Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
14 godzin temu, Pietern napisał:

Maja dobrą ofertę na Topeak. :)

z tego względu zapytałem ;)

14 godzin temu, lewocz napisał:

https://www.ceneo.pl/sklepy/sportpoint.pl-s8663;030f3#scroll=first-review&tab=reviews

Raczej słabe oceny. To typowy sklep oferujący towar, którego nie ma na magazynie. Problemy zaczynają się gdy towaru nie ma u dystrybutora :)

też to zauważyłem, dlatego nie wiem czy jest sens tam zamawiać...

  • 3 tygodnie później...
Napisano

BIKE24 - POZYTYWNA+++

Zaglądałem już wcześniej do tego sklepu, ale zawsze coś mi nie pasowało, najczęściej cena. Tym razem szukałem kilku sztuk ciuchów rowerowych od konkretnego producenta, były w kilku różnych sklepach np. Freestyle Xtreme, Wiggle czy CRC, ale nie wszystkie w jednym sklepie, a wiadomo koszt przesyłki może zaważyć jeżeli kupujemy rzeczy pojedynczo. I tak właściwie przypadkiem trafiłem do BIKE24 gdzie mieli wszystko co chciałem i dodatkowo w najniższych (niewiele) cenach. OK, zarejestrowałem się i złożyłem zamówienie 12/02/2019 o godz. 15.13, tego samego dnia o godz. 16.11:excl: otrzymuję maila z informacją o wysyłce z linkiem do trackingu DPD który potwierdza że paczka została podjęta przez kuriera. Następnego dnia 13/02/2019 o godz. 11.23 dostaję maila od DPD Polska że przesyłkę dostarczą następnego dnia. Dzisiaj 14/02/2019 o godz. 13.05, a więc w niespełna 46 godzin odebrałem swoją paczkę :w00t:. Moim zdaniem, przy zakupie zagranicznym zrobionym po południu - mistrzostwo świata:thumbsup:

bergzeitNEUTRALNA-

Szukałem konkretnych butów. Znalazłem je w kilku sklepach, ale najtaniej i w moim rozmiarze dostępne od ręki były w tym sklepie. Nie robiłem wcześniej u nich zakupów, więc poczytałem w necie opinie, a z tych wynikało że zdarza się im oferować rzeczy których nie mają na stanie, albo pomylić rozmiary lub kolory, więc 28/01/2019 napisałem do nich maila z zapytaniem o dostępność. Po dwóch dniach, 30/01/2019 dostałem odpowiedź (chyba automatyczną) że są zarobieni i odpowiedzą wkrótce. Po kolejnym tygodniu, 06/02/2019 dostałem kolejnego maila, że buty są dostępne na stanie w moim rozmiarze. Dziękuję, w międzyczasie kupiłem buty gdzie indziej.

Napisano

Sklepsbike.pl

obsługa i wysyłka - pozytyw do sześcianu

Ceny chyba najlepsze na polskim rynku no i można dostać tak nietypowe części jak podkładki do łożysk suportu truvativ -sram do korb PF30.

Napisano

Sklepsbike.pl

kontakt i wysyłka - duży minus

realizacja prostego zamówienia trwała ponad tydzień, dodzwonić się nie sposób, kontakt tylko poprzez email, po co więc podają numer tel.?

 

Napisano

sbike.pl jest ok, ale pod warunkiem, że się nam nie śpieszy. Od momentu złożenia zamówienia do wysyłki schodzą z reguły 2-3 dni. Ale fakt, że ceny mają jedna z lepszych, dla wielu komponentów najlepsze.

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Sklep: cyklomania.pl

Ocena: Pozytywna z dużym minusem

Ciężko coś więcej powiedzieć, bo zamawiałem tam tylko raz. Cena zamawianego towaru dobra, ale czas wysyłki jak na dzisiejsze standardy bardzo kiepski.

Zamówienie złożyłem w sobotę. We wtorek dostałem informację że paczka została wysłana, co nie do końca było prawdą, bo została jedynie przygotowana do odebrania przez kuriera. Realnie paczka wyjechała ze sklepu w środę a dotarła dzisiaj.

Także sklep może i ok, ale jak komuś się nie śpieszy.

Napisano

Jak zamawiałem nie było tego info. Było tylko że do 25.02.2019 sklep był nieczynny.

Napisano

sklep  jest naprawde ok, warto czasami poczekac bo ceny naprawde sa niskie , wiekszosc komponentow np. w centrum rowerowym nie ma a w cyklo sa zwlaszczamte markowe

a co powiecie na to jak czekalem na paczke dwa tygodnie bo kurierka pomylila transporty i towar zamiast pojechac w moim kierunku , pojechal na pomorze w dodatku przytrzymali w tym przypadku sledzenie paczki bo wiedzieli ze machneli sie i nie chcieli zebym wiedzial wczesniej o tym w dzien doreczenia paczki uzupelnili jej droge na stronie

Napisano

Jestem stałym klientem Cyklomanii z racji lokalizacji sklepu - chłopaki mieli remont ostatnio stąd komunikat o opóźnieniach ale generalnie nigdy złego słowa powiedzieć nie mogę. Ja polecam, drobne opóźnienia czy błędy czasem zdarzyć się mogą każdemu. Jak to mówią kto nic nie robi ten się nigdy nie myli ;) 

Napisano

Sklep: rowerek_pl (Allegro)
Ocena: pozytywna

Zamówiłem sporo części. Realizacja szybka, bezproblemowa, wszystko zgodne z opisem. Przesyłka u mnie po 27h od zamówienia.

Napisano

Sklep allegrowy: SmA-Bike_outlet.

Kupiłem tam tarcze, kloce i klucze do konusów.  W sumie dostałem co chciałem i zgodnie z zamówieniem. Nie zadowalało mnie tylko tempo wysyłki.

Napisano

rowerek_pl (Allegro) - duży pozytyw, wszystko wzorowo

Biostern - pozytyw z minusem, kupując towar wybrałem opcje przedpłaty i zrobiłem przelew. Przy wysyłaniu przesyłki dostałem informację że idzie do mnie przesyłka pobraniowa. Szybki telefon i mail wystarczył. Pieniądze wróciły na konto a przesyłka pobraniowa dobrana następnego dnia.

Centrumrowerowe - tutaj wzorowo i w ciągu doby przesyłka u mnie.

Napisano

Sklep: Biostern (Xtremes na Allegro)

Ocena: słabe 3+.

Wysłali nie to co kupiłem. Po wymianie paru maili wysłałem im to, co dostałem i otrzymałem prawidłowy towar. Jednakowoż zakomunikowano mi, że na zwrot kosztów odesłania gratów nie mam co liczyć:

Ja: "dostałem nie to, co zamawiałem".

Oni: " Prosimy odesłać, wyślemy jeszcze raz"

(Wysyłam poleconym i dostaję to, co chciałem)

Ja: "wszystko gitara, ale poproszę siano za polecony"

Oni: "Mogłeś odesłać za darmo paczkomatem. Nie mamy jak zwrócić kasy"

I tak mam szpej do roweru i jednocześnie jestem uboższy o 8 pln.

Napisano (edytowane)
8 godzin temu, irackman napisał:

Sklep: Biostern (Xtremes na Allegro)

Ocena: słabe 3+.

Wysłali nie to co kupiłem. Po wymianie paru maili wysłałem im to, co dostałem i otrzymałem prawidłowy towar. Jednakowoż zakomunikowano mi, że na zwrot kosztów odesłania gratów nie mam co liczyć:

Ja: "dostałem nie to, co zamawiałem".

Oni: " Prosimy odesłać, wyślemy jeszcze raz"

(Wysyłam poleconym i dostaję to, co chciałem)

Ja: "wszystko gitara, ale poproszę siano za polecony"

Oni: "Mogłeś odesłać za darmo paczkomatem. Nie mamy jak zwrócić kasy"

I tak mam szpej do roweru i jednocześnie jestem uboższy o 8 pln.

Na allegro kupiłeś? Stwórz spór dla tego zakupu, może wtedy inaczej podejdą do sprawy.

Edytowane przez pawel2208
Napisano
17 godzin temu, irackman napisał:

Sklep: Biostern (Xtremes na Allegro)

Ocena: słabe 3+.

Wysłali nie to co kupiłem. Po wymianie paru maili wysłałem im to, co dostałem i otrzymałem prawidłowy towar. Jednakowoż zakomunikowano mi, że na zwrot kosztów odesłania gratów nie mam co liczyć:

Ja: "dostałem nie to, co zamawiałem".

Oni: " Prosimy odesłać, wyślemy jeszcze raz"

(Wysyłam poleconym i dostaję to, co chciałem)

Ja: "wszystko gitara, ale poproszę siano za polecony"

Oni: "Mogłeś odesłać za darmo paczkomatem. Nie mamy jak zwrócić kasy"

I tak mam szpej do roweru i jednocześnie jestem uboższy o 8 pln.

A wybrałeś przesyłkę Paczkomatem? Jeśli tak, mają rację. Przy Allegro Paczkomat zwrot jest darmowy.

Napisano (edytowane)

r2-bike.com - negatywna

Chciałem złożyć u nich zamówienie na ok. 800 zł, bo mieli wszystkie potrzebne mi części (opony, tokeny, łańcuchy itd.). Ceny na pierwszy rzut oka przystępne - takie, jak najtańsze oferty w Polsce (niestety w różnych sklepach). Dodałem towary do koszyka, przechodzę do realizacji zamówienia. Nagle niespodzianka - cena zwiększa się o 4%. Ciekawie... Doszedłem, że to różnica w VAT, bo domyślnie strona ma ustawioną wysyłkę do Niemiec. OK, zrobiło się drożej niż w Polsce, ale wszystko z jednego miejsca, jedną przesyłką - niech będzie. Przechodzę do płatności wirtualną kartą Visa, założoną specjalnie do tego typu operacji (bezpieczeństwo i brak opłat za przewalutowanie). Wpisuję dane karty...i co widzę? Kolejne 3,75% dopłaty za przewalutowanie (CO?! Jak widać - bank bankiem, ale dziwni operatorzy płatności doliczają swoje haracze, chociaż płacę KARTĄ!). Sklep nigdzie wcześniej o tym nie wspominał. Podziękowałem. :) Zamówię w Polsce.

Edytowane przez TheJW
Napisano
W dniu ‎2019‎-‎03‎-‎16 o 07:33, Donayo napisał:

A wybrałeś przesyłkę Paczkomatem? Jeśli tak, mają rację. Przy Allegro Paczkomat zwrot jest darmowy.

Wiadomość od Sprzedającego brzmiała "Proszę odesłać, wymienimy". Nie było słowa o paczkomacie, a akurat wygodniej podesłać mi było via PP. Nie będę robił problemu o 8 złociszy, ale niesmak pozostał.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...