TheJW Napisano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2018 sbike.pl - negatyw z plusem Fajne ceny, ale niestety za wirtualny towar - istnieje tylko na stronie. Plus za to, że poinformowali o fakcie (co prawda dopiero kolejnego dnia) i oznaczyli produkt na stronie jako niedostępny. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Legion84 Napisano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2018 bikestacja.pl - negatyw Towar zakupiony na allegro w dniu 21.11.2017, wysłany po 3 tygodniach. Codzienne przypominanie, upominanie się kończyło się tylko informacją - jutro na pewno wyślemy. Towar dotarł do mnie dopiero 22 grudnia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diablosss Napisano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2018 sbike - pozytywny Dobre ceny, wysyłki zgodne z opisem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 12 Stycznia 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2018 Cyklomania.pl: pozytywna Szybko i konkretnie, dobry kontakt, polecam. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lewocz Napisano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2018 Ufff...w końcu jakaś rzetelna opinia Moja wiara w ludzi rośnie. Gość rejestruje się na forum po to co by napisać, że jest fajny sklep internetowy. Nie zginiemy 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin44 Napisano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2018 (edytowane) 46 minut temu, lewocz napisał: Moja wiara w ludzi rośnie. Gość rejestruje się na forum po to co by napisać, że jest fajny sklep internetowy. Dział sprzedam jest dostępny od ileś tam napisanych postów. Ten temat z opiniami też powinien być dostępny od powiedzmy 20 napisanych postów. Już było trochę takich przypadków że użytkownik chwila co się zarejestrował, a już pisze opinie o sklepie można by to uznać za reklamę własnego sklepu. Tak samo jest z opiniami sklepów na google. Jaką mamy pewność że opinie sklepu nie są pisane przez sam sklep ? W sumie czego się dziwić skoro nawet na facebooku można za pieniądze kupić ze 100 lajków i więcej. Może być że faktycznie ktoś kupił pierwszy raz coś w sklepie i chce się podzielić opinią tylko takie opinie należy traktować z przymrużeniem oka. Chyba najbardziej wiarygodne opinie są osób które już mają po 50 komentarzy i więcej. A użytkownicy co mają po 1000 lub 5000 opinii jak np. sznib (najlepszy moderator pozdrawiam go serdecznie) ich opinie należy traktować w 200% poważnie. Bardziej wiarygodnie są opinie na forum niż na ceneo. Najlepiej jak by każdy oceniający wklejał zdjęcie kopii paragonu że faktycznie taki towar nabył to by była w 100% wiarygodna opinia sklepu Bikestacja.pl - PozytywnyZakupione dwa rowery KTM Myroon 29 carbon po 37,000zł Szybko doszły kurierem. Miła obsługa nawet jeden bidon dorzucili gratis. Polecam. Edytowane 14 Stycznia 2018 przez Marcin44 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 15 Stycznia 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2018 13 godzin temu, lewocz napisał: Ufff...w końcu jakaś rzetelna opinia Moja wiara w ludzi rośnie. Gość rejestruje się na forum po to co by napisać, że jest fajny sklep internetowy. Nie zginiemy Spam wszelaki prosimy zgłaszać. 13 godzin temu, Marcin44 napisał: Najlepiej jak by każdy oceniający wklejał zdjęcie kopii paragonu że faktycznie taki towar nabył to by była w 100% wiarygodna opinia sklepu No to poproszę paragon za te KTMy rzekomo kupione w Bikestacji po 37,000zł. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Allshevski Napisano 15 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2018 Sklep: trekking24.pl Ocena: Pozytywna Niedawno kupiłem w tym sklepie rower, czas wysyłki zgodnie z tym, co było napisane na stronie, co do roweru to nie wiem czy Kross im dostarcza już gotowe do wysłania pudła, czy oni sami pakują, ale też nie ma się do czego przyczepić, jeśli chodzi o zapakowanie roweru. Jedynym problemem było jakieś śmieszne poprowadzenie linki hamulca, musiałem wyczepić i założyć znowu po przykręceniu kierownicy, ale oprócz tego wszystko ustawione bardzo ładnie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerry6 Napisano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2018 Centrumrowerowe.pl Pozytyw z minusem Wszystko dotarło zgodnie z zamówieniem, minus za poślizg z wysłaniem paczki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2018 (edytowane) http://biostern.abstore.pl/ - Pozytywna Takiego kontaktu z żadnym sklepem jeszcze nie miałem! Szybkie, konkretne odpowiedzi, idą na rękę, ekspresowo sprowadzają i wysyłają towar, którego nawet nie ma w ofercie (nadal zachowując jego niską cenę). Ceny w większości przypadków bardzo konkurencyjne. Miał być minus za opcje dostawy, - poza Pocztą Polską (która przez 3 dni nie mogła dostarczyć przesyłki Ekspres24 i trzeba było osobiście udać się do placówki) nie można wybrać żadnego innego sposobu. Zapewniono mnie jednak, że wkrótce pojawi się opcja wysyłki DHLem i InPost (ponoć już teraz można o to poprosić w komentarzu do zamówienia), więc będzie dobrze. A przy okazji...To jest mój TYSIĘCZNY post! Ładna liczba. Szybko poszło. Oczywiście to nie koniec! Edytowane 18 Stycznia 2018 przez TheJW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
next Napisano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2018 https://www.sbike.pl/ ocena pozytywna Kupiona tylna przerzutka.Szybki kontakt przez meila i szybka dostawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HarveyDent Napisano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2018 (edytowane) Biostern - POZYTYWNA Błyskawiczny kontakt, dobra cena Wiggle.co.uk - NEGATYWNA Poprzednio dałem im pozytywa. Tym razem pomylili towar i zaczęły się schody. 2 tygodnie mailowania i czekania na sprawdzenie czy zamawiany towar jest dostępny. Po drodze kilka @ bez odzewu. Tylko po to żeby dowiedzieć się że nie ma. Przykro nam, ble, ble ble, proszę odesłać na swój koszt to oddamy kasę. Totalny zlew klienta. Edytowane 29 Stycznia 2018 przez HarveyDent Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 1 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2018 https://www.bikester.pl/ , https://www.fahrrad.de/ pozytywny Kupilem u nich już kilka rzeczy , dostawa szybka i sprawna do tego rabaty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krychood Napisano 4 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2018 Centrum rowerowe - pozytywna (dość szybka przesyłka). Kupione ochraniacze na buty. Sbike - pozytywna (czas oczekiwania na produkty podany na stronie zgodny z rzeczywistością) w miarę szybka przesyłka - wszystko dokładnie zapakowane. Zakupiony u nich prawie cały napęd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 14 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2018 Sklep/ Użytkownik: activia.sgl.pl Ocena: Pozytyw +++ Co mogę powiedzieć, kompletne zaskoczenie, oczywiście pozytywne. Dzisiaj odebrałem paczkę od kolegi @ACTIVIA, a co w niej było? - Magazyn rowerowy - Smar do łańcucha ( wielkość butelki!) - Spray do odtłuszczania tarcz - Czerwony smar do łożysk Oczywiście paczka była prezentem! Z tego miejsca chciałbym podziękować koledze @ACTIVIA, nie tylko ze względu na produkty które mi podarował, ale także za bezinteresowną pomoc którą niósł mi ( a myślę że były to długie godziny) jak i innym użytkownikom forum. Naprawdę ciężko w dzisiejszych czasach spotkać kogoś kto poświęca tyle swojego czasu aby wesprzeć innych. Jeszcze raz dziękuję i mam nadzieję że uda mi się odwdzięczyć w przyszłości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 15 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2018 No i zaraz pojawią się negatywy... "Niestety nie dostałem/-am niczego w prezencie jak @skom25" 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 16 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2018 Używaj koloru zgodnego z oceną, ktoś przeleci na szybko, zobaczy że ocena jest na zielono i poleci dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 16 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2018 (edytowane) Hahaha, faktycznie. Tak mnie pochłonęło to wybieranie koloru z palety, że zapomniałem, jaką ocenę wystawiam. Zgłosiłem poprzedni post do usunięcia... i jeszcze raz: formicki-bike.pl - negatywna z małym plusem Zamówienie z 05.02 dostarczone dopiero dzisiaj. Problem w tym, że wszystko było oznaczone jako dostępne z wysyłką w 24h. Zaraz po złożeniu zamówienia mail z informacją, że nie mają części i zamówienie zostanie wysłane dopiero w piątek (09.02). Nie aż takiego było pośpiechu, więc się zgodziłem. Cisza. Wysyłam maila w poniedziałek - "przepraszamy, przepraszamy, wysyłka będzie we wtorek, maksymalnie środę". Dopiero po kolejnym mailu w czwartek raczyli towar wysłać... Plus za obniżenie ceny jednego z produktów po skorzystaniu z "alertu cenowego" na stronie. Edytowane 16 Lutego 2018 przez TheJW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MichalD Napisano 20 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2018 Modernizowałem teraz trekinga i przy okazji napęd MTB: sbike.pl - Pozytywny Łańcuch, kaseta, chwyto-rogi - wszystko zgodne z opisem + normalny czas realizacji/przesyłki zamówienia. activia.sgl.pl - Pozytywny +++ Amortyzator Suntour 28" - na początku konkretna i rzeczowa rozmowa przez FB. W międzyczasie (weekend) poskoczyły ceny i NRX na który byłem zdecydowany znalazł się ponad pułapem który założyłem. Zamówiłem więc i opłaciłem NCX a ostatecznie dostałem NRX o którym wcześniej rozmawialiśmy. Bardzo dobry kontakt i podejście do kupującego, czas realizacji/wysyłki w normie jedynie później był problem z DHLem. Jednak to nie wina sklepu tylko jakiegoś człeka na zastępstwie stałego kuriera obsługującego mój region. bike-system (Allegro) - Pozytywny +++ Koła pod ham. tarczowe, zaciski z tarczami - zakupy x2 i za każdym razem błyskawicznie. Towar zgodny z opisem, dobrze zapakowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
provayder Napisano 23 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2018 centrumrowerowe.pl - Pozytywny Zakup zgodny z zamówieniem w 100%, dobrze zapakowany w obiecanym terminie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
testudo Napisano 24 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2018 ctbike.pl - negatywa Licząc na szybką wysyłkę możecie się giąć i wić żeby wybrać wszystko co potrzebujecie i żeby było "dostępne"...Nie ma to najmniejszego sensu. Spokojnie można sobie dodać "Dostępne - ale najszybciej za tydzień". Naprawdę wolę zapłacić te 20-30 więcej i dać zarobić komuś kto ma ten towar faktycznie i jest w stanie wysłać dziś/jutro. Plus za w miarę szybki kontakt, bo niektóre sklepy odpisanie na maila biorą chyba za jakąś potwarz... cyclestore.co.uk - POZYTYW Kupiłem siodełko, kilkadziesiąt zł taniej niż w polskiej dystrybucji (Farbic Line shallow 142mm), przyszło w ciągu 5 dni, kontakt mailowy jak na chacie. Nic dodać nic ująć - chyba nie ma co się bawić w konsumpcyjny patriotyzm skoro sytuacja wygląda tak jak wygląda...;| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 8 Marca 2018 Udostępnij Napisano 8 Marca 2018 Sklep: centrumrowerowe.pl Ocena: NEGATYWNA Jeszcze rok temu byłem stałym klientem, nie było miesiąca żebym czegoś nie zamówił. Potem była krótka przerwa. Właśnie próbowałem się zalogować a tu niespodzianka, moje konto nie istnieje w systemie. Wiem że użytkownicy o tym pisali, ale to jest jakaś kpina, konto, zniżki itd przepadły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
provayder Napisano 8 Marca 2018 Udostępnij Napisano 8 Marca 2018 @skom25 miałem to samo. Po zmianie właściciela i informacjach na forum o problemach z logowaniem spróbowałem się zalogować i lipa. Login lub hasło nie poprawne. Próba odzyskania hasła też się nie udała bo mój mail nie istniał w ich bazie. Napisałem maila do nich co się dzieje i najpierw dostałem informację, że to tylko przejściowe problemy i niebawem moje konto będzie przywrócone. Napisałem kolejnego maila żeby w końcu coś zrobili, albo przywrócili mi konto, albo jednoznacznie powiedzieli, że się nie da i muszę konto założyć od nowa czy wręcz zacząć szukać innego sklepu. I na drugi dzień niespodzianka, telefon z CR, że cały problem wynikł z tego, że zawsze brałem odbiór zamówienia w paczkomacie i w związku z tym przy zakładaniu konta nie podałem adresu. Uzupelnilem moje dane i juz na drugi dzień konto zostało przywrócone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chleje24na7 Napisano 13 Marca 2018 Udostępnij Napisano 13 Marca 2018 centrumrowerowe: zamówienie kask - dostałem zły rozmiar, nie chcą oddać kosztów przesyłki zwrotnej. Nie polecam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gielo Napisano 13 Marca 2018 Udostępnij Napisano 13 Marca 2018 Ja tam nigdy z nimi nie miąłem problemów. Czy zwrot tych kosztów ci się należy, to już inna sprawa. Tutaj masz trochę do poczytania https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawo-odstapienia-od-umowy/koszty/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.