Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

E no nie...postrasz ich jakimś rzecznikiem czy cuś...nie ma bata.

Spaprali zamówienie więc nie nawet o czym dyskutować. Mają Ci zwrócic za kask, za przesyłkę do Ciebie i za przesyłkę od Ciebie do nich.

Edytowane przez lewocz
Napisano (edytowane)

Nie do końca lewocz. To reguluje prawo, jak ma na fv rozmiar i jest on inny ni z ten co mu wysłali może reklamować jako produkt niezgodny z fakturą, jeśli jest tam tylko nazwa bez rozmiarówki to ma większy problem. Może co prawda reklamowac go jako niezgodny z zamówieniem ale tu najlepiej poradzić się prawnika, czy ma szanse na rozstrzygnięcie sporu na swoja korzyść.  Sklep powinien mieć zamieszone info i linka do strony sporów online - ODR.

Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE
Platforma ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów) - http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Jeśli tego nie mają możesz ich postraszyć, że ich podpierdzielisz dodatkowo za brak informacji o ODR u nich na stronie sklepu :] Dobrze, jakbyś tez skorzystał z tego linka. Czasy kiedy sklepy internetowe robiły z klientem co chciały, to już przeszłość.

 

 

Edytowane przez gielo
Napisano

Jak wziął na FV to nie ma prawa do odstąpienia od umowy bo nie jest konsumentem :)

Przyznam się, że aż tak siedzę w paragrafach...ale nie wyobrażam sobie żeby kupujący miał ponosić koszt pomyłki sklepu.

Natomiast jako właściciel sklepu interentowego nie wyobrażam sobie innego  załatwienie tej sprawy. Tu nie chodzi o przepisy, ale o NORMALNOŚĆ.

Napisano

Co do FV to ten sklep chyba wszystkim ja wystawia jak pamiętam, jak nie to sam paragon wystarczy.

Co do tego co sobie wyobrażasz, to nie jest akurat ważne. Sklep może się nagiąć do problemu klienta, nawet jeśli prawo działa na korzyść sklepu. Może, nie znaczy, że musi.

Tak wyprzedzając pomysły jakie się co poniektórym mogą nasunąć, to gdyby ktoś wpadł na pomysł krytyki sklepu gdzie popadnie, to bez konkretnego argumentu w postaci przepisu, że ma rację może sobie tylko narobić sporych problemów.

Piszę o tym, bo akurat sam prowadzę 3y sklepy internetowe (nie rowerowe) i niejako muszę, to prawo znać w tym zakresie.

Wiem też, że często klienci wręcz żądają, aby to sklep poniósł koszty, gdy to oni sami pomylili się przy zamówieniu. Wierzę, że autor mówi prawdę tym razem ale uwierzcie mi do czego może kupujący się posunąć, aby tylko nie ponieść kosztów za własne błędy. Tym bardziej jeśli to młody człowiek, który ledwo co wyżebrał od rodziców pieniążki na takie zakupy :]

Napisano

Dla mnie sprawa kosztów wysyłki powrotnej jest prosta ...
To taki "hamulec" dla "klientów" którzy kupując masę ciuchów na przymiarkę mogli to oddać bez kosztów ...

Ale czym innym jest pomyłka w rozmiarze ze strony zamawiającego a czym innym jest danie ciała przez sklep, który wysłał zły rozmiar.
Jeżeli sklep rzeczywiście wysłał zły rozmiar  i teraz nie chce wziąć na klatę popełnionego błędu zrzucając koszt wysyłki na kupującego ... To kupujący ma pełne prawo być niezadowolonym i obsmarowywać sklep negatywna opinia.

Osobiście zdarzały mi się pomyłki ze strony sklepu i za każdym razem moje czynności zostawały ograniczone do niezbędnego minimum.
Sklep prosił abym zapakował towar w opakowanie w którym mi go dostarczono oraz o określenie terminu i adresu gdzie kurier może podjąć paczkę.

Pozdrawiam 

Napisano

Po zakupach w sklepie DomenaSportowa.pl śmiało mogę ich polecić. Szeroki wybór asortymentu, a pracownicy skorzy do pomocy dodatkowo z wysyłką też nie ma problemu. Oby jak najwiecej takich sklepów :)

Napisano

Sklep: centrumrowerowe.pl

Ocena: Pozytywna z minusem

Po założeniu nowego konta zdecydowałem się na zakup wybranych klocków. Zamówienie złożyłem wieczorem i następnego dnia nastąpiła wysyłka.

Więc za co minus? Moje zamówienie cały czas miało status "Przyjęte do systemu". Dopiero około 15 napisałem maila do Działu Obsługi Klienta z prośbą o informację co się dzieje z moim zamówieniem. Po krótkim czasie otrzymałem maila z InPostu że paczka została nadana a niedługo później odpowiedź ze sklepu z tą samą informacją.

Żeby nie było, nie sugeruję absolutnie że paczka została wysłana po mojej interwencji. Natomiast jak widać mają niezły burdel z zmianami statusów itd.

Napisano

Hejka,

ja troszkę z innej beczki. `Czy znacie sprzedawcę z Allegro "rafalszary" ?  Dorobek w sumie żaden, ale ma człowiek podobno sklep rowerowy w Rudzie Śląskiej. Od 16 dni, za każdym telefonem,  wysyła "dzisiaj" do mnie część i nie może ona dotrzeć do Wrocka. W opisie widniała wysyłka "natychmiast". Ehhhh...

pozdrówka

 

Napisano

Sklep; Cykliści. com                                                                                                                                                                                                                                                          Ocena: Pozytywna.                                                                                                                                                                                                                                                             Szybko i sprawnie.              

  • Mod Team
Napisano

Bikestacja - neutralna z minusem.

Legenda Bikestacji trwa.

Zamówienie z allegro - dobra cena. Wpłata poszła.

Informacja ze sklepu, że w aukcji błąd i nie ma czarnej manetki tylko srebrna. Mimo wszystko dobry kontakt i szybki zwrot kasy bez fochów.

To jest powodem opinii neutralnej zamiast negatywnej.

Ale ta sama manetka pojawiła się na aukcji już w mało atrakcyjnej cenie.

Napisano (edytowane)

BIKESTACJA

3-

Do tej pory byłam zadowolona ze współpracy z tym sklepem, aż do chwili obecnego zamówienia. Telefonu nie odbierają, na maile nie odpisują. Towar oznaczony kółeczkiem zielonym jest niedostępny... Mam nadzieję, że uda się odzyskać wpłacone pieniądze. Troja za poprzednie zamówienia, gdyby był kontakt to pewnie byłoby 4

Edytowane przez truskawka
Napisano

Zrobiłem w Bikestacja zamówienie w ostatnią sobotę, 24-Marca na całkiem niemałą kwotę i do tej pory nic się nie dzieje. Przesyłki nie ma, stan zamówienia jest 'przetwarzam'.

Czy ktoś wie o jakichś kłopotach tej firmy, może mają urlop albo coś? Nie odbierają telefonów, nie odpisują na facebooku....

Może ktoś się pod nich podszywa? Użyłem adresu https://www.bikestacja.pl/pl/

Jestem na granicy zgłoszenia sprawy na Policję, ale to jest bez sensu jeśli ktoś wie co tam się stało...

Napisano

A czytałeś opinie o tym sklepie? Trzeba być odważnym żeby tam robić zakupy.

Napisano

No właśnie, jak napisał @skom25, były setki wpisów w tym wątku o Bikestacji. Chłopaki handlują rzeczami których nie posiadają, po zebraniu zamówień od klientów takich jak Ty, ściągają towar pakietami z hurtowni i sklepów zagranicznych (podejrzenie) i po ok. tygodniu kompletują wysyłki. Ja niedawno kupiłem u nich oponkę szosową, ale zrobiłem to zimą, a oponkę będę potrzebował ciepłą wiosną, więc mogłem spokojnie czekać kilkanaście dni.

Napisano (edytowane)

Teraz jasne dlaczego wszystko mieli na stanie rzeczy których nigdzie indziej nie było. No trudno, jednak będę kupował na Aliexpress/Allegro, przynajmniej w razie takiej sytuacji dostanę zwrot kasy :(

Czyli radzicie po prostu czekać jeszcze z tydzień?

Edytowane przez sigviper_
Napisano

Sbike.pl

Kontakt mailowy OK, pakowanie OK i czas przesyłki też w miarę ok - tzn nie jest to - kliknięcie i już paczka w drodze ale na akceptowalnym poziomie, tj trzeba zamówić dzień czy dwa wcześniej.

No i ceny - nie znalazłem taniej.

 

POZYTYW

Napisano

rowertour.pl - poprzez aledrogo

Ocena: pozytyw z minusem

Towar zamówiony 30.03 ...rozumiem święta ale wysyłka mam wrażenie, że nastapiła dopiero po moim emailu w czwartek 5.04. W piątek dostałem emaila, z informacją, że wysyłka piątek/poniedziałek a za chwilę kolejnego z nr przesyłki.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...