Skocz do zawartości

[opinie] Internetowe Sklepy Rowerowe cz.2


durnykot

Rekomendowane odpowiedzi

Sklep: Cyklomania.pl

Ocena: Pozytywna

 

W tym sklepie mogę kupować w ciemno, zamawiam i na drugi dzień towar jest u mnie, nawet pomimo wysyłki listem poleconym. Może i są tańsze sklepy, ale wolę zapłacić komuś rzetelnemu i nie prosić się o wysyłkę towaru, tutaj zawsze wszystko jest idealnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sklep: hadronsport.com
ocena: neutralna

 

Zamówiłem w niedzielę chwyty Renthal i przelałem pieniądze. W poniedziałek otrzymałem maila, iż zamówiony produkt nieco wcześniej się wyprzedał, a nowa partia będzie dostępna dopiero za kilka tygodni, w związku z czym mogę wybrać coś innego z oferty sklepu po obniżonej cenie. Ponieważ jednak zależało mi na określonym modelu, poprosiłem o zwrot pieniędzy. Te pojawiły się u mnie następnego dnia.

Z oczywistych względów nie mogę więc wystawić pozytywnej oceny, ale za szybką reakcję i przyjazne potraktowanie klienta jak najbardziej zasłużona neutralna.
 

sklep: dot-bikes.pl
ocena: pozytywna

 

Bohaterem opowieści ten sam produkt. Po wyżej opisanym zwrocie i kontakcie z innym sklepem, który także nie posiadał chwytów na stanie uznałem, że może lepiej wcześniej zadzwonić i zapytać o dostępność. Okazało się, że ostała się jedna, ostatnia para :P Zamówienie złożyłem w środę około 10 rano. 24 godziny później informacja, iż przesyłka jest do odbioru w Paczkomacie. Taką obsługę lubię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sklep: Skitenis.pl 
Ocena: Pozytywna


Zamówiłem rower Stevens Applebee, który otrzymałem na drugi dzień! Rower przyszedł w całości, miał tylko odkręconą kierownicę, którą skręciłem w 5 min.,czyniąc rower gotowy do jazdy. Rower przyszedł w idealnym stanie, był dobrze zapakowany. Obsługa w skitenis jest bardzo miła i można z nimi negocjować cenę ;) 
Rower na razie mam 2 tygodnie, wszystko działa, jedyne co w nim wymieniłem to hamulce platformowe na SPD. Polecam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja serdecznie polecam sklep internetowy rowerowy Bikershop www.bikershop.pl . Mają duży wybór dobrych marek rowerów, części rowerowych , ubrań. Koleżanka tam zamawiała rower dla siebie i męza. Wiem że nawet wysyłka była gratis a z rowerów są zadowoleni, stąd polecili dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sklep: DTbikes (kupno przez allegro)
ocena: negatywna, przestroga

 

Zamówiłem u nich rower, Medano Vanity Vt.3. Do momentu otrzymania przesyłki wszystko było ok. Rower wysłany błyskawicznie. Jednak pomimo zapewnień i informacji w aukcji

"

Rowery są fabrycznie zapakowane przez producenta w oryginalnym opakowaniu



Przedmioty na naszych aukcjach są nowe i wolne od wad"


rower takowy nie dotarł.


Jakież było moje zdziwienie kiedy po powrocie z pracy ujrzałem w salonie karton marki Romet odebrany przez jednego z moich domowników.

Tyle w temacie fabrycznie zapakowanego roweru w oryginalnym opakowaniu. Pani później zapewniała mnie, że to dlatego bo mają politykę, że wyjmują każdy rower by go wyregulować a następnie z oryginalnym kartonem coś się musiało stać. Oczywiście jest to jedno wielkie kłamstwo, gdyż po pierwsze rower przyszedł w ogóle niewyregulowany, hamulce wizualnie całe zblokowane, niewyrównane. Po drugie, rower z uwagi na bardzo delikatną kierownicę i inne elementy w kolorze białym bez warstwy bezbwarnego lakieru na nich, posiada widoczne ślady montażowe od mostka na kierownicy, oraz w miejscu mocowania odblasków. Rower ewidentnie był składany i widocznie stał gdzieś widać na wystawie a karton się zawieruszył/zniszczył po tym czasie. Przy innym rowerze być może nie byłoby to aż tak widoczne, ale nie przy tym modelu/kolorystyce. Szkoda, że nie zostało to wzmienione w aukcji tylko firma liczyła na to, że kupi osoba totalnie zielona w temacie lub nie mająca czasu/sił na reklamację.

Jak powszechnie wiadomo, rowery nie są zbyt dobrze zabezpieczane, nawet fabrycznie, i zamawianie roweru internetowo wiąże się z pewnym ryzykiem. Niemniej jednak, jeśli ktoś przepakowuje rower na własną rękę to warto by postarać się o dobrą ochronę. Tymczasem rower przyszedł gorzej zapakowany niż fabrycznie. Przednie koło zblokowane z korbą pomiędzy szprychami (szprychy tylko minimalnie powyginane na szczęście), lakier cały zarysowany w miejscu kontaktu przedniego koła z ramą, a tylne koło w ogóle bez osłony z pianki w ośce która jest standardowo dawana. Brak zabezpieczenia tylnej części roweru w połączeniu z ogromnym luzem jaki panował dla roweru w kartonie skutkowało zarysowaniem/obiciem tych elementów w miejscach kontaktu z kartonem.

Na domiar złego, rower przyszedł z innymi gripami niż w aukcji i bez standardowo montowanych w tym rowerze owijek.

Napisałem do nich już tego samego dnia, jednak musiałem sam zadzwonić po 4 dniach braku odzewu co się dzieje. Następnie, pani zadzwoniła do mnie i spytała się, czy odpowiadałby mi zwrot pewnej kwoty za rower z uwagi na zarysowania zamiast wymiany, gdyż nie ma gwarancji w jakim stanie przyjdzie do mnie inny egzemplarz, który posiadają (co ciekawe, pan z którym wcześniej rozmawiałem incognito próbując zamówić ten rower jeszcze jeden egzemplarz, powiedział, że musi dla mnie go sprowadzić gdyż nie mają go w sklepie, natomiast pani z którą rozmawiałem następnego dnia przekonywała mnie, że jakbym chciał swój wymienić, to ten drugi ich rower to rower wystawowy w sklepie i pewnie mi się nie spodoba jego stan. Ktoś tu kłamie.)

Od tego momentu, temat rekompensaty zszedł na drugi plan a zaczął się temat owijek i chwytów, z których owa pani nie chciała zejść. Nie byłem nigdy w sklepie, nie wiem jak on wygląda, ani kto tam pracuje, ale z maili jakie otrzymywałem przewijała się ewidendtna studencka atmosfera i brak doświadczenia/profesjonalizmu jak i rozeznania w temacie. Pani nie wiedziała nawet, że Zasada Bikes od których jakoby kupili bezpośrednio rowery to producent tych rowerów a nie importer. Innym razem, kiedy wysłalem im odpowiedź, którą otrzymałem od Zasada Bikes, że nie produkowali tego modelu bez owijek, to pani w odpowiedzi poprosiła mnie żebm zwrócił się o potwierdzenie tego na piśmie do...Zasada Bikes

Suma sumarum, na każdego emaila cierpliwie odpowiadałem tego samego dnia od razu po powrocie z pracy. Niemniej jednak sprawa toczy się przez 3 tygodnie! Dostałem mnóstwo maili, każdy z prośbą o zdjęcia lub jakieś informacje, następnie kolejne maila o więcej zdjęc, z innej perspektywy itd itp.
Takich maili dostałem dosłownie kilkanaście, zaczynających się od "Proszę o..." (bynajmniej o wszystko tylko nie o mój numer konta do zwrotu lub moje oczekiwania).

W międzyczasie, prosiłem panią o to, żeby skupiła się na konkretach (stopień rekompensaty) zamiast drążyć tematy poboczne i wyciągać informacje ode mnie zamiast samemu sprawdzić, rozwiązać problem. Jako, że moje wołania pozostawały bez odpowiedzi, napisałem, że żeby przyspieczyć procedurę sam zaoferuję swoją propozycję rozszczenia i zaproponowałem 200zł rekompensaty. Nastąpiła głucha cisza w tym temacie i brak odzewu.

Zmarnowany całą sprawą, po niespełna tygodniu od mojej propozycji (i 2 tygodnie prawie po zakupie) machnąłem już na to wszystko ręką, na te chwyty i owijki i zadzwoniłem żeby się dowiedzieć co się dzieje w temacie zarysowań. Zszokowało mnie, że usłyszałem, że pani może mi zaproponować 60zł! i to w równowartości ich towaru ze sklepu! Jako, że byłem już tym cały zmęczony i rozgoryczony przystałem na to żeby pani wysłała mi jakiś bagażnik pasujący do roweru.

Bagażnik oczywiście przyszedł niepasujący, a po skontaktowaniu się telefonicznie ze sklepem uzyskałem informację, że bagażnik muszę odesłać na swój koszt (co już się dowiedziałem w UOKIK, że jest niezgodne z artykułem 471 KC) a następnie mogę liczyć na rekompensatę 30-40zł jeśli nie chcę w ich towarze tylko pieniężnie.

Jeśli starczy mi czasu i sił to zmieniam zdanie i zacznę walczyć o swoje razem z UOKIK, gdzie pani mnie zmotywowała do swojej racji.
Tymczasem wszystkich jeszcze raz przestrzegam i szczerze odradzam jakiekolwiek interesy ze studenckim sklepem dtbikes.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sklep: rowertour.pl

opinia: pozytywna

 

wszystko ok, przed zakupem napisałem czy wszystko mają, szybka odpowiedź. Prosiłem tylko o wysyłke na konkretny dzień (piątek) paczka przyszła w czwartek. Wysłana we środę pocztą polską. Podejrzewam, że zrobili dzień zapasu jakby poczta nawaliła. Ale ogólnie wszystko ok.

 

swoja drogą może ktoś zrobił by jakies zestawienie sklep - opinie, ile negatywnych, ile pozytywnych, byłoby wtedy przejrzyście?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tomstar

Zacząłem robić ale to tak długo trwało i dodatkowo mam komputer nieczynny ze musiałem zrezygnowac.

 

Pomysł miałem by zrobić prosty skrypt PHP gdzie by generowalo od razu gotowy wpis na forum - było by czysto. Skrypt by miał pola: nazwa sklepu, strona/allegro, opis, punkty za czas przesyłki, punkty za obsługę, punkty za opakowanie, punkty za cene. Statystyki typu: trzy najgorsze, trzy najlepsze, itd.

 

Jako "popularny post" by była informacja ze należy wklejać tylko wygenerowane wpisy. Raz w miesiącu dodawać wpis z najgorszymi sklepami.

 

Taki system by dał do myślenia niektórym sprzedawcom. Jawny, czytelny, wpis z pewnością by ograniczył liczbę klientów np w takiej BS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep: sbike.pl

Ocena: negatywna

 

Sprzedają coś czego nie mają na stanie. Informacja na stronie o wysyłce 2-3 dni, więc myślę spoko. Dodatkowo potwierdzają przyjęcie zamówienia po czym wysyłam pieniążki. Po 4 dniach dostaję info, że wycofują zamówienie bo nie dadzą zrealizować przed urlopem! Kasa szybko wróciła na konto. Co nie zmienia faktu.

 

Sklep: harfa-harryson.com.pl

Ocena: pozytyw

 

To czego nie można załatwić przed urlopem w jednym sklepie w innym można ogarnąć w dwa dni. Żeby jeszcze troszkę nad cenami popracowali :D

 

Sklep: formicki-bike.pl

Ocena: pozytyw

 

Szybko i sprawnie bez zbędnego rozpisywania się w temacie.

 

Sklep: kastor-bike.pl

Ocena: pozytyw

 

j/w + ogromny + za ceny

 

Sprzedający Allegro.pl: XTRaBike_pl

Ocena: pozytyw

 

Kupione bidony oraz opona. W obu przypadkach bardzo szybka przesyłka.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

centrumrowerowe.pl - negatywna

 

Zamówienie miało być zrealizowane wczoraj, a dzisiaj dostaję maila, że nie potrafią liczyć co mają w magazynie i poczekam sobie jeszcze 2-5 dni na odbiór zamówienia.

Obsługa w Bydgoszczy chamska - to, że jest upał i każdy ma dosyć, nie oznacza, że trzeba olewać klienta, panowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep: Biostern (konto allegro: Xtremes)
Ocena: neutralna

 

Powód: Zamówiłem przerzutkę. Przerzutka przyszła we wiotkim opakowaniu fabrycznym owiniętym jedynie w przezroczystą folię pakową. Nie dość, że można było bez problemu rozpoznać zawartość paczki, to jeszcze przerzutka mogła ulec uszkodzeniu. Na szczęście wszystko dotarło w całości.

Edytowane przez mklos1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 N I E       P O L E C A M ! ! !

 

Sklep rowerowy      www.axel-sport.pl

Alegrowicz              Użytkownik Axel-Sport - Allegro

opinia:     negatywna + lekceważenie klientów

 

 

 

   AXEL-SPORT  

 

 

Konkrety na temat sklepu Axel-Sport:

 

 

1.09.2014 - Zakup kilku różnych typów błotników

18.01.2015 - Samoczynne urwane mocowania błotnika ORION - element mocujący błotnik do drutu usztywniającego połamał się. Napisanie reklamacji.

19.01.2015 - uznanie reklamacji odesłanie 1 szt dobrego mocowania.

13.04.2015 - ponowne ułamanie się mocowania błotnika (z drugiej strony). Przesłanie zdjęcia oraz opisu.

 

17.04.2015 (piątek) - mail od kierownika sprzedaży / działu wysyłek potwierdzający wysyłkę nowych mocowań - KŁAMSTWO

22.04.2015 - mocowania nie dotarły (od 5 dni) mail z pytaniem odnośnie przesyłki

23.04.2015 - mail od kierownika sprzedaży / działu wysyłek o wysyłce mocowań "we wtorek" 21.04. - KŁAMSTWO

27.04.2015 / 28.04.2015 - prośba o podesłaniu numeru listu przewozowego (w sumie 3 maile).

 

28.04.2015 - odpowiedź od kierownika sprzedaży / działu wysyłek o nadaniu paczki listem poleconym bez numeru wysyłki

28.04.2015 - sprawdzenie przeze mnie na poczcie czy paczka jest do odbioru - brak paczki.

29.04.2015 - 3 tydzień od zgłoszenia reklamacji - prośba o możliwości rozwiązania zgłoszonej reklamacji.

29.04.2015 - informacja od kierownika sprzedaży / działu wysyłek, że dzwonił on na pocztę i poczta stwierdziła zaginięcie listu - KŁAMSTWO i, że w chwili w chwili obecnej nie posiadają już na stanie zapasowych uchwytów i informacja o braku możliwości nadania kolejnej paczki - ciężkie do weryfikacji - typowe "odsunięcie sprawy" na później i "niech się klient odczepi". - sprawa nadal nie rozwiązana (15 dni od zgłoszenia)

 

29.04.2015 i 30.04.2015 - cztery moje proponowane rozwiązania kwestii reklamacji - (mocowania są dostępne u innych dostawców na Allegro) - mail wysłany dwukrotnie z powodu braku odpowiedzi - lekceważenie klienta.

30.04.2015r. - odpowiedź od kierownika sprzedaży / działu wysyłek, o braku posiadanych uchwytów i próba wmówienia, że mocowanie było mechaniczne i ich poprzednie "gesty" (w rzeczywistości nie nadanej paczki i jej zaginięcia) były grzecznościowe.

3.05.2015r. - moja odpowiedź w tej kwestii. (uznanie reklamacji, fikcyjna wysyłka paczki, która zaginęła, brak chęci i próby podjęcia rozwiązania tej kwestii - przypominam chodzi o mocowanie za 4zł.).

4.05.2015r. - informacja od kierownika sprzedaży / działu wysyłek, na temat poinformowanie mnie w momencie, kiedy dotrą mocowania do nich od producenta.

 

21.05.2015 - pytanie z mojej strony o dostępności mocowań

22.05.2015 - odpowiedź od kierownika sprzedaży / działu wysyłek -mocowania nie dotarły jeszcze. (u innych użytkowników na allegro jest dostępne 100 szt).

 

27.06.2015 - ponowne pytanie o dostępność mocowań i możliwość zakończenia reklamacji, która trwa do tego momentu 2,5 miesiąca.

29.06.2015 - odpowiedź od kierownika sprzedaży / działu wysyłek - o ciągłym braku mocowań u producenta (jestem przekonany, że firma Axel-Sport nawet nie pytała producenta. Dodatkowym faktem jest to, że firma sprzedaje ciągle nowe błotniki (dostępność >1000szt.) a nie mają jednego standardowego mocowania.

9.08.2015 / 11.08.2015 - pytanie z mojej strony o dostępność mocowań

 

do 13.08.2015 - brak odpowiedzi ze strony firmy AXEL-SPORT.

 

 

Do tego dochodzi ok. 6-10 telefonów do firmy od kwietnia 2015r.

 

 

 

Słowem komedia - cała sprawa tyczy się ułamanego mocowania - ogólne koszty połączeń, czasu straconego na pisanie maili i wyjaśnianie kilkanaście razy przekroczyły wartość tego mocowania.

 

Firmę do oceny pozostawiam Wam, dla mnie są oni na zawsze przekreśleni i nigdy nie zrobię zakupów u AXEL-SPORT i nie polecę ich żadnemu mojemu znajomemu.

3 x KŁAMSTWO w powyższej historii tylko umacnia moją opinię o firmie AXEL-SPORT.

 

 

 

Słowem NIE POLECAM!

Szkoda nerwów i czasu - lepiej kupić (te same przedmioty oferują praktycznie wszyscy sprzedawcy na allegro) u innego sprzedawcy!

 

 

 

   AXEL-SPORT  

 

 

 

 

AXEL-SPORT --> NIE POLECAM.

 

Edytowane przez Carbon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei bardzo polecam sklep REPUBLICBIKES (allegro: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=15371150 ). 

 

Ceny nie są najniższe i można dostać te same 'graty' taniej, ale:

 

1. Zamówienia generalnie wysyłają tego samego dnia (o ile zamówimy do tej 14-15) i na drugi dzień mam na miejscu

2. Jeżeli jest jakiś błąd z ich strony to od razu wysyłają kuriera z nowym towarem i ten sam kurier odbiera wadliwy / błędnie wysłany 

3. Jeżeli coś nie pasuje to absolutnie żadnego problemu ze zwrotem towaru / wymianą na inny

 

Z minusów: Na maile odpisują bardzo późno wieczorem / w nocy, przez co komunikacja może być utrudniona jeżeli nie ślęczy się przed komputerem do późna :)

 

Robiłem u nich zakupy kilkukrotnie i zawsze byłem zadowolony. Jak przysłali sztycę ze złym offsetem to następnego dnia miałem już właściwą a przy okazji wymieniłem za małe rękawiczki (kurier zostawił jedną paczkę i zabrał drugą) :) Jak kupiłem niewłaściwe graty to wymiana / zwrot zawsze bez żadnego 'ale'. Jak pękł mi jeden z rogów podczas jazdy i stwierdziłem, że nie będę odsyłać bo szkoda mi kasy na kuriera, który będzie kosztował połowę tego co te rogi, to dostałem jednorazowy, bardzo korzystny, rabat żeby mi zrekompensować ten zakup. Przy zakupach poza allegro można się zawsze dogadać o niewielki rabat :)

 

Generalnie bardzo dobre podejście do klienta. Bardzo szybkie wysyłki. Bezproblemowe zwroty. Jedynie ta 'późnonocna' komunikacja bywa uciążliwa :)

Edytowane przez Eazy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...