Skocz do zawartości

[opinie] Internetowe Sklepy Rowerowe cz.2


durnykot

Rekomendowane odpowiedzi

Ogólnie polecam biostern (xtremes na allegro). Ceny fajne, szybka wysyłka. Najczęściej mimo smart'a i tak bardziej opłaca się kupować przez www. Wybór nie jest jakiś mega szeroki ale to co trzeba prawie zawsze da się kupić a i nie spotkałem się z brakiem towaru na stanie.

Z innych, z których najczęściej korzystam i nie mam zastrzeżeń to rowertour.pl i rowerek.pl, obydwa zarówno przez www jak i allegro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biostern jest ograniczony do Shimano Polska (Shimano, Continental, Pro...) i Velo (Accent, Vittoria itd.) niestety. Ale dzięki temu mają mega konkurencyjne ceny. I faktycznie - zawsze wszystko perfekcyjnie. Nawet jak się w czymś walną, to od razu naprawiają swój błąd. Kontakt wzorowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...

formicki-bike.pl - negatywna

 

Minęło 8 całych dni i nie wysłali od razu opłaconej paczki, na wczoraj wieczorem wysłanego maila dziś nawet nie raczyli odpowiedzieć.

 

Kiedyś kupowałem, zawsze było spoko a teraz coś się wydarzyło. Towar oczywiście na stanie, pełna dostępność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trekking24.pl - negatywna opinia

Nie polecam zamawiania roweru w tym sklepie. A już szczególnie nie polecam zakupów, jeśli komuś zależy na czasie. Moje doświadczenia:
1. Dokładnie 18 maja (poniedziałek) zamówiłam rower. Biały (będę opisywać kolorami, żeby nakreślić ten kocioł). Zamówienie i płatność dokonane wieczorem. Rower miał być prezentem, miałam sporo czasu na to, aby go zamówić, zamontować elementy i go wręczyć, a wiedząc, że zamówienie miało być dostarczone w ciągu 3-5 dni roboczych (informacja na stronie sklepu) miałam luzik...
2. W środę 20.05 dostałam informację, że roweru, którego zamówiłam, sklep nie posiada. Dostałam propozycję, aby wybrać jeden z dwóch rowerów z nowych modeli w podobnej cenie, jak ten brakujący. Wybrałam czarny. W czwartek (21.05) dostałam informację, że zamówienie przekazano do realizacji.
3. 22.05 (piątek) napisano do mnie, że z wybranego modelu sklep posiada już tylko kolor "zielono-szary" i pytanie, czy go wysyłać. Zgodziłam się, ale już wtedy zaczęłam się obawiać, że mogę mieć problem z otrzymaniem roweru. Wyraziłam swoje niezadowolenie i poprosiłam o szybką realizację, zaznaczając, że rower jest prezentem i zależy mi na czasie. Zostałam przeproszona za zaistniałą sytuację i obiecano mi, że rower zostanie wysłany jak najszybciej.
4. Czekałam poniedziałek, czekałam wtorek, miałam nadzieję, że już w środę przyjdzie na pewno. Nie przyszedł. Napisałam maila 27.05 z pytaniem kiedy mogę się spodziewać przesyłki i prośbę o podanie nr do jej śledzenia. Dostałam informację, że wysyłka planowana jest na "jutro" i rower powinien być u mnie w piątek, najpóźniej w poniedziałek i że oczywiście po przekazaniu paczki kurierowi dostanę wszelkie informacje na jej temat.
5. W czwartek nie dostałam informacji, że rower został wysłany. Napisałam kolejnego maila z pytaniem o co chodzi, ale już mi na niego nie odpisano.
6. Piątek 29 maja - zadzwoniłam do sklepu z pytaniem co się dzieje z moim zamówieniem. Pan, z którym rozmawiałam mnie przeprosił, powiedział, że były jakieś problemy, ale już jest ok i rower zostanie na pewno wysłany "dziś". Po zakończeniu rozmowy dostałam jeszcze maila z potwierdzeniem, że rower zostanie wysłany i od razu dostanę wtedy nr do śledzenia przesyłki. Oczywiście rower nie został nadany i wieczorem napisałam KOLEJNEGO maila z informacją, że rezygnuję z zamówienia. 2 tygodnie czekania na rower i bycie oszukiwanym, że paczka zostanie nadana w konkretnych dniach to jednak jakaś kpina.
7. W poniedziałek (1.06!) rano zadzwonił do mnie pan ze sklepu z pytaniem czy na pewno chcę rezygnować, bo dziś NA PEWNO rower zostanie nadany, czeka już na kuriera zapakowany. Byłam głupia i się zgodziłam.
8. Faktycznie W KOŃCU zamówienie zostało wysłane. Ze względu na pracę i brak wcześniejszej możliwości odebrania roweru od kuriera, odebrałam go dopiero w czwartek (4.06). Jakie było moje zdziwienie, gdy po wyjęciu go z kartonu, okazało się, że to ten, którego sklep nie miał już na stanie - dostałam czarny (przypominam, że miał przyjść zielono-szary).
9. Tutaj HIT - po zamontowaniu wszystkich elementów okazało się, że nie działa przedni hamulec. Odwiedziłam jeden z serwisów rowerowych i tam mi powiedziano, że nie naprawią mi go "na już", że muszę go naprawić na gwarancję, bo brakuje ważnego elementu. Wściekła postanowiłam zwrócić niesprawny rower.
Podsumowując: jeśli ktoś chce tracić czas i sobie czekać miesiąc na rower i nie przeszkadza mu, że przyjdzie mu jakikolwiek: biały, czarny czy różowy (ahoj, przygodo - loteria taka fajna!), to śmiało można zamawiać, myślę, że sklep wstrzeli się w gusta spontanicznych klientów. Nie mogę być niesprawiedliwa i dodam dwa plusiki: całkiem sprawna komunikacja (tylko jeden mail został olany) a także szybki zwrot pieniędzy.
Niespodzianka została zepsuta, rower nie został wręczony (jakby ktoś się zastanawiał, czy był tu jakiś happy end).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 Cyklomania.pl - negatywna, po tygodniu od wpłaty wciąż nie wysłane, a jak próbowałem coś domówić, żeby przyoszczędzić na wysyłce bo tanio nie jest to się nie da bo zamówienie "realizowane.

Sbike.pl - pozytywna, wyłka w ciągu 1 dnia czego cykomania nie ogarnęła, a czas był dla mnie istotny, no i koszt wysyłki też niższy.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://r2-bike.com
..to nie był mój pierwszy zakup w tym sklepie, wcześniejsze bez żadnych problemów. Tym razem po ponad tygodniu ciszy, wysłałem mail z zapytaniem..odpowiedział automat i znowu cisza przez tydzień. Następnie , dostałem wiadomość od PayPal z info zwrotu przelewu ..dziwna sytuacja. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

shop.43ride.com - pozytyw z malutką uwagą, bo co prawda było napisane, że nie można już modyfikować zamówienia, ale prosiłem o dołożenie jednej rzeczy za 50 zł do spakowanego pudła (gość widział go koło siebie) i się nie udało... Kupiłem trochę drożej na Allegro, ale ze Smartem ;).

rowerplus.pl - pozytyw jak zawsze.

biostern.abstore.pl - pozytyw jak zawsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam mieszane uczucia. Potrzebowałem dwie śruby M6x16 do rogów. Grawitacyjny.pl przez allegro przysłał mi dwie różne śruby tytanowe. No to im to odesłałem. Kupiłem w rowerplus, razem z chwytami. Ci również przysłali mi różne śruby (M6x16 i M6x20). Jutro zaczynam jeździć po sklepach metalowych w Poznaniu. Kupowałem w rowerplus i było ok. Wiem, że to pierdoła ale naprawdę irytująca.

Edytowane przez prezi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RowerPlus.pl pozytywne

Bardzo dobry kontakt, kompleksowe tłumaczenie i doradzanie w sprawie zakupu. Trzeba uważać jeśli wybieramy koszyk z wieloma produktami, bo jeden produkt który ma wskazany dłuższy czas wysyłki, może opóźnić całe zamówienie. Generalnie imho mega profesjonalizm. 

Biostern.abstore.pl pozytywne

Niekiedy konkurencyjne ceny, kosztem tego że sprzedawca potwierdza przelewy dnia następnego, albo potwierdzenia automatycznie lądują w folderze Spam, nie obsługuje szybkich płatności na dzień dzisiejszy

rowerek.pl pozytywne

Sklep sam przyznaje, że mają skopany system powiadomień, przez co gdy kupowałem dwa małe przedmioty, dostałem masę potwierdzeń na email. Tylko tu odradzano mi zakup opon Schwalbe :) Jedna z lepszych obsług klienta. 

Allegro FHU-SDC pozytywne

Bardzo dobry kontakt z klientem, na prośbę zważono mi oponę, dość pomocna obsługa.

---

Generalnie co do czasu przesyłki nie mam zastrzeżeń, o ile sprzedawca jasno i wyraźnie podaje że takowe opóźnienia mogą występować (na przykład axel-sport.pl) Jeśli sklep nie odpowie na moje zapytanie, raczej rezygnuję z oferty jak na przykład w ctbike.pl 

Ja to najbardziej mam zastrzeżenia ostatnio do serwisu/sklepu stacjonarnego, trzy tygodnie człowiek zwodził mnie aby wykonać usługę, zamiast powiedzieć to wprost. Nie mam pretensji, ale w takim sklepie raczej nie będę kupował, nikt łaski nikomu nie robi.  A takie są realia małych miasteczek. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest  sezon i trzeba czekac , zamowilem w   niedziele wieczorem do paczkomatu w piatek towar o 13 w paczkomacie czekal na mnie jak dla mnie spoko czas , jak na sezon, biorąc pod uwage ceny towarów i darmowa dostawe pow 499zl , mam na mysli Cyklomania , dla mnie to sklep nr 1 w Polsce

Edytowane przez HESHER
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...