat zamknięty w 2-3 dni

Edytowane przez PawelW84
Napisano

rowertour - czekam już dokładnie tydzień na wysłanie; w piątek zmienili status na "przekazane do działu wysyłek"; strasznie daleko mają ten dział wysyłek.... Ratują ich ceny i szeroka oferta, bo mój pierwszy wybór to centrum rowerowe....

Napisano

To taki model dropshippingu. Ty zamawiasz to oni zamawiają u dystrybutora. Ceny mają niskie bo nie mrożą kasy w towarze. Ale z drugiej strony wysyłka kosztuje i pewnie czekają kilka dni żeby coś się uzbierało więcej bo przy niskiej marży pewnie więcej kosztuje wysyłka od dystrybutora do nich niże zarobią na Tobie.

Napisano

Ok, ja się zacząłem denerwować w piatek dopiero, bo wtedy skompletowali i "czeka na wysyłkę" :) 

Widziałem, że jest kilkudniowy termin realizacji ale wczoraj (poniedziałek) mogli już wysłać.

Napisano

Towar może być niedostępny więc czekają kiedy się odezwiesz. Wtedy grzecznie przeproszą, wstawią bajeczkę o błędzie lub chorobie pracownika i zwrócą wpłatę.

Napisano

bikster.pl - pozytywna

Paczka dotarła z lekkim poślizgiem względem deklaracji na stronie. Miało być 3-5 dni, Było 7. Jednak o poślizgu informowano. Powód opóźnienia duży ruch w związku z promocją. 

Napisano
W dniu 21.02.2023 o 05:36, spidelli napisał:

rowertour - czekam już dokładnie tydzień na wysłanie; w piątek zmienili status na "przekazane do działu wysyłek";

Wszystko dotarło. Sprawy przyspieszyły po wysłaniu formularza kontaktowego. Pozytywny ponieważ była informacja o dostępności w ciągu kilku dni, zaniepokoiła mnie zwłoka po przekazaniu "do działu wysyłek" ale koniec wieńczy dzieło :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...