Skocz do zawartości

[opinie] Internetowe Sklepy Rowerowe cz.2


durnykot

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 14.01.2021 o 22:14, Fisiek napisał:

Ktoś ma jakąś opinie o sklepie rowertour? 

ja mam raczej negatywną. Kupowałem przez allegro żeby mieć darmową wysyłkę smart. Zamówiłem dętkę, koszyk na bidon i dorzuciłem zestaw naprawczy łatek do dętki. Potrzebowałem to na wypad w góry i zamówiłem kilkanaście dni wcześniej. Dni mijały a paczki brak. Na maila brak odpowiedzi, zadzwoniłem, Pani poinformowała mnie że zestaw łatek był uszkodzony i zareklamowali go u producenta :D, stwierdziłem żeby wysłali paczkę bez łatek. Pani kazała poczekać, poszła przeanalizować i zaoferowała inny zestaw łatek na który się zgodziłem. Na szczęście udało się otrzymać na dzień przed planowanym wypadem.
Generalnie rozumiem że produkt mógł okazać się wadliwy itp. ale zabrakło tu poinformowania klienta o takiej sytuacji, jeden może poczekać a innemu reszta klamotów jest szybko potrzebna a czasem można i wybrać inny produkt więc tu niestety Minus za podejście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.01.2021 o 22:21, TheJW napisał:

pgbikes.pl (allegro pgbikes) - pozytywna

Kupiłem na allegro ochraniacze na buty Kross, bo potrzebowałem na szybko z racji nadchodzących mrozów. Zamówienie w poniedziałek przed północą, dzisiaj (środa) po 9:00 do odbioru w Paczkomacie. Mieli jakieś zamieszanie w ofertach tych ochraniaczy, dlatego kupiłem je 10 zł taniej niż stoją dzisiaj (zaktualizowana cena). Nikt jednak żadnych problemów z tego powodu nie robił.

pgbikes.pl  - negatywna

Przy zwrocie nie oddali kosztów przesyłki, do czego są zobowiązani zgodnie z obowiązującym prawem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@JackFrost Sklep powinien o takich rzeczach wiedzieć, bo to nie jest prawo ustanowione przed miesiącem. W dokumencie zwrotu wymieniłem cały koszt transakcji łącznie z transportem. Jeżeli mam się upominać, tzn że takie praktyki stosują z premedytacją. Jeden się upomni inny nie. Stąd moja opinia jest taka a nie inna i niech będzie ostrzeżeniem dla innych.

Edytowane przez abra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, abra napisał:

@JackFrost Sklep powinien o takich rzeczach wiedzieć, bo to nie jest prawo ustanowione przed miesiącem. W dokumencie zwrotu wymieniłem cały koszt transakcji łącznie z transportem. Jeżeli mam się upominać, tzn że takie praktyki stosują z premedytacją. Jeden się upomni inny nie. Stąd moja opinia jest taka a nie inna i niech będzie ostrzeżeniem dla innych.

Ja nie twierdze, że ktokolwiek powinien się upominać. Byłem ciekaw tylko i wyłącznie reakcji, czy nadal będą się migać od zwrotu.

Nie znam tego sklepu, nigdy tam nie robiłem zakupów stąd mój post. Sam fakt, że ktoś nie zwrócił całej kwoty z paragonu/faktury (lub nie zmniejszył kosztu transportu do najmniejszego, który oferują) tylko policzył sam towar jako wartość zwracaną nie najlepiej świadczy o sklepie.

Edytowane przez JackFrost
literówki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.01.2020 o 21:43, Quell napisał:

Jakieś opinie o cycology.pl ?

Krajowa strona czeskiego sklepu,jest coś co by mnie interesowało,ale jakoś mało wiadomości o nim.

I jak zamawiałeś coś u nich ? bo też myślę o zamówieniu jednego produktu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sbike.pl - pozytywna

Kolejne zakupy u nich. Wszystko w najlepszym porządku - zamówienie złożone 8 lutego po godz. 21, następnego dnia wysłane, dotarło dzisiaj. Co ciekawe, jeden z dwóch produktów był (i nadal jest) oznaczony "wysyłka w 3-5 dni". Lubię, gdy sklepy "oszukują" w ten sposób. ;)

Edytowane przez TheJW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem czy to takie dobre? Osobiście bym tam nie zamówił, bo brzmi jak coś ściąganego od dostawcy, a z tym bywa różnie.

Biostern: Pozytyw

Co tu więcej pisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się wydaje - i tak to odebrałem - że przy niskim stanie magazynowym automatycznie (oczywiście może też to ktoś robić ręcznie, chodzi o zasadę działania) zmienia się dostępność danego towaru, żeby w przypadku zamówienia kilku sztuk klient lub klienci nie zostali wprowadzeni w błąd odnośnie terminu realizacji. Jak towaru braknie to wiadomo, że trzeba ściągnąć go od dystrybutora, a to chwilę trwa.

Edytowane przez TheJW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego wydaje mi się, że podawanie informacji o stanie magazynowym jest lepsze ( centrumrowerowe.pl, rowerowy.com)

Przy okazji, ktoś wie co się dzieje z CR? Ceny mają nie tyle co wysokie, co po prostu chore. Przykładowo korba Tiagra w Biostern kosztuje 330 zł, w CR 505 zł.

Edytowane przez skom25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, skom25 napisał:

Dlatego wydaje mi się, że podawanie informacji o stanie magazynowym jest lepsze ( centrumrowerowe.pl, rowerowy.com)

Przy okazji, ktoś wie co się dzieje z CR? Ceny mają nie tyle co wysokie, co po prostu chore. Przykładowo korba Tiagra w Biostern kosztuje 330 zł, w CR 505 zł.

Od 1.01.2021 w Shimano weszła podwyżka. Na niektórych komponentach znaczna. Drugą kwestią jest mała dostępność towaru.
Część sklepów ma jeszcze stany kupione przed podwyżką, ale jest już naprawdę niewiele takich.

Trzecią kwestią jest fakt, że CR weszło na giełdę i chce robić dobre wyniki jak to spółka giełdowa. Dodatkowo jak mają na wszystko darmową wysyłkę to gdzieś muszą robić na to marżę.

Bardzo prawodpodobne że Biostern "rozda" korby, a potem przez dwa miesiące nie będzie ich miał, tymczasem wobec braków na rynku CR i tak sprzeda swoje za 505zł ;-)

Poza Shimano generalnie podrożeli wszyscy producenci rowerowi, czynniki różne - problemy produkcyjne, ale przedewszystkim znaczny wzrost kosztów transportu.

Edytowane przez Pulse
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biostern to "młoda" firma w branży. Zarejestrowana w grudniu 2014 czyli działa 6 lat na rynku.  Pewnie jak wiele nowych firm chciał się przebić do świadomości klientów. Być może jego atutem są też niewielkie koszty stałe ( magazyn ma chyba na podwórku) Ceny jakie oferuje są bardzo atrakcyjne 10-20% taniej niż oferty konkurencji.  Jedzie na niskiej marży, profesjonalnym podejściem do klientów i dużej sprzedaży.  To czy jego strategia jest słuszna okaże się za kilka lat. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team
4 godziny temu, skom25 napisał:

Przy okazji, ktoś wie co się dzieje z CR? Ceny mają nie tyle co wysokie, co po prostu chore.

Zgadza się, kiedyś zamawiałem u nich sporo części, ale odkąd ich propozycje cenowe są jednymi z wyższych to zaprzestałem. Zwłaszcza, że obsługa też nie była jak dla mnie nigdy pierwsza klasa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...