eCoen Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 www.dobrerowery.pl - zdecydowanie polecam. Dwa zamówienia zrealizowane błyskawicznie, wszystko, co sklep wystawia, ma na stanie i to w zaskakująco dobrych cenach. Warto zaglądnąć moim zdaniem. www.centrumrowerowe.pl - opinia neutralna. Panowie sprzedają rzeczy, których nie posiadają na stanie (poprzez allegro np.) i terminy wysyłki, które podają, nijak się mają do rzeczywistości. U mnie wyglądało to tak: zamówienie, dopytanie się, czy na pewno daostarczą towar na czas, który deklarują, informacja, że tak a następnie w dniu wysyłki je zmiana. Towar zakupiłem w innym sklepie, ale że i tak miałem kupować coś jeszcze, to zmieniłem zamówienie zamiast je anulować. Na stronie towar widnieje jako dostępny. Po kontakcie z pracownikiem (skądinąd miłym), okazuję się, że jednak towaru nie mają i trzeba czekać na dostawę od producenta. Na szczęście mi się nie spieszyło. Neutral a nie negatyw za to, że dostałem rabat i nie musiałem dopłacać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
efazeti Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 (edytowane) CentrumRowerowe - opinia raczej negatywna (kupowałem przez allegro) dziś mija 8 dzień od złożenia zamówienia, dopiero wczoraj w odpowiedzi na mój email dowiedziałem się, że brak jednego z zamówionych przedmiotów, przewidywana wysyłka nastąpi 12 dnia od złożenia zamówienia (o ile nastąpi) gdyby sklep mnie o tym poinformował wcześniej zrezygnowałbym z zakupu tego problematycznego przedmiotu zobaczymy co z tego będzie ale jestem sceptycznie nastawiony i zakupów więcej tam nie zrobię Edytowane 3 Czerwca 2015 przez efazeti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team adamos Napisano 3 Czerwca 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 dziś mija 8 dzień od złożenia zamówienia, dopiero wczoraj w odpowiedzi na mój email dowiedziałem się, że brak jednego z zamówionych przedmiotów, przewidywana wysyłka nastąpi 12 dnia od złożenia zamówienia (o ile nastąpi) Nigdy nie miałem z nimi problemów, a trochę tam kupowałem.Oni teraz tyle sprzedają, że może rzeczywiście coś im tam wyskoczyło, coś źle policzyli i jest zonk.Inna sprawa, że powinni Cię natychmiast o tym poinformować i zaproponować rozwiązanie lub puścić paczkę i dosłać brakującą rzecz, ale to raczej dobry i porządny sklep. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
efazeti Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 no właśnie, gdybym nie napisał to pewnie by się jeszcze nie zorientowali że czegoś im brakuje... a rozwiązanie zaproponowali - czekać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cyroniok Napisano 4 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2015 Sklep: www.alltricks.com/ Opinia: pozytywna Wysyłają od razu bez ściemy jak co niektóre krajowe sklepy , mają dużo promocji ostatnio dawali 7 % na już przeceniony towar,wysyłka 14.90 € ale czasami wysyłają kody rabatowe na darmową wysyłkę wystarczy się zalogować dodać do koszyka towaru za 2 tysie i wyjść ze strony,przychodzi ( nie zawsze) kod na maila i można wyrzucić z koszyka to czego się nie chce i skorzystać z darmowej wysyłki taki tip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2015 Sklep: http://www.formicki-bike.pl Opinia: negatywna Zamówiłem 34szt szprych cieniowanych CnSpoke 2.0-1.8 . Dostałem owszem ale zwykłe niecieniowane szprychy innej firmy oraz nie dostałem nypli które miały być w zestawie . Nie polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawko9 Napisano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2015 Sklep: www.activia.sgk.pl opinia pozytywna W poniedziałek zobaczyłem na stronie activii promocje na amortyzator raidon xc rl-r 29 cali czarny ,jako że od dwóch tygodni szukam odpowiedniego amorka dokonałem natychmiastowego zakupu tegoż.Niestety promocja była tylko na kolor czarny połysk a wobec matowej ramy szukam amora matowego ale różnica w cenie [150 zł] Mnie przekonała.Wysłałem jednak maila do sklepu czy w tej cenie (549 zł) nie mogą wysłać czarny mat.Jeszcze tego samego dnia (po godzinie 20) dostałem maila że niestety ale promocja dotyczy egzemplarza powystawowego,no nic mówi się trudno biorę tańszego.W środę dzwoni Pan ze sklepu i mówi że wobec dużej ilośći zamówień wysłał amortyzator dopiero dziś ale za to ma niespodziankę dla mnie.Dziś dotarła paczka a w środku czarny Raidon ...matowy Dla porównania w innym sklepie na literę B (nie biedronka) zamówiłem amortyzator, po sfinalizowaniu transakcji(raty)okazało się ze sklep na stanie nie ma tego amora mogą mi sprzedać rockshoxa olejowo-sprężynowego za 599zł .Podziękowałem nic innego nie zaproponowano mi w zamian nawet za dopłatą potem pełno maili do sklepu ,telefonów do banku żeby naprostować sytuację.Dla sklepu B miał być negatyw ale w końcu zamiast RST aerial mam tańszego Raidona w kolorze jaki chciałem,no i na zwrot kasy czekałem tylko tydzień,na resztę części jeszcze trzy dni Przykład obydwu sklepów pokazuje że kupowanie w jednym sklepie jest przyjemnością a w drugim udręką Podziękowania dla pana Burzawy ze sklepu activia.sgk.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2015 sklep: grawitacyjny.plocena: pozytywna Kolejny zakup, kolejny pozytyw. Szczególnie, że przez pomyłkę zamówiłem siodełko o złej szerokości. Jeden telefon do sklepu, zamówienie poprawione od ręki. Czas dostawy w normie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcze30 Napisano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2015 uwaga na lepo.pl OMIJAC SZEROKIM LUKIEM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek040982 Napisano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2015 uwaga na lepo.pl OMIJAC SZEROKIM LUKIEM Jakieś szczegóły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek040982 Napisano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2015 (edytowane) Sklep - http://mmg.com.pl Negatyw Nie polecam. 1 czerwca zamówiłem i od razu przelałem pieniążki za etui na rower do telefonu. 2 czerwca dostaje informację że przesyłka zostanie wysłana z dwu dniowym opóźnieniem , myślę ok nie pali się . 8 czerwca piszę co z przesyłką i dziś dostaję odpowiedź że jeszcze nie przyszła dostawa , prawdopodobnie w czwartek 11 czerwca przyjdzie , i to nie ma pewności a zależało mi żeby do 12 czerwca do mnie przyszło . Na szczęście kontakt dobry, zwracają pieniądze, ale w głowie mi się nie mieści żeby wystawić na sprzedaż coś czego się nie posiada. Edytowane 9 Czerwca 2015 przez tomek040982 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boxx Napisano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2015 sklep: rowertour.comocena: pozytywna Zamawiałem od nich dwie paczki. Pierwsza to łańcuch i przednia przerzutka. Wysyłka ekspresowa. Druga paczka to korba FM M615 ,również wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kekacz Napisano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2015 sklep: rowertour.comocena: pozytyw Kolejne już zamówienie, historia podpowiada, że piąte. Korba FC-5750 plus suport BBR60. Nic tylko polecić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
d8wid Napisano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2015 sklep: rowertour.comocena: negatywna 4 x opona schwalbe marathon racer Zamówienie 28.04.2015 Wysyłka 29.04.2015 Opony założone 8.05.2015 Jedna opona z wadliwym oplotem - balon i bicie14.05.2015- wysłany zwrot 18.05.2015 dotarły do sklepu - http://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer=00259007733522470215 Obsługa nie potrafiła zlokalizowac paczki u siebie - do 27.05.2015 - kilka telefonów i maili w tej sprawie W końcu im się udało - minęło ponad 14 dni więc reklamacja automatycznie uznana 9.06.2015 (10:19)- dostaje informację że reklamacja uznana i że proszą o nr konta - odpisuje po kilkunastu minutach 15.06.2015 - po telefonie kiedy w końcu mogę sie spodziewać zwrotu - zostaje poinformowany że Pan kojarzy mnie już nawet z nazwiska i że mam pretensjonalny ton ( ciekawe dlaczego...) i że mam czekać w kolejce w księgowości i nie wydzwaniać. Że nr konta wysłałem po godzinach pracy sklepu i że czekam dopiero 3 dni robocze i niewiadomo dlaczego się czepiam. Podsumowując realizacja słusznej reklamacji ponad miesiąc - wciąż nie zakończona. Dużo żalu ze strony sklepu że oczekuje niewiadomo czego. Wydaje się że zwrot 100zł przekracza możliwości finansowe dużego sklepu. Na pewno im nie odpuszczę. Negatywa wystawiam głównie ze względu na dzisiejsza rozmowę która wyczerpała moją cierpliwość. Bo dużo można wybaczyć jest sezon itd. ale bez przesady... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aegis Napisano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2015 sklep: AMBike.pl ocena: pozytywna sprzęt zamówiony,opłacony, po 38 godz.w moich rękach(kurier),dobry kontakt telefoniczny,na plus możliwość negocjacji ceny pomimo braku rabatu (mozliwy za wczesniejsze zakupy ),wystarczy zapytac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ink Napisano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2015 (edytowane) Sklep: Ottlik www.sklep.ottlik.pl Opinia: NEGATYWNA W sklepie robiłem wcześniej zakupy stacjonarnie. Zdarzało się, że doliczali kilka złotych do cen podanych na stronie internetowej. Jeśli nie zauważysz, to są do przodu. Ostatnie zakupy to klucz do korby. Fakt, że chińczyk ale nie zdjął nawet jednej korby i ściął się gwint. Zawiozłem klucz do reklamacji - oni narzędzi nie przyjmują, bo ludzie używają i odnoszą. Jeśli ktoś ma takie podejście do klienta, to radzę omijać szerokim łukiem. Moje ostatnie zakupy w tamtym miejscu. Edytowane 16 Czerwca 2015 przez Ink Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomstar Napisano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 (edytowane) Sklep: http://www.formicki-bike.pl Opinia: negatywna Zamówiłem 34szt szprych cieniowanych CnSpoke 2.0-1.8 . Dostałem owszem ale zwykłe niecieniowane szprychy innej firmy oraz nie dostałem nypli które miały być w zestawie . Nie polecam Sklep: http://www.formicki-bike.pl Opinia: negatywna Dołącze się do negatywa. Zrobiłem u niego kilka zakpów, było ok. Czas realizacji za każdym razem był o kilka dni dłuższy niż zapowiadany. Sprzedawca zawsze czegoś nie miał. Ale ostatnio przegiął na maksa. Wysłał mi stara oponę Schwalbe Marathon Plus Tour. Opona była szara, łuszcząca się i krzywo wylana. Gdy ją odesłałem w celu wymiany stwierdził, że zobaczy co powie hurtownik. Ja chciałem wymiany na nową. Przez tydzień zwodził mnie opóźneiniami w dostawie, po czym napisał, że nie ma tej opony i mam czekać 2 tygodnie za nową. Gdy zarządałem zwrotu gotówki strasznie się oburzył i "nie skomentował" mojego maila. Facet ściemnia i jest niepoważny. Jeżeli zalezy ci na czasie nie kupuj u Formickiego, bo wiecznie czegoś nie ma i lekceważy klientów. Edytowane 17 Czerwca 2015 przez tomstar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
efazeti Napisano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 ja robię aktualizację mojego poprzedniego wpisu sklep: CentrumRowerowe opinia: negatywna zakupy zrobione 27.05, wysyłka nastąpiła 11.06, handlują towarem którego nie mają obiecywali symboliczny zwrot kosztów wysyłki (całe 7.99 zł) - brak do dziś za to dostałem mega rabat 20 zł na kolejne zakupy powyżej 100 zł, których tam na pewno nie zrobię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shiryu Napisano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 Ja w takich sytuacjach, zamiast zwrotu kasy wolę jakiś drobiazg w stylu spinki do łańcucha czy zestawu naprawczego do dętek. Zawsze się to przyda, a nie wkurza się człowiek, że "jeszcze nie oddali kasy". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 Sklep: http://www.formicki-bike.pl Opinia: negatywna Zamówiłem 34szt szprych cieniowanych CnSpoke 2.0-1.8 . Dostałem owszem ale zwykłe niecieniowane szprychy innej firmy oraz nie dostałem nypli które miały być w zestawie . Nie polecam Prostuję swoją opinię na temat formickiego . Po powtórnym telefonie zaproponowano mi przysłanie kuriera ze szprychami i nyplami na zamianę . Wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
efazeti Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 Ja w takich sytuacjach, zamiast zwrotu kasy wolę jakiś drobiazg w stylu spinki do łańcucha czy zestawu naprawczego do dętek. Zawsze się to przyda, a nie wkurza się człowiek, że "jeszcze nie oddali kasy". ja nie miałem nic do wyboru... zwrot tych 8 zł to było wszystko co w ich mocy, pan twierdził że blokuje go system i nic nie może zrobić olali mnie więc ja olewam ich, żadnych zakupów więcej nawet już na maile od jakiegoś tygodnia nie odpisują... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shiryu Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 A ja właśnie w CR poprosiłem o spinkę zamiast zwrotu kosztów i ją dostałem (nawet byłem na tym parę groszy na plus). Najwyraźniej trafił Ci się beznadziejny konsultant. Albo coś się zmieniło w ich wewnętrznej polityce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2015 POZYTYW activia.sgl.pl - Ponownie wielki plus, poprosiłem o jedną podkładkę, dostałem dwie. Nie mam wątpliwości że jeżeli będę coś potrzebował i znajdę to u tego użytkownika to stamtąd zamówie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plastyk Napisano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2015 (edytowane) sklep: biketires.plocena: pozytywnaZamawiana tarcza 32T do FC-M442, wcześniej kontakt ze sprzedawcą przez komunikator na stronie (o dziwo nawet płynnie), rozmawiałem w czwartek i mimo informacji, ze najpewniej wyślą w poniedziałek złożyłem zamówienie zaznaczając, że zależy mi na czasie (po zmianie napędu nowy łańcuch kompletnie się nie dogadywał z 32T, 22 i 44 bez zgrzytów). Czwartek koło 15 doszedł mój przelew, w piątek wysłane, w sobotę o 12 odebrałem w paczkomacie. Polecam. Edytowane 27 Czerwca 2015 przez Plastyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aras Napisano 28 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2015 sklep: CentrumRoweroweocena: negatywnaWystawiają towar, którego nie mają na stanie, a po zakupie proponują inny produkt. Myślałem że to pojedynczy przypadek, ale drugi raz mama taka sytuację, a po komentarzach na allegro widzę że to norma. Trzeci raz u nich nich już nie kupię. Starta czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.