dorota57 Napisano 21 Marca 2019 Udostępnij Napisano 21 Marca 2019 -Zakupy w następujących sklepach POZYTYWNE! BIOSTERN H-ROCKS INFINITI BIKE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 23 Marca 2019 Udostępnij Napisano 23 Marca 2019 zonsport.pl - pozytywna. Zamawiałem opony. Najlepsza cena, darmowa i ekspresowa wysyłka do Paczkomatu. Informacje o zamówieniu przesyłane mailowo. Przesyłka zapakowana adekwatnie do zawartości - oszczędnie. I dobrze, bo i tak produkujemy za dużo śmieci. rowerplus.pl - mega pozytywna. Jeden z zamawianych w wieczorem 18.03 produktów nie był dostępny, widniała przy nim informacja o 2-3 dniowym czasie oczekiwania na dostawę do sklepu. 22.03 przed południem zamówienie do odbioru w Paczkomacie. Zapakowane jak wyżej, za co również plus. A do tego przemiłe zaskoczenie po wyjęciu z pudełka WZ z przypiętym paragonem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel2208 Napisano 26 Marca 2019 Udostępnij Napisano 26 Marca 2019 Poszukuję opinii o sklepie https://salon2kolka.pl/index.php?route=common/home Mają dobre ceny na Krossy z kolekcji 2019 i chętnie coś bym kupił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
perfikowski Napisano 28 Marca 2019 Udostępnij Napisano 28 Marca 2019 Sklep rowertour.com Ocena: negatywna Zamówiłem kilka podstawowych narzędzi, skarpety, koszyk na bidon. Wszystko dostępne. Po 4 dniach zadzwoniłem z pytaniem czy wysłali zamówienia. Powiedziano mi że " mają problemy magazynowe". Ze strony sklepu nie było żadnego kontaktu, po 11 dniach od złożenia zamówienia anulowałem je. Sklep dramat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leoms Napisano 31 Marca 2019 Udostępnij Napisano 31 Marca 2019 sklep: bikestacja.pl ocena: pozytywna Towar zamówiony dostarczono w ciągu dwóch dni roboczych. Wszystko zgodne z opisem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chopmaz Napisano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2019 (edytowane) Też pozytywnie. To były moje drugie zakupy w tym sklepie i bez zastrzeżeń jak na razie. Tyle, że po przeczytaniu wielu negatywnych opinii kupuję u nich za pobraniem. Edytowane 9 Stycznia 2020 przez sznib Nie cytujemy posta poprzedzającego w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2019 (edytowane) Sklep: cyklomania.pl Ocena: POZYTYWNA z plusem! Nawet udalo mi się już po opłaceniu paczki zmienić klamoty na ciut inne, popełniłem bład przy zamowieniu ktory został odkrecony bez najmniejszego problemu przez sklep... Edytowane 3 Kwietnia 2019 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
provayder Napisano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2019 BIOSTERN - pozytywna zamówienie złożone wczoraj, dziś odebrana paczka. Kontakt ze sklepem wręcz perfekcyjny, odpowiedzi na pytania w ciągu dosłownie kilku minut. Drobny minus za brak płatności online. CENTRUMROWEROWE - pozytywna Na razie bez żadnych zastrzeżeń. Szybko, sprawnie, bez problemów. Paczka w ciągu 1 dnia dotarła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 6 Kwietnia 2019 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2019 BIKE-COMPONENTS.DE - pozytywna ( jak zawsze ). Części kupione w niedzielę przyjechały już we wtorek. Wiele polskich sklepów nie jest w stanie tak szybko zrealizować zamówień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
niuti Napisano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2019 centrumrowerowe.pl - pozytywna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pulse Napisano 11 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2019 bikeinn.com Negatywna Kupowałem już w tym sklepie i było dobrze, w miarę szybko i sprawnie. Niestety przy ostatnim zamówieniu bardzo się zawiodłem. Towar z szacowanym terminem realizacji 5-8.04. Po 8.04 patrzę na konto a tu bez słowa zmieniona data realizacji na 5.05. Na moje pytanie co się dzieję, odpowiedź w stylu, że to jest termin szacowany a nie gwarantowany i nieco bardziej dyplomatyczne, że jak się nie podoba to można anulować i czekać na zwrot pieniędzy. Jak dla mnie słabo, blisko miesiąc różnicy w terminie realizacji i zero refleksji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 12 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2019 Chciałeś kupić towar z szacowaną dostawą ... Zmienili ci czas dostawy przy zamówieniu czyli dopilnowali obowiązku informacyjnego ... Wszystkie twoje wątpliwości powinien rozwiać ten punkt z ich FAQ : https://www.bikeinn.com/rowery/centro_soporte/st#24 Tak że nie do końca mogę się zgodzić z twoja opinią na ten temat ... No i robię to tak dla samej zasady czepiania się nie mam z tym sklepem nic wspólnego Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roberttrebor Napisano 13 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2019 (edytowane) Bez jaj miesiąc czasu na realizacje to są wolne żarty, też dał bym negatywną opinie.Sklep to sklep jeśli tak by miał działać sklep internetowy to każdy by mógł założyć wirtualnie i ściągać rzeczy od innych wtedy gdy gdyby była taka potrzeba czyli zero własnych kosztów,zero stanu magazynowego czyli czysty zysk. Absolutnie niedopuszczalne a może ja jestem zmanierowany „cywilizowanym” światem bo w UK gdzie pomieszkuje w takiej sytuacji były by przeprosiny i odpowiedni rabat na produkt lub inny gratyfikat a warunki i regulacje wewnętrzne mogą sobie włożyć .....Pozdrawiam Edytowane 13 Kwietnia 2019 przez sznib Nie cytujemy posta poprzedzającego w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 13 Kwietnia 2019 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2019 1 godzinę temu, roberttrebor napisał: bo w UK gdzie pomieszkuje w takiej sytuacji były by przeprosiny i odpowiedni rabat na produkt lub inny gratyfikat a warunki i regulacje wewnętrzne mogą sobie włożyć Więc te Jukejowskie zasady nie obowiązują np w Wigglu ,gdzie cenę na interesujący mnie amorek zmieniali 2 razy w ciągu dnia ( rano wrzuciłem w koszyk, a po paru godzinach cena podskoczyła o prawie 150 ojro ) tłumacząc to m.in jak niżej: There can be many reasons for the variance in price, such as the supplier who often enforce pricing. Jeśli przy zamówieniu podany jest szacowany czas realizacji, to nie należy się dziwić, gdy czas realizacji się zmieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dure Napisano 13 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2019 Zawsze mówię, że Polacy dopiero uczą się zakupów w internecie. Jeszcze mają w głowie zakute "Klient nasz pan". Myślisz człowieku, że będą Cie przepraszać bo szacowany czas realizacji się wydłużył? Podali uczciwie status dostępności, a Ty wystawiasz negatywa..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 13 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2019 Jesli masz szacowany czas dostawy 5 dni i się spóźnią 1-2 dni to tragedii nie ma ale jeśli spóźnienie sięga 25dni to juz gruba przesada. W każdym razie sprzedawca po przyjęciu zamówienia powinien podać już wiążący termin realizacji na który klient może się nie zgodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 13 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2019 (edytowane) W dniu 9.04.2019 o 11:30, OstryKoksu napisał: AMBike Negatywna. Zamówiłem od nich ramę Dartmoor Hornet 2018 na ich stronie pisało dostępność NA MAGAZYNIE, wczoraj przysłali mi, że Zamówinie zostało anulowane, pytam się dlaczego, dzisiaj odpisali, że towar był dostępny uwaga na zamówinie (na zamównie, na magazynie ???) i że nie mają i nie będą mieć a na ich stronie pisało dostępność NA MAGAZYNIE. Niestety to prawda, jeden ze sklepów znajduje się w moim mieście. Miałem identyczną sytuację. Napaliłem się na ramę szosową, byłem gotowy ją brać z marszu w Otwocku lub nawet pojechać do Warszawy jeżeli tam jest przechowywana. Po telefonie okazało się że "Na magazynie" oznacza że jest ona u dystrybutora. Robienie ludzi w konia. centrumrowerowe.pl Pozytyw Bez zastrzeżeń, wrócili do dawnej formy. Bardzo podobna mi się że przy każdym produkcie jest informacja o ilości w magazynie. Ceny także niezłe. biostern.abstore.pl / Xtremes na Allegro Pozytyw Standardowo, czyli nawet jakbym chciał, to nie mam do czego się przyczepić. Jeżeli chodzi o ceny, to rozkładają wszystkich na łopatki, naprawdę ciężko znaleźć sklep z niższymi cenami. Jedyny zgrzyt to opcja płatności online. W regulaminie jest informacja o takiej możliwości, w mailu potwierdzającym zamówienie też, a jednak tego zrobić się nie da. W efekcie trzeba zrobić przelew tradycyjny. republicbikes na Allegro Pozytyw Dobre ceny, dobry kontakt, w miarę sprawna wysyłka Edytowane 13 Kwietnia 2019 przez skom25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzejken Napisano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2019 szumgum .com pozytyw koszyk topeak modula java cage -szybko i tanio-dostałem rabat na (prawdopodobnie) pierwszy zakup Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2019 banless.pl - pozytywna Zamówienie złożone w poniedziałek wieczorem, we wtorek rano (i to baaardzo wcześnie rano...) przesyłka nadana, następnego dnia przed południem zębatka już w moich rękach. :) Dodatkowo załapałem się na promocję -20%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2019 Ponownie zonsport.pl - i ponownie pozytywna ocena. Tym razem to MEGA POZYTYW. Powody są dwa: 1) zamówiony miesiąc temu Racing Ralph okazał się okrutnie krzywy. Szybki kontakt telefoniczny, sprawa załatwiona. Na maila dostałem list przewozowy do zwrotu, po bodajże dwóch dniach pojawił się u mnie kurier z nową oponą i zabrał uszkodzoną. Pan Mateusz poinformował mnie, że wysłał oponę z innej partii, chociaż ja nawet o tym nie wspomniałem. Można? Można. Ale to jeszcze nic, bo...2) Dzisiaj rozprułem tę wymienioną oponę. Pchając rower do domu zadzwoniłem do Pana Mateusza (ok. 18:00), który po krótkiej wymianie zdań potwierdził, że ma jeszcze kilka sztuk na magazynie. Wróciłem do domu i o godzinie 18:50 złożyłem zamówienie na nową, a o 19:49 przesyłka znalazła się już w Paczkomacie nadawczym!!! Teraz pozostaje mieć nadzieję, że InPost postanowi go jutro opróżnić, a jeśli tak, to w poniedziałek przed południem opona będzie u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzejken Napisano 1 Maja 2019 Udostępnij Napisano 1 Maja 2019 domenasportowa.pl / Perfect Sport pozytyw siodełko soprtourer garda x-race gel flow -szybko ,dobra cena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IndyI Napisano 23 Maja 2019 Udostępnij Napisano 23 Maja 2019 W dniu 18.03.2019 o 20:35, TheJW napisał: r2-bike.com - negatywna Chciałem złożyć u nich zamówienie na ok. 800 zł, bo mieli wszystkie potrzebne mi części (opony, tokeny, łańcuchy itd.). Ceny na pierwszy rzut oka przystępne - takie, jak najtańsze oferty w Polsce (niestety w różnych sklepach). Dodałem towary do koszyka, przechodzę do realizacji zamówienia. Nagle niespodzianka - cena zwiększa się o 4%. Ciekawie... Doszedłem, że to różnica w VAT, bo domyślnie strona ma ustawioną wysyłkę do Niemiec. OK, zrobiło się drożej niż w Polsce, ale wszystko z jednego miejsca, jedną przesyłką - niech będzie. Przechodzę do płatności wirtualną kartą Visa, założoną specjalnie do tego typu operacji (bezpieczeństwo i brak opłat za przewalutowanie). Wpisuję dane karty...i co widzę? Kolejne 3,75% dopłaty za przewalutowanie (CO?! Jak widać - bank bankiem, ale dziwni operatorzy płatności doliczają swoje haracze, chociaż płacę KARTĄ!). Sklep nigdzie wcześniej o tym nie wspominał. Podziękowałem. Zamówię w Polsce. Koniec końców o ile wzrosło w złotówkach zamówienie? Pamiętasz może? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 23 Maja 2019 Udostępnij Napisano 23 Maja 2019 @IndyI Oj nie, za nic sobie nie przypomnę... W każdym razie pod koniec suma wyszła taka, że bardziej opłaciło mi się zamówić w dwóch różnych sklepach w Polsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 17 Czerwca 2019 Mod Team Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2019 (edytowane) bikestacja.pl - NEGATYWNA -przez miesiąc nie są wstanie odpowiedzieć na zapytanie ofertowe dot. kół -po tygodniu czekania na zamówienie komponentów widniejących jako dostępne na stanie, dostaję niekompletne zamówienie, z obietnicą dosłania brakujących części za kilka dni. -dostaję przesyłkę na pełną kwotę pobrania mimo brakujących komponentów -kolejne tygodnie mijają a nt. brakujących komponentów nikt nic nie wie -praktycznie nikt nie odbiera telefonów, dodzwoniłem się 2 razy na 20 prób połączeń (na przestrzeni kilku dni) -obsługa niekulturalna i opryskliwa, brak podstawowych zwrotów jak dzień dobry, proszę, dziękuję, przepraszam, dowidzenia. telefon to zło konieczne co niestety dają odczuć klientowi Niestety to kolejne negatywne doświadczenie z tym sklepem. Bardzo żałuję, że dałem się skusić ceną, kolejnej szansy już im nie dam. Temat jest nadal rozwojowy. EDIT: 27-go czerwca wreszcie dotarły do mnie brakujące części (zamówienie złożone 30maja). Oszołamiający wynik. Niestety, negatywną opinię nadal podtrzymuję. Edytowane 28 Czerwca 2019 przez Maniak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chleje24na7 Napisano 19 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2019 Bikecenter.pl -negatywna za nieuczciwe praktyki. Oznaczają, że sprzęt jest u nich na magazynie, ale ponieważ zasady sklepu są "wysyłka 7dni" to "trzymają" towar przez to magiczne 7 dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.