Skocz do zawartości

[opinie] Internetowe Sklepy Rowerowe cz.2


durnykot

Rekomendowane odpowiedzi

Sklep: domenasportowa.pl
Ocena: Pozytywna

 

dwa zamówienia: odzież termoaktywna oraz rower merida. Jakościowo wszystko dobrze a jeżeli chodzi o obsługę sklepu to nie mam zastrzeżeń, generalnie bardzo interesujący sklep i na pewno nie jeden raz jeszcze tam coś kupię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep: Republic Bikes

 

Ocena: Pozytywna

 

Dobry kontakt telefoniczny. Szybka realizacja zamówienia. To co najbardziej mi się podoba to forma płatności - podobnie jak przy PayU czy allegro od razu przekierowuje na stronę wybranego banku. Mailowo rewelacja- wymienione wszystkie najważniejsze odnośniki np. do śledzenia zamówienia czy przesyłki. Wszystko przejrzyste i jasne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Sklepy: centrumrowerowe.pl oraz rowerowy.com.

 

Ocena:Pozytywna

 

Wszystko w najlepszym porządku- normalnie nie ma się do czego doczepić.

 

Sklep ROSEBIKES.PL

 

Ocena: Neutralna z minusem

Część przyszła w mocno nadwyrężonym pudełku ( w zasadzie opakowanie można nazwać zniszczonym ), sama część jednak jest nowa.  Pudełko zewnętrzne ( transportowe ) nie było nawet zaklejone, każdy mógł sobie zajrzeć do środka. Firma stwierdziła, opakowanie mogło faktycznie być zniszczone, bo część pochodziła ze zwrotu od innego klienta ( o czym nie było żadnej informacji w karcie produktu ). Nie zdarzyło mi się coś takiego w żadnym ( krajowym czy zagranicznym ) sklepie.

 

Sklep  bikeinn.com oraz bikester.pl

 

Ocena: pozytywna dla obu sklepów

 

W tym pierwszym kupowałem ciuchy rowerowe- zero problemów. W tym drugim części, buty i plecak przy cenach niższych ( od 30 do 60% ) niż w krajowych. wszystko dobrze zapakowane, dostarczone w terminie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Sklep: ctbike.pl

Ocena: pozytywna, dokonałem 10 zamówień, przy dwóch był problem z dostępnością towaru, ale szybki kontakt ze strony sprzedawcy i dostałem zamiennik

 

Sklep: bikestacja.pl

Ocena: pozytywna, dokonałem 6 zamówień, przy 3 czekałem na paczkę kilka dni dłużej, ale bez większych opóźnień

 

Sklep: karbonowy.pl

Ocena: pozytywna, 1 zamówienie, szybka wysyłka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklepcentrumrowerowe.pl
OcenaW trakcie "uzgadniania"

 

Byłem zadowolony z obsługi sklepu. Niestety do czasu.

6.03 Złożyłem zamówienie na kask, pedały, buty (aby w weekend wyruszyć na wycieczkę) oraz 7.03 zamówiłem narzędzia do zdejmowania kasety z długim czasem oczekiwania do 14.03 (nie śpieszyło mi się, mogłem czekać nawet dłużej). 

Zamówienie z 6.03 zostało skompletowane i gotowe do wysyłki już 8.03, dzień później zapytałem o to zamówienie aby rozpocząć organizację wycieczki. Wieczorem otrzymałem informacje że moje zamówienie będzie gotowe 14.03 (zamówienie z 7.03 a nie to o które pytałem), pomyślałem że to pomyłka, więc ponownie zapytałem i wskazałem moje pierwsze gotowe już zamówienie.

10.03 znów zapytałem czy moje zamówienie z 6.03 zostało wysłane, lub w jakim terminie będzie wysyłane, skoro gotowe było od 8.03. 10.03 wieczorem zauważyłem że moje zamówienie z 07.03 które miało być gotowe 14.03 jest już gotowe do wysyłki.

 

14.03 następny email, z pytaniem o moje pierwsze zamówienie. Cisza.

 

Pierwsze zamówienie było grubo powyżej 300zł więc wysyłka była darmowa. Drugie zamówienie poniżej 300zł więc za wysyłkę zapłaciłem. Gdybym wiedział że oba pójdą razem poprosiłbym o połączenie zamówień, dzięki czemu nie musiałbym płacić za wysyłkę.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep: http://axis-rowery.pl/

Ocena: Pozytywna

 

Po kontakcie telefonicznym i mailowym, złożyłem zamówienie mailem na rower Cube Attention 2017. Rower wysłany za pobraniem 13.03, dziś już był u mnie. Bardzo dobry kontakt z właścicielem sklepu a rabat jaki otrzymałem na rower pozostawił konkurencję daleko w tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklepcentrumrowerowe.pl

OcenaW trakcie "uzgadniania"

 

Byłem zadowolony z obsługi sklepu. Niestety do czasu.

6.03 Złożyłem zamówienie na kask, pedały, buty (aby w weekend wyruszyć na wycieczkę) oraz 7.03 zamówiłem narzędzia do zdejmowania kasety z długim czasem oczekiwania do 14.03 (nie śpieszyło mi się, mogłem czekać nawet dłużej). 

Zamówienie z 6.03 zostało skompletowane i gotowe do wysyłki już 8.03, dzień później zapytałem o to zamówienie aby rozpocząć organizację wycieczki. Wieczorem otrzymałem informacje że moje zamówienie będzie gotowe 14.03 (zamówienie z 7.03 a nie to o które pytałem), pomyślałem że to pomyłka, więc ponownie zapytałem i wskazałem moje pierwsze gotowe już zamówienie.

10.03 znów zapytałem czy moje zamówienie z 6.03 zostało wysłane, lub w jakim terminie będzie wysyłane, skoro gotowe było od 8.03. 10.03 wieczorem zauważyłem że moje zamówienie z 07.03 które miało być gotowe 14.03 jest już gotowe do wysyłki.

 

14.03 następny email, z pytaniem o moje pierwsze zamówienie. Cisza.

 

Pierwsze zamówienie było grubo powyżej 300zł więc wysyłka była darmowa. Drugie zamówienie poniżej 300zł więc za wysyłkę zapłaciłem. Gdybym wiedział że oba pójdą razem poprosiłbym o połączenie zamówień, dzięki czemu nie musiałbym płacić za wysyłkę.

 

Ostatecznie

Sklep: centrumrowerowe.pl

OcenaNeutralna

 

Zamówienie z 6.03.2017 gotowe do wysyłki 8.03 odebrałem 17.03 (wysyłka darmowa)

Zamówienie z 7.03.2017 gotowe do wysyłki 10.03 odebrałem 16.03 (dostawa płatna)

 

Neutral za brak kontaktu ze sklepem, kontakt pojawił się dopiero po mojej opinii na tym forum. Na drugim miejscu za opóźnienie w wysyłce, według sklepu spowodowane nagłym wzrostem zamówień. Nie wspominając już o kosztach wysyłki, bo oba zamówienia mogli wysłać razem. 

Sytuacja była wyjątkowa i nie powinna się powtórzyć. Oby :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep: www.centrumrowerowe.pl
Ocena: neutralna z minusem

 

Nie lubię pisać tego typu opinii ale na czymś trzeba bazować przy wyborze sklepu.

Zamówienie dwóch drobnych produktów. Oba oznaczone jako dostępne, informacja o realizacja od 1-3 dni. Wydawałoby się proste i szybkie zamówienie. Nie gorączkowałem się, ale już w sytuacji gdy mija tydzień i ja nie mam u siebie towaru podniosło mi trochę ciśnienie. Liczyłem, że do końca tygodnia otrzymam towar. Zerkam na panel klienta, a tam orientacyjny termin wysyłki 20-21 marzec. Złożenie zamówienia miało miejsce 12 marca. Dotarło 24 marca. Realizacja tego zamówienia trwała 12 dni, gdybym nie zrezygnował z jednego produktu trwałaby pewnie kolejny tydzień gdyż do tej pory na stronie nie pojawił się problematyczny produkt.
Tak się po prostu nie robi!

Okazało się, że jednego produktu nie ma mimo faktu dostępności na stronie, nikt się ze mną w związku z brakiem produktu nie skontaktował i nie zapytano czy rezygnuję z jego zamawiania czy będę czekał. Dopiero w panelu klienta zobaczyłem, że jeden z produktów dopiero czeka na dostawę.
Tak na marginesie to przydałby się przycisk w panelu obok produktów "rezygnuję". Gdyż czas odpowiedzi na e-maile jest po prostu długi.
12 dni straty czasu dla mnie to sporo przy tak banalnych i wydawałoby się prostych w realizacji produktach jakie zamówiłem. Niestety problemem okazało się, że towar, który był niedostępny w praktyce na stronie był oznaczony jako dostępny.

Nie byłoby problemu gdybym dostał przynajmniej informację o niedostępności towaru i wówczas od razu mógł podjąć decyzję o rezygnacji z problematycznego produktu.
Nikt nawet nie przeprosił za przedłużającą się realizację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep: Centrumrowerowe.pl

Ocena: Neutralna

Na zamówiony towar czekałem dłużej niż podano w planowanym terminie dostawy, sprzedawcy zmienili termin dostawy bez uprzedzenia, moja interwencja telefoniczna może nieco przyspieszyła dostawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sklep: GT-POLSKA

ocena: polecam

 

sklep: XTRaBIKE

ocena: polecam

 

sklep: centrumrowerowe.pl

opinia: neutralna

 

uzasadnienie: towar bez zarzutu, ale terminy dostaw to rosyjska ruletka - raz wszystko o czasie, innym razem porównywalnie z free shipping majfrend.

 

sklep: HOFFMAN_BIKE

ocena: polecam

 

sklep: szybkierowery_pl

ocena: neutralna

 

uzasadnienie: Zamówione klamki campy (w tytule aukcji "NOWE") dotarły błyskawicznie, ale z uszkodzoną osłoną (uściślając: dziurawe). Reklamacja rozpatrzona pozytywnie, koszty transportu i wymiany zdeklarował się pokryć sprzedawca i słowa dotrzymał. Na wymianę miałam czekać dwa tygodnie. No to poczekałam te koniec końców sześć tygodni. Skończyło się dobrze, ale musiałam się trochę pobujać.

 

sklep: republicbikes

opinia: polecam

 

sklep: SPORT-PROFIT

opinia: polecam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sklep : decathlon.pl

ocena : pozytywna z małym minusem

 

małe kłopoty z wysyłka,wysłane po 3 dniach jak się upomniałem o paczkę(w moim profilu widniało ,że otrzymałem,paczka wtedy nie była wysłana)

problemu powstały prawdo podobnie przez przenosiny magazynu głw.

wczoraj zamówiłem,również spodziewam się opóźnień :)

poza tym wszystko OK

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://centrumrowerowe.pl/

ocena: neutralna minus

 

Towar zgodny z zamówieniem, jednak czas wysyłki dramat niestety, status 2-3 dni do wysyłki, a towar dostałem kurierem po półtorej tygodnia, status zamówienia na sklepie gotowy do wysyłki/odbioru, i przez kolejne kilka dni zmieniał się tylko termin wysyłki codziennie na kolejny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sklep: eurobike.pl

 

ocena: NEGATYWNA

 

Szczerze- nawet ta ocena jest dla nich za dobra. Ale do rzeczy:

W zeszłym roku, na początku września zamarzył mi się amortyzator SR Suntour Swing w wersji 20 cali, sterówka 1, 1/8, mocowanie pod hebel tarczowy. Szybkie szukanko w necie i nic nie wyszło - ni ma. No to wymiana maili z firmą Euro Bike Products Piotr Pawlak, która jest "Oficjalnym Dystrybutorem marki SUNTOUR w Polsce". 10 września ub. r mail z ich strony- "zamówione- proszę się przypomnieć pod koniec marca (sic!). No nic- trochę jeżdżę na sztywniaku, to parę miesięcy więcej mnie nie zbawi.

Pod koniec marca dzwonię- "Tajwan ma poślizg z dostawą, proszę się kontaktować za dwa tygodnie". Dzwonię po raz drugi- dzisiaj- i słyszę:" Pan zadzwoni pod koniec miesiąca". Po moim uprzejmym pytaniu, czy oni sobie przypadkiem nie lecą w kulki, i dlaczego w dobie mediów, telefonów i internetu nie potrafią mi powiedzieć, kiedy będą mieli dostawę, usłyszałem "Noo, właśnie tak nas Suntour traktuje".

ZGROZA- jakbym zamawiał, nie wiem, Bugatti Veyron z siedzeniami obszytymi napletkami płetwala błękitnego to taką zwłokę (ponad 7 miesięcy!!!) bym zrozumiał. Ale, do licha ciężkiego- stockowy amor do roweru?!

Jeśli ten widelec w końcu trafi do Eurobike to pewnie go kupę, bo nie mam za bardzo innej opcji kupna. Ale to będzie pewnie mój ostatni raz i gorąco odradzam kupowanie u nich czegokolwiek, czego nie mają na stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep/użytkownik: ACTIVIA

Ocena: Pozytywna z plusem

Kupiłem amortyzator nrx erlr. Generalnie z samego amortyzatora zbytnio zadowolony nie jestem ale to inna para kaloszy. Sama transakcja bez zarzutu. Kontakt bardzo dobry. Sprzedający zadeklarował pomoc w ulepszeniu samego amortyzatora (chociaż wcale nie musiał) co zaowocowało zakupem lepszego kartridża w bardzo atrakcyjnej cenie. Nie mam zastrzeżeń do sprzedającego. Mało tego, zrobił więcej niż musiał żeby klient był zadowolony. Polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep: http://activia.sgl.pl/

Ocena: POZYTYWNA!

Zakupiłem amortyzator Raidon XC RL-R, co do samego amortyzator to jeszcze się nie wypowiem, ponieważ mam go zbyt krótko. Natomiast sam sklep rewelacyjny, kontakt z p.Piotrem świetny. Można dopytać o każdy szczegół i ustalić dodatkowe opcje. Wysyłka naprawdę ekspresowa, osobiście polecam zakupy w sklepie Activia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep: centrumrowerowe.pl
OcenaNegatywna

 

Dno, dno i jeszcze raz dno! Ale po kolei.

Zamówienie złożyłem 03.IV, na stanie magazynowym było wszystko oprócz opon, które miały dotrzeć za 3 dni i taki też otrzymałem termin do wysyłki. 11.IV napisałem maila ( w statusie zamówienia,: opony jeszcze nie zamówione), po dobie odpowiedź, że przepraszają, ale już będzie dobrze. Ponieważ w przesyłce jest prezent dla dzieciaka to smaruje kolejnego maila, że mi się spieszy. Po dobie odpowiedź, że łaskawie podzielą paczkę i wyślą to co mają, więc otrzymam paczkę już po Świętach :)

Oczywiście nic nie wysłali, zacząłem dzwonić. Tym razem obiecali, że oznaczą przesyłkę jako pilną i wyślą już jutro (bo dziś, godz. 14.00, kurier już był i nic już nie wyślą - to jest podejście i dbałość o klienta!). 

Dziś kolejny telefon do nich, odbiera znowu inna osoba, która oczywiście nic nie wie, ale dopyta.

Oddzwania po 3h i dowiaduje się, że tym razem nie ma rękawiczek i nigdy nie było, choć oznaczone, że są na stanie magazynowym. Zarządałem zwrotu kasy. To były moje ostatnie zakupy w Centrum.

Napisałem również opinię na adres, który odczytuje tylko "właścicel firmy i żaden mail nie zostaje zbagatelizowany". Zostałem olany i przez niego, ani odpowiedzi, ani jak widać reakcji.

Kiedyś był to mój ulubiony sklep rowerowy. Wydałem tam sporo kasy, ale jak widać, nie dbają o stałego klienta. Przykre.

Dodam, że było to moje kolejne zamówienie w przeciągu roku, które miało duże opóźnienie  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...