Skocz do zawartości

[opinie] Internetowe Sklepy Rowerowe cz.2


durnykot

Rekomendowane odpowiedzi

Sklepy popularne produkty mają na stanie, ale bardzie wyszukane już nie. Wystawiacie negatywy bo jakiś sklep nie miał niszowego produktu, a jaracie się Biostern'em bo ma na stanie kasetę Deore czy łańcuch XT, które to sprzedają się w ilościach masowych. Kup w Biosternie coś bardzie niszowego to zobaczysz np. jakiś mniej popularny modle opony to poczekasz 3-4 dni.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dure Nie zdarzyło mi się czekać u nich na cokolwiek. Jak jest oznaczone, jako dostępne - to mają to na stanie. Nie mają kolorowych kropek, przedziałów czasowych 3-15 dni, tekstów "potwierdź dostępność". Dostępny, albo niedostępny. Jak niedostępny, a jest u dystrybutora i poprosi się o ściągnięcie, to faktycznie, czeka się chwilę dłużej - ale to chyba logiczne. Kiedyś ściągali mi specjalnie oponę, której nawet nie mieli w ofercie i po kilku dniach wysłali razem z resztą zamówienia. 

A taka cyklomania po prostu wciska kit - oznaczają towar jako dostępny, żeby potem napisać, że jednak go nie ma. Może klient kupi coś innego... Pytałem ostatnio o wentyle, które mają oznaczone jako "3-15" dni, dowiedziałem się, że "to bardziej ponad miesiąc trzeba poczekać". ;) Na szczęście pieniądze szybko zwracają.

Edytowane przez TheJW
  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, dure napisał:

Sklepy popularne produkty mają na stanie, ale bardzie wyszukane już nie. Wystawiacie negatywy bo jakiś sklep nie miał niszowego produktu, a jaracie się Biostern'em bo ma na stanie kasetę Deore czy łańcuch XT, które to sprzedają się w ilościach masowych. Kup w Biosternie coś bardzie niszowego to zobaczysz np. jakiś mniej popularny modle opony to poczekasz 3-4 dni.

 

Głipoty.

Centrumrowerowe, Biostern i Rowerowy mają na stanie to co jest oznaczone jako dostępne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rowerowy.com - pozytywna

Troche  zwlekli z wysyłką ale ja w przelewie podałem nr z poprzedniego zamówienia.

hej ale w cyklomanii jak są zielone kropki dostępności to mają towar na stanie czy coś się teraz zmieniło?  Jeszcze się nie nadziałem by było inaczej. Mnie się podoba jak sklep weryfikuje zamówienie czy jest do realizacji w terminie i dopiero prosi o przelew. W rowerowy.com i bikecenter.pl tak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś tak było, brało się na pewniaka. Teraz nie wiadomo. Terminy wysyłki mają absurdalne, więc równie dobrze mogą zamawiać towary z zewnątrz.

Cyklomania dla mnie istnieje tylko wtedy, kiedy inni czegoś nie mają. Mają dobre ceny, to trzeba przyznać. O ile po sezonie, można sobie poczekać kilka dni, o tyle nie wyobrażam sobie takiej sytuacji w sezonie.

Już znacznie lepiej jest poszukać na Allegro, dopłacić kilka zł ( z Allegro Smart różnica w cenie spada) i zamówić coś od jednego z wielu sprzedawców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cyklomania.pl - negatyw jak stąd na Księżyc.

19.02.2021r. kupuję i opłacam bieżnię Cane Creek 47/30mm, towar wedle opisu wysyłany 3-14 dni. OK jest zima mogę poczekać.

6.03 moje pytanie na jakim etapie realizacja zamówienia, 8.03 odpowiedź:

"Wybrany produkt był na zamówienie, co oznacza wydłużony czas realizacji. Dostawę otrzymamy w tym tygodniu.  Jak tylko do nas przyjdzie, zamówienie zostanie zrealizowane."

18.03 moje ponowne pytanie co z wysyłką, 21.03 odpowiedź sklepu:

"Zostaliśmy wprowadzeni w błąd ze strony naszego dostawcy. Bieżnia jest u nich niedostępna na ten moment. Mamy anulować zamówienie i zwrócić środki ?"

Oczywiście i na allegro jak i sklepie pozycja dalej jest. Z Internetu intensywnie korzystam od  schyłku XXw. zakupy robię od dawien dawna, ale coś takiego po raz pierwszy.

Bardzo miły sklep...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wygląda na to, że w temacie sklepu bikecenter.pl nic się nie zmieniło. Nadal informują, że towar mają na magazynie i realizują wysyłkę do 7 dni. Dałem się nabrać na to. Teraz okazuje się, że po 5 dniach roboczych zamówienie nadal w kompletacji. Na pytanie o termin dostałem odpowiedź, że towar zamówiono o zagranicznego dostawcy i mam czekać. 

Nie polecam! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rowertour  - negatywna

towar wrzucony do koszyka , w cudowny sposób -  cena zmienia się z 330 zł na 416 zł. 

Dobrze , że się zorientowałem podczas płatności.

Cyklomania -  również trzeba się pilnować ,  brak aktualizacji dostępnego towaru.  Sprzedają, a później przepraszają, że jednak towar nie jest dostępny.

Żeby nie było , że tylko narzekam - to sklep godny polecenia Rowerplus, na bieżąco aktualizacja dostępności , szybka wysyłka.

Edytowane przez vpablov
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

centrumrowerowe.pl - pozytywna - wiadomo dlaczego :)

A teraz się wyłamię...

cyklomania.pl - pozytywna - Taka historia: 01.04.2021 dostaję na maila potwierdzenie dostępności łańcucha. Klikam - niedostępny. Ale mają fun na prima aprilis. Za jakiś czas znowu mail. Klikam - CN-HG701+Spinka dostępny. Cena 105,9zł. Hmmm - 01.04.??? No dobra, klikam do koszyka, potwierdzam zamówienie upewniam się (wmawiam sobie), że czerwone info o przedłużonej wysyłce, to ze względu na Wielkanoc, opłacam i czekam. Co będzie prędzej: Ever Given z kontenerem łańcuchów, czy mail od cyklomani.pl, że sorry ale towar "out of stock i nie wiadomo kiedy będzie". No i surprice, wczoraj w paczkomacie nowy łańcuch. Dlatego wystawiam POZYTYWA :)

Edytowane przez CoolBreezeOne
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

karbonowy.pl  - pozytywna  - Zamówiony komplet uszczelek do amorka - przedmiot zgodny z opisem, ceny porównywalne, szybka dostawa.

Sprzedawca na allegro : panodrowerow  - pozytywna  - zamówiony olej do amorka - szybka wysyłka, towar zgodny z opisem ;)

sbike.pl -  negatywna - Dzień po złożeniu zamówienia dostałem informację, że towar jednak niedostępny. 3 dzień czekam na zwrot kasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BikeGear -negatywna

 

zamówienie złozyłem 7.04  a dzisiaj rano tj. 19.04 dostałem powiadomienie z inpostu że paczka dzisiaj zostanie doręczona do paczkomatu.Bardzo długi czas realizacji jednym słowem, w odpowiedzi dostałem wiadomość "Po prostu ilość zamowień na raz przekroczyła posiadaną przez nas ilość, nie zdążyliśy zaktualizować stanu, a u dystrybutora niestety pustki, co jest niestety standardem w tym sezonie. Przepraszamy za kłopot."

zamawiałem:

 1x: Opona VITTORIA BARZO G2.0 27.5x2.35' TNT
1x: Opona VITTORIA MEZCAL G2.0 27,5x2.35' TNT     <----   tej opony nie mieli
1x: Rękawiczki ACCENT RAINDROP L czarne 
1x: Szorty MTB ACCENT TANGER niebieskie XXL 

maja wirtualny towar, jak wam się spieszy z czymś to sie zapytajcie najpierw czy mają na stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że mi nie uwierzycie, ale...

bikestacja.pl - pozytywna !
Zamówienie złożone i opłacone w środę przed północą, w czwartek ok. 13:00 powiadomienie o nadaniu przesyłki, dzisiaj po 14:00 paczka dostarczona!
W dodatku mieli w dobrej cenie tarczę Shimano MT800, która nigdzie poza CR nie była dostępna - nie mam pojęcia, skąd ją wzięli...
To moje drugie zamówienie u nich w ostatnim czasie i przy poprzednim też wszystko było OK.
Zabawne, że teraz do przesyłek dołączają karteczkę z prośbą o wystawienie pozytywnej opinii w Google. ;)

P.S. W regulaminie sklepu są ciekawe informacje dotyczące czasu realizacji zamówień.

No i tutaj chyba już bez zaskoczenia:
centrumrowerowe.pl - pozytywna
Dawno nic u nich nie zamawiałem, bo przestali być konkurencyjni, ale okazało się, że jako jedyni mają potrzebną część (no...w momencie zamówienia tak było, bo kilka godzin po jego złożeniu dostałem powiadomienie o dostępności w Biosternie... :D). Proces realizacji zamówienia jak w BS - zamówienie w środę, czwartek wysyłka, piątek odbiór (planowany, bo kurier jeszcze nie dojechał).

 

W sumie mogłem całość kupić w CR, wyszłoby ze 40-50 zł drożej, ale bez ryzyka, jednak byłem bardzo ciekawy tej Bikestacji. ;)

Edytowane przez TheJW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Trekking24.pl - NEGATYW

W życiu jeszcze tak nie zostałam oszukana. Zakupiłam rower przez internet na prezent. Rower dotarł uszkodzony. Sprzedawca obiecał pokryć koszty naprawy. Po naprawie wykręcił kota ogonem, że stawki naprawy są za wysokie. Gdy zapytałam w innych serwisach rowerowych jaki byłby koszt naprawy okazało się, że mogłam zapłacić jeszcze drożej. Zostałam przez sprzedawcę zwyaczajnie oszukana i wykorzystana do "darmowej" naprawy uszkodzenia. Uszkodzenie tego typu nie mogło nastąpić w transporcie. Nie można też mówić o przeoczeniu, była to wysyłka z premedytacją. Z CALA ŚWIADOMOŚCIĄ NIE POLECAM TEGO SKLEPU.

Po takim zakupie odechciewa się zakupu roweru przez internet

Edytowane przez KD.jadwiga
NEGATYW W TYTULE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsumowanie kilku moich ostatnich zakupów:

biostern.pl - pozytyw, jak zawsze szybko, sprawnie i bez problemów, opakowanie minimalistyczne (stretch) nie mniej przesyłka dotarła w stanie nienaruszonym. Co więcej na stronie pojawiły się opcje dostawy do paczkomatu i możliwość płatności przez szybkie przelewy

bemar-bike (allegro 1bemar1) - pozytyw, w sumie 2-krotnie skorzystałem z zakupu, szybko, sprawnie i bez problemów. Paczki dobrze spakowane, do odbioru max 2 dni od złożenia zamówienia.

rove.pl (allegro sport-24h) - pozytyw, szybko, sprawnie i bez problemów, paczka dobrze spakowana, na drugi dzień w paczkomacie.

komonbikes.pl - pozytyw, w miarę szybko (2 dni robocze), przesyłka dobrze spakowana, w gratisie naklejka 🙂

rowerek_pl (allegro) - pozytyw, szybko, sprawnie, wszystko dobrze spakowane, na drugi dzień w paczkomacie

best_trade (allegro) - pozytyw, jw.

karbonowy_pl (allegro) - pozytyw, jw.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja niestety tym razem biosternowi muszę dać małego minusa...
Zamawiałem ostatnio zębatki dla kolegów i jakieś pierdoły dla siebie, w tym żele energetyczne. No i niestety jeden z pięciu jest przeterminowany o kilka miesięcy. Gdyby to był tydzień, nawet miesiąc, ok, można przeoczyć, zapomnieć, ale kilka miesięcy to już spora wtopa. Napisałem maila z prośbą o zwrot tych kilku złotych, niby grosze, ale mimo wszystko należy mi się. Nie dostałem jeszcze odpowiedzi, ale w końcu majówka, więc liczę na nią jutro. Zwykle w tego typu sytuacjach przepraszali za pomyłkę i szybko zwracali środki na konto, myślę, że i teraz będzie podobnie.

Oczywiście powyższe nie powoduje, że zmieniam o nich zdanie, bo nadal uważam ich za jeden z najlepszych sklepów w sieci. :) A wpadki...każdemu się zdarzają. Oby były tylko takie! ;)

Edytowane przez TheJW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...