Mihau_ Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 Ogólnie polecam biostern (xtremes na allegro). Ceny fajne, szybka wysyłka. Najczęściej mimo smart'a i tak bardziej opłaca się kupować przez www. Wybór nie jest jakiś mega szeroki ale to co trzeba prawie zawsze da się kupić a i nie spotkałem się z brakiem towaru na stanie. Z innych, z których najczęściej korzystam i nie mam zastrzeżeń to rowertour.pl i rowerek.pl, obydwa zarówno przez www jak i allegro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wkg Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 biostern - zawsze pozytyw. Za ceny, kontakt i terminy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 Biostern jest ograniczony do Shimano Polska (Shimano, Continental, Pro...) i Velo (Accent, Vittoria itd.) niestety. Ale dzięki temu mają mega konkurencyjne ceny. I faktycznie - zawsze wszystko perfekcyjnie. Nawet jak się w czymś walną, to od razu naprawiają swój błąd. Kontakt wzorowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wkg Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 (edytowane) Vittorie chyba też mają i KMC Edytowane 17 Kwietnia 2020 przez wkg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 (edytowane) Velo jest dystrybutorem Vittorii na Polskę. KMC na Polskę mają Pro-Bike, Polsport i Unibike. Pewnie z którymś też współpracują, trzeba by przejrzeć co jeszcze mają. Edytowane 17 Kwietnia 2020 przez TheJW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wkg Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 Ale pamiętam, że w biosternie też kupowałem. Jakoś podoba mi się tam normalny kontakt z tym facetem. Jednak zaufanie to zaufanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lewocz Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 KMC ja kupuję B2B jeszcze gdzie indziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dragster Napisano 22 Maja 2020 Udostępnij Napisano 22 Maja 2020 centrumrowerowe.pl - pozytywna, kilka zakupów, dobór części, dobre ceny, przyjmowanie zwrotów. Polecam. sbike.pl - pozytywna, jeden zakup, dobre ceny, rozpatrzenie reklamacji. Polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 16 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2020 formicki-bike.pl - negatywna Minęło 8 całych dni i nie wysłali od razu opłaconej paczki, na wczoraj wieczorem wysłanego maila dziś nawet nie raczyli odpowiedzieć. Kiedyś kupowałem, zawsze było spoko a teraz coś się wydarzyło. Towar oczywiście na stanie, pełna dostępność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dovectra Napisano 17 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2020 (edytowane) biostern - ok pozytywna rowerek .pl - mimo lekkiego poślizgu ok. pozytywna Edytowane 17 Czerwca 2020 przez dovectra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PetrozPL Napisano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2020 Czy kupował ktoś z was na primal.pl? Firma jest z łodzi (KENIG Polska Sp. z o.o.). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Meduza Napisano 26 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2020 Trekking24.pl - negatywna opinia Nie polecam zamawiania roweru w tym sklepie. A już szczególnie nie polecam zakupów, jeśli komuś zależy na czasie. Moje doświadczenia: 1. Dokładnie 18 maja (poniedziałek) zamówiłam rower. Biały (będę opisywać kolorami, żeby nakreślić ten kocioł). Zamówienie i płatność dokonane wieczorem. Rower miał być prezentem, miałam sporo czasu na to, aby go zamówić, zamontować elementy i go wręczyć, a wiedząc, że zamówienie miało być dostarczone w ciągu 3-5 dni roboczych (informacja na stronie sklepu) miałam luzik... 2. W środę 20.05 dostałam informację, że roweru, którego zamówiłam, sklep nie posiada. Dostałam propozycję, aby wybrać jeden z dwóch rowerów z nowych modeli w podobnej cenie, jak ten brakujący. Wybrałam czarny. W czwartek (21.05) dostałam informację, że zamówienie przekazano do realizacji. 3. 22.05 (piątek) napisano do mnie, że z wybranego modelu sklep posiada już tylko kolor "zielono-szary" i pytanie, czy go wysyłać. Zgodziłam się, ale już wtedy zaczęłam się obawiać, że mogę mieć problem z otrzymaniem roweru. Wyraziłam swoje niezadowolenie i poprosiłam o szybką realizację, zaznaczając, że rower jest prezentem i zależy mi na czasie. Zostałam przeproszona za zaistniałą sytuację i obiecano mi, że rower zostanie wysłany jak najszybciej. 4. Czekałam poniedziałek, czekałam wtorek, miałam nadzieję, że już w środę przyjdzie na pewno. Nie przyszedł. Napisałam maila 27.05 z pytaniem kiedy mogę się spodziewać przesyłki i prośbę o podanie nr do jej śledzenia. Dostałam informację, że wysyłka planowana jest na "jutro" i rower powinien być u mnie w piątek, najpóźniej w poniedziałek i że oczywiście po przekazaniu paczki kurierowi dostanę wszelkie informacje na jej temat. 5. W czwartek nie dostałam informacji, że rower został wysłany. Napisałam kolejnego maila z pytaniem o co chodzi, ale już mi na niego nie odpisano. 6. Piątek 29 maja - zadzwoniłam do sklepu z pytaniem co się dzieje z moim zamówieniem. Pan, z którym rozmawiałam mnie przeprosił, powiedział, że były jakieś problemy, ale już jest ok i rower zostanie na pewno wysłany "dziś". Po zakończeniu rozmowy dostałam jeszcze maila z potwierdzeniem, że rower zostanie wysłany i od razu dostanę wtedy nr do śledzenia przesyłki. Oczywiście rower nie został nadany i wieczorem napisałam KOLEJNEGO maila z informacją, że rezygnuję z zamówienia. 2 tygodnie czekania na rower i bycie oszukiwanym, że paczka zostanie nadana w konkretnych dniach to jednak jakaś kpina. 7. W poniedziałek (1.06!) rano zadzwonił do mnie pan ze sklepu z pytaniem czy na pewno chcę rezygnować, bo dziś NA PEWNO rower zostanie nadany, czeka już na kuriera zapakowany. Byłam głupia i się zgodziłam. 8. Faktycznie W KOŃCU zamówienie zostało wysłane. Ze względu na pracę i brak wcześniejszej możliwości odebrania roweru od kuriera, odebrałam go dopiero w czwartek (4.06). Jakie było moje zdziwienie, gdy po wyjęciu go z kartonu, okazało się, że to ten, którego sklep nie miał już na stanie - dostałam czarny (przypominam, że miał przyjść zielono-szary). 9. Tutaj HIT - po zamontowaniu wszystkich elementów okazało się, że nie działa przedni hamulec. Odwiedziłam jeden z serwisów rowerowych i tam mi powiedziano, że nie naprawią mi go "na już", że muszę go naprawić na gwarancję, bo brakuje ważnego elementu. Wściekła postanowiłam zwrócić niesprawny rower. Podsumowując: jeśli ktoś chce tracić czas i sobie czekać miesiąc na rower i nie przeszkadza mu, że przyjdzie mu jakikolwiek: biały, czarny czy różowy (ahoj, przygodo - loteria taka fajna!), to śmiało można zamawiać, myślę, że sklep wstrzeli się w gusta spontanicznych klientów. Nie mogę być niesprawiedliwa i dodam dwa plusiki: całkiem sprawna komunikacja (tylko jeden mail został olany) a także szybki zwrot pieniędzy. Niespodzianka została zepsuta, rower nie został wręczony (jakby ktoś się zastanawiał, czy był tu jakiś happy end). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shadow3m Napisano 29 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2020 Cyklomania.pl - negatywna, po tygodniu od wpłaty wciąż nie wysłane, a jak próbowałem coś domówić, żeby przyoszczędzić na wysyłce bo tanio nie jest to się nie da bo zamówienie "realizowane. Sbike.pl - pozytywna, wyłka w ciągu 1 dnia czego cykomania nie ogarnęła, a czas był dla mnie istotny, no i koszt wysyłki też niższy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daniel33mc Napisano 1 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2020 (edytowane) cyklomania.pl Negatywna. Drugie zakupy ostatnio robione i znów problemy ,opóźnione wysyłka, brak odpowiedź na @ i nie kompletne zamówienia. Ostatni raz tam coś kupuje! Edytowane 1 Lipca 2020 przez daniel33mc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 3 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2020 http://r2-bike.com ..to nie był mój pierwszy zakup w tym sklepie, wcześniejsze bez żadnych problemów. Tym razem po ponad tygodniu ciszy, wysłałem mail z zapytaniem..odpowiedział automat i znowu cisza przez tydzień. Następnie , dostałem wiadomość od PayPal z info zwrotu przelewu ..dziwna sytuacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudzinki Napisano 3 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2020 shop.43ride.com - pozytyw z malutką uwagą, bo co prawda było napisane, że nie można już modyfikować zamówienia, ale prosiłem o dołożenie jednej rzeczy za 50 zł do spakowanego pudła (gość widział go koło siebie) i się nie udało... Kupiłem trochę drożej na Allegro, ale ze Smartem . rowerplus.pl - pozytyw jak zawsze. biostern.abstore.pl - pozytyw jak zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K9G Napisano 3 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2020 (edytowane) traperek.pl - pozytyw. Pomimo błędnie wysłanego roweru cała procedura zwrotu, wysyłki nowego i udzielenie rabatu przebiegło szybko, sprawnie i bezproblemowo. Edytowane 3 Lipca 2020 przez K9G Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roch1920 Napisano 11 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2020 rowerplus - POZYTYW Szybka realizacja zamówienia. Dodatkowo plus za kreatywny marketing. Pewnie jeszcze nie jedną rzecz kupię w tym sklepie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prezi Napisano 16 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2020 (edytowane) Mam mieszane uczucia. Potrzebowałem dwie śruby M6x16 do rogów. Grawitacyjny.pl przez allegro przysłał mi dwie różne śruby tytanowe. No to im to odesłałem. Kupiłem w rowerplus, razem z chwytami. Ci również przysłali mi różne śruby (M6x16 i M6x20). Jutro zaczynam jeździć po sklepach metalowych w Poznaniu. Kupowałem w rowerplus i było ok. Wiem, że to pierdoła ale naprawdę irytująca. Edytowane 16 Lipca 2020 przez prezi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 17 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2020 RowerPlus.pl pozytywne Bardzo dobry kontakt, kompleksowe tłumaczenie i doradzanie w sprawie zakupu. Trzeba uważać jeśli wybieramy koszyk z wieloma produktami, bo jeden produkt który ma wskazany dłuższy czas wysyłki, może opóźnić całe zamówienie. Generalnie imho mega profesjonalizm. Biostern.abstore.pl pozytywne Niekiedy konkurencyjne ceny, kosztem tego że sprzedawca potwierdza przelewy dnia następnego, albo potwierdzenia automatycznie lądują w folderze Spam, nie obsługuje szybkich płatności na dzień dzisiejszy rowerek.pl pozytywne Sklep sam przyznaje, że mają skopany system powiadomień, przez co gdy kupowałem dwa małe przedmioty, dostałem masę potwierdzeń na email. Tylko tu odradzano mi zakup opon Schwalbe Jedna z lepszych obsług klienta. Allegro FHU-SDC pozytywne Bardzo dobry kontakt z klientem, na prośbę zważono mi oponę, dość pomocna obsługa. --- Generalnie co do czasu przesyłki nie mam zastrzeżeń, o ile sprzedawca jasno i wyraźnie podaje że takowe opóźnienia mogą występować (na przykład axel-sport.pl) Jeśli sklep nie odpowie na moje zapytanie, raczej rezygnuję z oferty jak na przykład w ctbike.pl Ja to najbardziej mam zastrzeżenia ostatnio do serwisu/sklepu stacjonarnego, trzy tygodnie człowiek zwodził mnie aby wykonać usługę, zamiast powiedzieć to wprost. Nie mam pretensji, ale w takim sklepie raczej nie będę kupował, nikt łaski nikomu nie robi. A takie są realia małych miasteczek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daniel33mc Napisano 22 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2020 KASKI.COM pozytywna szybka wysyłka,bardzo dobry kontakt nawet w niedziele i bez problemu dają rabaty. Polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xms Napisano 24 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2020 CYKLOMANIA.PL, towar co prawda dotarł ale czas oczekiwania tragedia, zamówienia radzę składać w zimę to dojdą akurat na sezon. Cyklomania.pl ogarnijcie się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HESHER Napisano 25 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2020 (edytowane) jest sezon i trzeba czekac , zamowilem w niedziele wieczorem do paczkomatu w piatek towar o 13 w paczkomacie czekal na mnie jak dla mnie spoko czas , jak na sezon, biorąc pod uwage ceny towarów i darmowa dostawe pow 499zl , mam na mysli Cyklomania , dla mnie to sklep nr 1 w Polsce Edytowane 25 Lipca 2020 przez HESHER Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 25 Lipca 2020 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 25 Lipca 2020 Centrumrowerowe- kilka pozytywów , bo kilka zamówień. Szybka dostawa, przy błędnie wysłanej rzeczy bezproblemowe załatwienie sprawy. Wiggle,CRC, Bike-Discount, Bikeinn- również pozytywy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dure Napisano 25 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2020 Jest szczyt sezonu rowerowego, wystawiać negatywa za opóźnienie w wysyłce to jak wystawić negatywa kwiaciarni w Dzień Kobiet, za to, że ktoś czekał w kolejce 40min po kwiaty.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.