Skocz do zawartości

[opinie] Internetowe Sklepy Rowerowe cz.2


durnykot

Rekomendowane odpowiedzi

Sklep: activia.slg.pl

Opinia: wielki pozytyw

 

Zamówienie złożone w piątek dotarło we wtorek. Pomiędzy tymi dniami został wykonany do mnie telefon, że nie ma dokładnie tego modelu Epixona który chcę i proponują model wyższy i droższy za taką samą cenę. Oprócz tego miła, rzetelna pogawędka o sprzęcie.

Polecam

Szymon M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Sklep: CTbike.pl

Ocena: Negatywna

 

Sprzedają towar którego nie mają na stanie, a czas realizacji to niby 3 dni z dostawą. (Tu akurat przykład z Allegro na którym sprzedają)

4 dostępne sztuki na aukcji i okazuje się, że nic już nie ma. 

Otrzymałem informację z propozycję innego rozmiaru! Poważnie? :D OK. Mogłem też wybrać inny model ale okazało się, że też go nie mają u siebie i będą zamawiać w hurtowni, chociaż na aukcji wysyłka w 24 godziny. 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sklep: centrumrowerowe.pl
ocena: pozytywna
 

Duży wybór towaru, czas dostawy zgodny z podanym w dostępności towaru. Dobry kontakt.

sklep: dobrerowery.pl / mudserwis.com
ocena: pozytywna

Błyskawiczna dostawa towaru, miła obsługa, towar dobrze zabezpieczony do wysyłki. Zamówiłem tam kilka rowerów oraz części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sklep: sbike.pl

ocena: pozytywna
 

Wszystko w porządku. Dobre ceny i niski koszt wysyłki kurierem. Zamówienie złożone popołudniu w poniedziałek, wysłane następnego dnia.

sklep: republicbikes.pl
ocena: pozytywna

 

Drugi zakup, drugi raz pozytywnie. Ekspresowa wysyłka. Wg informacji czas realizacji do 3 dni, towar został jednak wysłany w dniu złożenia zamówienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam coś od siebie.

 

sklep: bikestacja.pl

ocena: pozytywna

 

Spore zamówienie, więc po przeczytaniu komentarzy, zdecydowałem się na wysyłkę za pobraniem (czas mnie nie gonił, więc w razie robienia problemów, zawsze mogłem im podziękować). Mailowo potwierdziłem termin i wszystko przebiegło zgodnie z ustaleniami. Szybko odpowiadają na mail'e. Zmieniałem również mailowo formę doręczenie z poczty na kuriera - zrobili od ręki.

 

------------------------------------------------

 

sklep: centrumrowerowe.pl

ocena: pozytywna

 

Zamawiałem kilkukrotnie przez allegro i stronę www. Bez problemu za każdym razem, czy to kurier, czy paczkomat.

------------------------------------------------

 

sklep: Biostern (użytkownik allegro: Xtremes)

ocena: pozytywna

 

Mimo iż zamówionej przez mnie części nie mieli na stanie, sprawę załatwiliśmy korzystnie dla mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sklep: bajkszop.com
ocena: pozytywna

Dwa zamównienia, wszystko szybko i sprawnie, do każdego zamówienia jakieś gratisy w postaci kuponów zniżkowych, łyżek czy ściereczek.

sklep: cyklisci.com

ocena: mega pozytyw
Zamówiłem m.in. komplet linek i pancerzy uszczelnianych CLARK'S. Niestety okazało się, że jedna z linek ma tylko metr długości, ale zanim to odkryłem minęły chyba ze 2 miesiące. Napisałem do sklepu, że szkoda iż takiej informacji nie było w opisie. Poprosili o adres i przysłali nową linkę :)
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sklep: ctbike.pl

ocena: negatywna

 

Zakup na allegro w ich sklepie. Brak towaru pomimo wielu wystawionych sztuk. Wybrałem inny i też brak. 

Wystawiłem negatywny komentarz pierwszy raz od 10 lat. Sklep ctbike.pl nie pozostał dłużny. Także uważajcie na nich.

 

Nawet nie pofatygowali się sprawdzić jakie mam komentarze :) Parodia traktowania klienta. 

DSdPbl7.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sklep: bikestacja.pl
ocena: pozytywna

 

Zamówienie złożyłem 21.12 więc dostawy spodziewałem się po Nowym Roku. A tu miła niespodzianka. 23.12 zadzwonili, że wysyłają zamówienie kurierem a nie wybranym przeze mnie InPostem, żebym miał części u siebie na gwiazdkę. Nawet nie musiałem dopłacić za kuriera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

No ale dałeś negatywa za brak towaru? Nie zwrócili Ci kasy? Zwlekali ze zwrotem czy coś w tym stylu.

Przecież brak magazynowy może trafić się każdemu, zwłaszcza w sytuacji gdy sklep ma konto na allegro, sklep internetowy i stacjonarny.

Od 15 lat kupuję w sieci nie ma sklepu rowerowego gdzie nie zaliczył bym sytuacji z brakiem towaru. Braki towaru zdarzają się nawet w najlepszych firmach i właśnie wtedy okazuje się jak sklep traktuje swoich klientów. Jeśli przeproszą, szybko zwrócą kasę to właśnie dobrze o nich świadczy :)

 

 

 

 

sklep: ctbike.pl

ocena: negatywna

 

Zakup na allegro w ich sklepie. Brak towaru pomimo wielu wystawionych sztuk. Wybrałem inny i też brak. 

Wystawiłem negatywny komentarz pierwszy raz od 10 lat. Sklep ctbike.pl nie pozostał dłużny. Także uważajcie na nich.

 

Nawet nie pofatygowali się sprawdzić jakie mam komentarze :) Parodia traktowania klienta. 

DSdPbl7.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sklep: 4yourbike.pl

 

ocena: NEGATYWNA

 

Zakup przez sklepowe konto na  Allegro. Kupiłem olej do piasty Alfine 11, zapłacone od razu przez PAYu. Ponad tydzień po zakupie- brak odzewu, na maile słane poprzez Allegro brak odpowiedzi, mimo że logowania na portal były. Telefon cały czas wyłączony. Trzeba się będzie na Policję przespacerować. Generalnie wtopa po całości i nie polecam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

sklep: bike-arena.pl

Allegro: bike_arena_pl

ocena: negatywna

 

Kupiłem stojak rowerowy o nazwie MONZ 66318. Zgodnie z opisem dostawa miała trwać 2 dni trwała 10dni co miało akurat dla mnie znaczenie bo zakupu dokonałem w pierwszych dniach ferii i miałem nadzieje we ferie składać rower bo miałem czas. Mailowałem do sprzedawcy ale nie odpowiadał w końcu po 4 dniach zadzwoniłem i obiecał że wyśle w piątek (telefonowałem w środę). W piątek mailuję do nich by mi podali numer listu przewozowego. Oczywiście zero odpowiedzi, zero kontaktu. W poniedziałek odpisali, że wysłali. We wtorek dostałem paczkę na której było 8 naklejek "uwaga szkło" paczka była świetnie zabezpieczona i na zewnątrz bez jakichkolwiek uszkodzeń. W środku było pudełko ze stojakiem i to pudełko było niestety zmasakrowane i częściowo podarte a w nim stojak niestety uszkodzony. Następnego dnia wezwałem kuriera w zasadzie nie wiem po co bo wszystko wskazywało na to, że stojak był uszkodzony jak go wysyłali. Biorąc pod uwagę że ferie się kończą postanowiłem zanieść stojak do pobliskiego serwisu samochodowego, który zajmuje się "spawaniem" plastikowych elementów nadwozi samochodowych. Połamane części stojaka naprawili a robotę wycenili na "flaszkę" więc poszedłem do sklepu i kupiłem "flaszkę" za całe 29,90,- W ramach toczącego się ze sprzedawcą sporu zapytałem czy pokryje koszt naprawy. Stwierdził, że zapłaci 20zł "bo tyle mu się opłaca" a następnie zażądał faktury na te 30zł za naprawę stojaka :thumbsup:  Oczywiście sprzedający mnie obwinił za opóźnienie w wysyłce bo przecież mogłem zapytać czy towar jest dostępny. Owszem często towar jest niedostępny w sklepie internetowym ale takiej informacji w opisie nie było więc po co pytać. Przetestowałem pierwszy raz opcję "centrum sporów Allegro" ale nic z tego w zasadzie nie wynika.

 

Na Allegro jestem od 14lat i to był pierwszy negatywny komentarz jaki wystawiłem bo i pierwszy raz spotkałem się z taką bezczelnością, krętactwem i kłamstwem ze strony sprzedawcy. Jak się domyślacie nie polecam.

 

Co do samego stojaka to jest on z marnej jakości plastików, do mnie dotarł już uszkodzony ale kolejne awarie pojawiły się po kilku użyciach. Pękają cienkie plastikowe łączniki w podstawie stojaka nie ma sensu tego kleić więc wyciąłem sobie laserowo takie ze stali nierdzewnej. Wyciąłem tego więcej na zapas więc jeśli ktoś jeszcze dał się nabrać na ten stojak to mam solidne uchwyty w zapasie. Pękają też plastikowe pokrętła ale je można zastąpić zwykłą śrubą. Guma na zacisku (łapie) w którą mocujemy rower jest jednorazowego użytku - ja zastosowałem dwa kawałki starej opony, przynajmniej do czasu gdy czegoś lepszego nie wymyślę.

 

 

Edytowane przez hulajnogaA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sklep: www.rowertour.com

opinia: pozytywna

Dobry kontakt. Po zamówieniu okazało się, że nie mają przedniej przerzutki. Zdecydowałem się na zakup w innym miejscu. Pracownik śklepu bez najmniejszego problemu zwrócił mi kasę za przezrzutkę, a pozostałe części szybko wysłał.

Edytowane przez siemalysy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...