pp516 Napisano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2017 centrumrowerowe.pl Negatywna Niestety, po dwóch latach współpracy nastąpił poważny zgrzyt. Zamówiłem kilka drobiazgów 24.11, wszystkie miały termin dostawy 24 godziny. Niestety jednego z nich najwyraźniej jednak nie było, widzę, że ciągle jest w trakcie zamawiania, co zablokowało dostawę. Sklep niestety nie wykrywa takich przypadków, nie kontaktuje się, nie informuje o tym, że jest problem. Zamówienie do tej pory niezrealizowane. (2 tygodnie mija) Jedyny plus to ten, że odpowiadają na maile i nawet słowo "przepraszam" się pojawiło. Gdyby ktoś z pracowników CR przypadkiem to przeczytał, to popracujcie nad dwoma rzeczami: - jeżeli podajecie dostępność 24 godziny, to niech tyle będzie, jeżeli nie ma pewności, to lepiej chyba podać, że brak towaru, zamiast wprowadzać klienta w błąd. - jeżeli już jednak w błąd się przytrafi, to wystarczyło by klienta poinformować, że dostępność jest jednak inna niż w chwili zamawiania, przeprosić i zaproponować jakieś rozwiązanie, praktycznie każdy inny sklep tak robi w przypadku pomyłki. Niestety wstrzymam się z dalszymi zakupami w CR, może mniejsza ilość klientów pomoże im ogarnąć sytuację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 wszystkie miały termin dostawy 24 godziny. Niestety jednego z nich najwyraźniej jednak nie było, Długo widzę im się schodzi z naprawą tego "błędu na stronie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin44 Napisano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 SBIKE.PL oraz na allegro SBIKE to ten sam sklep - NEGATYWNAWszystkie okazje jakie są w sklepie to na 99% oszustwo i stan zerowy. Na allegro to samo wystawiają towar którego nie posiadają od ręki BA w ogóle go nie posiadają i hurtownia podobno też go nie ma. Dziwne bo konkurencja ma drożej ale ma. Wg. mnie to jest celowe takie wystawianie. Podają okazyjne ceny produktów, a jak już klient się złapie to mówią że produktu nie posiadają i oferują zamiennik. Dają 10zł taniej aby wyprzedać to co mają na stanie. Totalna olewka ze strony sklepu. Syf kiła mogiła.Sklep tak blisko zachodu powinien do czegoś zobowiązywać, a tu wielkie rozczarowanie gdzie robią z klientów głupków Żadne okazje cenowe w tym sklepie nie istnieją bo towaru brak 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pp516 Napisano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 SBIKE.PL oraz na allegro SBIKE to ten sam sklep - NEGATYWNA Qrcze, kupowałem u nich niedawno i nie było problemu, ale chyba miałem jakieś przeczucie, bo wybrałem płatność przy odbiorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosa1987 Napisano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 Panowie wrzucie na luz, jest końcówka roku. Po drodze Black Friday, CyberMondy, Mikołajki teraz zbliża Gwiazdka. Mogą się zdarzyć braki w towarze, a tym bardziej w wyprzedaży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pp516 Napisano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 Panowie wrzucie na luz, jest końcówka roku. Po drodze Black Friday, CyberMondy, Mikołajki teraz zbliża Gwiazdka. Mogą się zdarzyć braki w towarze, a tym bardziej w wyprzedaży. To nie jest żadne usprawiedliwienie, nikt sklepu nie zmusza do robienia co chwila promocji i zdobywania w ten sposób zamówień których nie jest się w stanie potem zrealizować. Nie tłumaczy też podawania błędnych informacji na stronie. A co w nowym roku ? Znowu wyprzedaże i znowu mamy się godzić na takie historie ? A jak wiosna przyjdzie, to też więcej kupujących przed sezonem i też oko przymykać ? No way. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mtbikeer Napisano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 Centrumrowerowe.plocena: Pozytywna z minusem Zamówienie wysłane z 3 dniowym opóźnieniem, ale załapałem się na rabat BlackFriday Dodatkowo mają ciągle jakieś problemy z płatnościami. W lecie też były i nadal się zdarzają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dure Napisano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 szumgum.com - pozytywna Nawet szybka wysyłka, bezproblemowo (tylko InPost dał ciała). Dobry kontakt - krótki i na temat. Nawet mały rabat dostałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin44 Napisano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 Panowie wrzucie na luz, jest końcówka roku. Po drodze Black Friday, CyberMondy, Mikołajki teraz zbliża Gwiazdka. Mogą się zdarzyć braki w towarze, a tym bardziej w wyprzedaży. Jak by sklep był nowicjuszem pierwszy rok na rynku to można się zgodzić ale SBIKE jest na rynku juz 5 lat więc jakiś kapitał posiadają. Powinni zainwestować w oprogramowanie w sklepie które z chwilą sprzedaży produktu w sklepie stacjonarnym automatycznie ściąga produkt ze stanu w sklepie internetowym oraz kończy aukcję na allegro. Instagramy, facebooki i inne pierdoły to są ale podstawowych funkcji brak. Są sklepy gdzie po dodaniu do koszyka więcej niż jest dostępnych produktów wyskakuje komunikat że ten produkt jest dostępny tylko w np. 3 sztukach. Wtedy wiadomo że sklep ma jakieś stany magazynowe i nie posiada wirtualnego towaru. W SBIKE można dodać 1000 produktów do koszyka tego samego produktu i żadnych komunikatów. Od razu widać że jest duża szansa że produktu nie będzie. Nie lubię takich sklepów. Od razu śmierdzi amatorszczyzną. Na dole strony jest informacja: "Gwarancja Najniższej Ceny" Dzięki naszej Gwarancji Najniższej Ceny masz pewność, że kupisz dany produkt w najkorzystniejszej cenie dostępnej w Internecie. Zgadza się cena najniższa ale nie ma towaru na stanie i zaraz dostanę wiadomość zamówienie zostało anulowane Więc na grzyb mi takie puste słowa. Powinna się pojawić informacja Gwarancja dostępności produktu to by było coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 Alerower.pl - ktos wie co się stało się??? Już z miesiąc a może dwa jak zamknięte... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lewocz Napisano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 Kurcze, sami profesjonaliści na tym forum Dobrze, że nie biorą się za otwieranie sklepów rowerowych bo za taką wiedzą i pomysłami w kilka tygodni monopol gwarantowany 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pp516 Napisano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 Kurcze, sami profesjonaliści na tym forum Dobrze, że nie biorą się za otwieranie sklepów rowerowych bo za taką wiedzą i pomysłami w kilka tygodni monopol gwarantowany Na mój gust, to jest wątek do oceniania sklepów, a nie klientów tych sklepów ? Ponadto, proponuję przeczytać i unikać stosowania takich chwytów : https://encenc.pl/argumentum-ad-personam/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosa1987 Napisano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 Myślę, że temat w którym wypowiadały się sklepu opisujące zachowania byłby ciekawszy Sam pracuje w obsłudze klienta i to co klienci odwalają.......zostaje w firmie, bo klient ma zawsze racje i jest nietykalny w przeciwnym razie obsmaruje w internecie wyolbrzymiając problem 100x. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joesatch Napisano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 (edytowane) @kosa1987Chwali Ci się że wytrzymujesz z tymi wszystkimi klientami... ale jak by to powiedzieć "taki mamy klimat" i albo klient ma "zawsze rację" albo się do usługodawcy zniechęci i wyleje swoje żale...Ty zawsze możesz zmienić pracę przy okazji pisząc na forum że Kowalski i Iksiński tak się zachowali żeby już żaden sklep nie sprzedał im towaru... masz do tego pełne prawo. Pozdrawiam Edytowane 9 Grudnia 2017 przez joesatch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 (edytowane) Każdy kij ma dwa końce a medal dwie strony , są klienci roszczeniowi (zazwyczaj ci co nie czytają regulaminów sklepu) ale tak samo są sklepy , które z premedytacją do własnego regulaminu się nie stosują byleby tylko sprzedać towar. Sam bezpośrednio (niestety) współpracuję z takim sklepem i bardzo często zdarza się tam zapewnianie klientów o terminowości dostawy , jakości i dostępności towaru mimo , że jest zupełnie inaczej. Wiadomo każdy przypadek trzeba traktować indywidualnie bo część prawdy leży po każdej ze stron ale uczciwość i rzetelność sklepu zależy tylko i wyłącznie od jego właściciela/administratora - na szczęście tych "gorszych" spotykam coraz rzadziej. A co by było w temacie : bikestacja.pl - pozytywna (z małym minusem) Akurat to co potrzebowałem było tylko u nich więc zaryzykowałem (dla zmniejszenia ryzyka za pobraniem) , z regulaminowych 5 dni zrobiło się 7 bo okazało się , że na stanie jednak nie ma ale info o tym dostałem od razu + w gratisie darmowa wysyłkę na następne zamówienie. Kontakt bezproblemowy. rowerek.pl - pozytywna Zamówione rano następnego dnia już u mnie. Edytowane 9 Grudnia 2017 przez gtb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lewocz Napisano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 (edytowane) No to co do tematu sportpoint.pl - żenada, rewelacyjne ceny na towary, których nie ma na stanie szumgum.pl - spoko ctbike.pl - spoko, ale mogliby trochę szybciej wysyłać paczki Teraz off top - z nieukrywaną ciekawością obserwuję ten temat i czerpię z niego bezcenne moim zdaniem informacje. Są posty bardzo ciekawe podsuwające mi wiele pomysłów. Z autopsji mogę napisać, że ogromna większość klientów jest jednak spoko i reaguje na problemy z zakupami po ludzku. Są też tacy, którym nie dogodził by nawet Chuck Norris. To właśnie oni często radzą jakie programy kupić, jak zorganizować dział sprzedaż itp....często, gęsto nie znając realiów panujących w tym świecie. Niektóre posty są krótkie, rzeczowe, opisujące proces zakupów zwięźle i bez emocji. Są też takie po, których widać, że coś iskrzyło między stronami i widać tam ogromny żal i ochotę odwetu. Żeby nie było...strategie biznesowe jakie realizuję niektóre sklepy zastanawiają mnie równie mocno...dużo by pisać Edytowane 9 Grudnia 2017 przez lewocz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pp516 Napisano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 pisząc na forum że Kowalski i Iksiński tak się zachowali żeby już żaden sklep nie sprzedał im towaru... masz do tego pełne prawo. Dobre, "tych klientów nie obsługujemy", jak ktoś jakimś cudem nie oglądał to tu jest fragment: Żeby nie było, że sama krytyka, dodaję pozytywne oceny sklepów: rowerek.pl : Pozytywna Kilka zamówień, żadnych problemów, szybko i zgodnie z opisem. Polecam jak najbardziej. sklep.szobakbike.pl : Pozytywna Tutaj na razie jedno zamówienie, był drobny problem z opóźnieniem wysyłki, ale był kontakt ze strony sklepu + gratis w ramach przeprosin. Polecam. sbike.pl: Pozytywna Jeden zakup, wbrew informacji na stronie, towaru nie było i musiał zostać zamówiony. Był jednak kontakt ze sklepu z przeprosinami i pytaniem czy akceptuję dłuższy termin dostawy, dostawa trwała tylko 2 dni dłużej. Dla mnie ok. formicki-bike.pl: Pozytywna Jeden zakup, nie było problemów. szumgum.com:Pozytywna Kilka zakupów, nie było najmniejszych problemów, szybko, zgodnie z opisem, dobrze zapakowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 Ty zawsze możesz zmienić pracę przy okazji pisząc na forum że Kowalski i Iksiński tak się zachowali żeby już żaden sklep nie sprzedał im towaru... masz do tego pełne prawo. Oczywiście ma prawo ale pamiętajmy o ewentualnych konsekwencjach , mamy coś takiego jak ustawa o ochronie danych osobowych i sklep jest zobowiązany do chronienia danych swoich klientów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bugmenot1 Napisano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2017 Imię i nazwisko nie stanowią danych osobowych. Stanowią jedynie w przypadku, gdy dane te są aż tak unikatowe, że bez ponoszenia znacznych nakładów finansowych lub czasu, można daną osobę namierzyć. W związku z tym sklepy mogą bezproblemowo podawać imię+nazwisko problematycznych klientów na swoich stronach www, jeśli tylko mają taki kaprys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
montell81 Napisano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2017 @up bzdurzysz panie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin44 Napisano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2017 W związku z tym sklepy mogą bezproblemowo podawać imię+nazwisko problematycznych klientów na swoich stronach www, jeśli tylko mają taki kaprys. Najlepiej się nazywać Jan Kowalski wtedy niech sobie i na pierwszą stronę wrzucą te dane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bobiik Napisano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2017 Bikestacja Negatyw Zakupiłem towar na allegro. Wysylka za pobraniem. Czas realizacji 48h Po paru dniach i mailach do w/w sklepu raczyli w koncu odpowiedzieć. Okazało się że towar jaki byl wystawiony na allegro przez kilka dni do momentu kupna przeze mnie ,nie jezt u nich dostępny. Żenada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.jestemJAKmotyl Napisano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2017 Bikestacja.pl pozytyw w poniedziałek wieczorem złożyłem zamówienie na bloki i lampkę i już dzisiaj odebrane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HarveyDent Napisano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2017 Cyklomania.pl: pozytywna Kolejny raz bez problemów. rower.com.pl: negatywna 5 dni czekania na wysyłkę (zapewne nie mają towaru który sprzedają). Dostałem numer do śledzenia nie swojej paczki. bajkszop.com: pozytywna Pierwsze zakupy i w pełni pozytywnie Bitul: pozytywna Jak zwykle bezproblemów. amazon.de: pozytywna Towar z magazynu w Poznaniu w 3 dni tacx.com: mega pozytywna Mieli przez weekend błąd na stronie z przelicznikiem walut. Po zmianie z euro na dolary cena nie zmieniała się Bez zająknięcie zrealizowali zamówienie. Dostarczone z Holandii w 4 dni rosebikes.pl: pozytywna Towar z Niemiec w 4 dni UPSem. DHL wiózł ponad tydzień. wiggle.com: pozytywna - Miałem problem z płatnością kredytówką. Musiałem skorzystać z paypala. Kurier z Anglii w 5 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dziubek Napisano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2017 W dniu 10.12.2017 o 12:41, bugmenot1 napisał: Imię i nazwisko nie stanowią danych osobowych. Cytat Do danych osobowych zalicza się więc nie tylko imię, nazwisko i adres osoby, ale również przypisane jej numery, dane o cechach fizjologicznych, umysłowych, ekonomicznych, kulturowych i społecznych. https://edugiodo.giodo.gov.pl/file.php/1/ODO/ODO_R02_03.htm Wracając do tematu : sbike.pl - Pozytywny Zamówienie w poniedziałek wieczorem, czwartek paczka była u mnie - kurier. Pakowanie dość oszczędne (co się dało rozłożyć, rozkręcili by zmieścić w mniejszym pudełeczku), ale wszystko obyło się bez uszkodzeń produktów. Pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją, ale każdy sklep pakuje po swojemu. Jeden z zamówionych produktów miał status "2-3 dni wysyłka", i zmieścili się w napisanym terminie. Zero zastrzeżeń. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.