Skocz do zawartości

[opinie] Internetowe Sklepy Rowerowe cz.2


durnykot

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

kupiłem Krossa level r3 w oto tym sklepie top-narty.pl .

Towar:

pozytyw

Obsługa:

Mega pozytyw pani odpowiadająca na maile od razu odpowiadała

Czas realizacji:

Jedyny mały minusik za 8 dni realizacji

Wszystko jak najbardziej w porządku co do zamówienia i realizacji żadnych pomyłek itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyklotur

 

opinia: NEGATYWNA

 

W terminie od 29 sierpnia zakupiłem u nich spodenki,bieliznę do spodenek z pianką,rękawiczki,okulary,kask,pedały na łączną kwotę 1427 złotych(nie upominałem się o rabat) wszystko było wręcz idealnie, przyjemna i solidna obsługa, bez pośpiechu, a to sprzedawca jakimś żarcikiem zapodał i ogólnie było cacy. Jednak przyszła pora na zakup butów, no to myślę sobie ,,oczywiście cyklotur,, zajechałem do sklepu, wchodzę naturalnie(jak zawsze) sprzedawcy uśmiechnięci jeden z nich mnie zaprasza do kasy i zaczynam mówić że interesują mnie takie a takie buty ale nie mam pewności sprzedawca objaśnił mi swoje spostrzeżenia jak i również klientów którzy już u nich kupili takowy model i sobie chwalą.... no to mówię: ,,Okey,biorę ale mam jedno pytanie jak bardzo są elastyczne ceny w sklepie? Czy jesteśmy w stanie coś utargować? I w tym momencie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki,głęboki westchnienie sprzedawcy i ,, mogę sprawdzić...,, WTF?! Sobie myślę, no cóż idę za nim do tej kasy i mówię że jeśli pójdą za 1200 to biorę z miejsca(cena wyjściowa 1399) w odpowiedzi usłyszałem ,,1250 bo muszę zapłacić za wysyłkę,, To co? Wysyłka u nich kosztuje 50 zeta?! I co to znaczy ,,muszę zapłacić,,? Co on, z własnej kieszeni to pokrywa czy co?! Więc jeżeli w momencie próby targowania się zachowanie obsługi zmienia się o 180 stopni to ja dziękuje, butów tam nie kupiłem a sklepu nie polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po cenie domyślam się, że chodzi o Sidi, którego dystrybutorem jest Velo. I tutaj jest tak, że towaru może nie być w magazynie centralnym w Gliwicach, ale jest na tzw. magazynie ekspozycyjnym, czyli gdzieś w jakimś sklepie w Polsce. Ściągnięcie takiego towaru jest możliwe, ale rzeczywiście wiąże się z dodatkową opłatą za transport z tego sklepu do centrali Velo. Więc tak, on musi ponieść ten koszt, a właściwie nie on (sprzedawca) tylko firma. Widać pracownik dba zarówno o klientów (dostałeś wszakże niższą cenę), ale też i o swój interes ;)

 

Też lubię kupić coś taniej, pewnie, ale z drugiej strony jak ustalam z moimi klientami cenę za wykonanie usługi, to jestem po drugiej stronie barykady ;) Trzeba się dogadać i znaleźć kompromis, żeby obie strony były zadowolone. Ty chciałeś zadowolić tylko jedną stronę...

Edytowane przez SpeedyBandito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie temat na wyjaśnienia ale pozwolę sobie coś napisać bo ja Ciebie obsługiwałem.

 

Do rzeczy, podeszliśmy do butów, spytałeś się o model Drako - nie miałem tego rozmiaru i koloru na miejscu więc zaproponowałem, że takie buty mogę ściągnąć. Podałem ostateczną cenę 1225zł przy gotówce (1250zł przy karcie), co jest sporo niższą kwotą niż wynika to z Twoich dotychczasowych zakupów. Mimo tego nie zaakceptowałeś tego, na cenę 1200zł nie mogłem się zgodzić z różnych powodów jak chociażby koszty związane ze sprowadzeniem tych butów - nie było ich w głównym magazynie dystrybutora co zwiększa koszt i czas dostawy. Nie powinienem się z tego tłumaczyć ale chcę, żeby wszystko było jasne. Następnie widocznie nie byłeś zadowolony z obrotu sprawy i powiedziałeś, że możesz mieć takie buty za bodaj 1050zł czy 1100zł. Po takim tekście dalsza dyskusja była bezsensowna więc pożegnaliśmy się i jak (wydawało mi się) nikt na nikogo się nie obraził.

 

Podsumowując, dostałeś dobrą cenę, nie była zadowalająca - ok, ja to rozumiem bo wiem jakie są realia na rynku. Ale żeby wylewać za to żale na forum?

 

Jeżeli masz ochotę, zapraszam porozmawiać do sklepu, dyskutowanie tutaj raczej do niczego nie prowadzi.

Edytowane przez miskov17
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

CYKLOTOUR - MEGA NEGATYW !!!

 

Zakupiłem u nich pedały Time i rozleciały mi się (niemożliwe wręcz a jednak) Dnia 1.09.2014 złożona reklamacja i info, że oddzwonią jak będzie coś wiadomo. Spoko, czekam cierpliwie...

Pod koniec miesiąca września dzwonię do sklepu:

"Wie Pan co, ja się tym nie zajmuję a kolegi nie ma, więc proszę zostawić dane, to kolega oddzwoni jutro" Telefon podany i czekam...

Dwa dni później znów JA dzwonie. 5 minut na telefonie, bo kolega gdzieś "zaginął" ale jak się już "odnalazł", to...

"Dowiem się dokładnie jak sprawa wygląda i oddzwonię do Pana. Proszę zostawić swoje dane..." No to znowu zostawiłem i czekam... Prędzej bym chyba zszedł z tego świata niż się doczekał telefonu z sklepu!

No nic... postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce. Wygoglałem telefon do dystrybutora (Poręba) i dzwonie na serwis. Opisałem sprawę jak wygląda i szybka odpowiedź "Prawdopodobnie pękło łożysko (LOL) ale mamy wszystkie części na miejscu i w ciągu 3 dni od otrzymania paczki ze sklepu odsyłamy ją z powrotem" WOW... w końcu jakaś rzetelna odpowiedź od kompetentnego człowieka ;)

Jakoś po weekendzie dzwonię do sklepu a był już październik bodajże. W końcu jakaś konkretna odpowiedź mnie zastała w telefonie:

"Muszę uznać Pana reklamację", bo coś tam coś tam. Nie pamiętam już dokładnie a niechałbym skłamać. Przypominam, że na rozpatrzenie reklamacji sklep miał 14 dni albo zwrot kosztów lub wymiana na nowy. Odpowiedź była tylko jedna:

"Wymieniamy na nowe lub zwrot kosztów zakupu" Chciałbym nowe ale akurat nie mają (rzadko coś mają, no chyba że linki, pancerze i olejki do łańcucha) lub za dopłatą prosiłem żeby Pan się dowiedział czy u dystrybutora jest model Atac XC 2 no i jak to mają w zwyczaju chyba "Proszę zostawić nr telefonu, to się dowiem i oddzwonię do Pana" I tym razem umarłbym po raz drugi ;)

Ale mając już numer do dystrybutora, to dzwonię do Poręby. Odpowiedź w słuchawce:

"Tak. mamy dostępne pedały Time Atac Alium i Atac XC 2" To co mi zajęło dosłownie 5 minut, pracownikom CYKLOTOUR zajmuje już kolejny tydzień !!! Dokładnie to już 7 poleci !!!  SZOK

Także jak tylko weekend minie, to zawitam osobiście do sklepu i zdecydowanie wezmę gotóweczkę i upłynnię ją w innym ;) I to będzie kolejny sklep po innym na Dąbrowskiego, w którym już się nie pojawię ;)

Wiele osób mi to już mówiło ale teraz ja mogę osobiście to powiedzieć. Dopóki jest klient w sklepie, to jesteście w stanie mu w d**ę wejść byle coś sprzedać a później, to "spieprzaj dziadu" Nie na tym to wszystko polega. Straciliście już dużo klientów i zapewne stracicie kolejnych ;)

 

 

Edytowane przez provid
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Formicki-Bike

 

MEGA POZYTYW 

 

Po przebojach z Cyklotourem w Poznaniu postanowiłem dołożyć trochę banknotów NBP i kupić pedały Time XC4 a najlepszą ofertę miał właśnie Formicki-Bike. Paczuszka zamówiona za pobraniem. Na drugi dzień dzwonię z pytaniem na kiedy mogę się spodziewać przesyłki. Oddzwonili po jakimś czasie, że nie mają akurat tych pedałów XC4 i będą dopiero za miesiąc (tu się lekko przeraziłem ;) ale w zamian proponują wysyłkę w tej samej cenie co XC4 pedałów Time XC6! Długo się nie musiałem zastanawiać ;) Fakt są białe ale co tam... kolor nie jeździ ;)

 

Do takich sklepów wraca się z przyjemnością ;)

Edytowane przez provid
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Formicki-Bike

POZYTYWNY

 

Niska cena i o dziwo bardzo szybki czas realizacji zamówienia, czego osobiście się nie spodziewałem, bo ten sklep chyba kiedyś miał opinię raczej odwrotną. Polecam wszystkim, bo kontakt bardzo dobry i tak jak wspomniałem - szybka realizacja :-)

 

Axis-rowery

POZYTYWNY

 

Mały sklepik na allegro i nieco większy na osobnej stronie. Mega pozytyw za to, że rozpatrzyli pozytywnie moją reklamację butów Northwave i udało się bez problemów wymienić buty z wadą na nowszy model za małą dopłatą. Bardzo dobry kontakt i powiadamianie o szczegółach na bieżąco. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sklep: rowertour.com

 

ocena: negatywna

 

Odradzam zakup w tym sklepie. Atrakcyjna cena i wysokie pozycjonowanie w google w dobie dużej konkurencji nie wystarczą.
Już podczas składania zamówienia pierwszy zgrzyt. Otrzymałem e-mail z danymi do przelewu. Przezornie zadzwoniłem dla potwierdzenia dostępności i w odpowiedzi usłyszałem, że jednego produktu nie ma. ...i nie wiadomo czy i kiedy będzie. O takich sprawach trzeba powiadomić zanim poprosi się o przelew. Po co później zabawa w zwrot gotówki.
Co do otrzymanego towaru (spodnie zimowe rogelli) okazało się, że konieczna jest wymiana na iny rozmiar.
Cała procedura trwała 11 dni!! Fakt, ze podszedłem do tematu niestandardowo - wymieniane spodnie dostarczyłem osobiście - ale o moich zamiarach uprzedzałem z wyprzedzeniem e-mailowo i telefonicznie. 
Długi czas odpowiedzi na e-maile, lub brak odpowiedzi. Niemiła obsługa. Telefonicznie usłyszałem od obsługi sklepu osobiste uwagi, które są po prostu nie na miejscu u profesjonalnego sprzedawcy.
Nie oczekiwałem niestworzonych rzeczy - po prostu chciałem sprawnie i szybko załatwić wymianę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sklep: dobrerowery.com

POZYTYWNY

 

komunikacja z obsługą przez widget GG na stronie www sklepu -> sprawdzenie dostępności towaru -> zamówienie ok godz 13 -> następnego dnia towar dostarczony przez kuriera.

 

jedyna niedogodność to konieczność płacenia przelewem,  jedno z kont mają w mBanku więc może to być istotne info jeśli komuś zależy na czasie realizacji zamówienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Sklep: justsport.pl

Opinia: negatywna

Właścicielka sklepu Justyna Wojtyś nie odbiera telefonów i nie odpowiada na maile.W sklepie nie działa opcja wysyłki do paczkomatów.Po przelaniu pieniędzy w poniedziałek nie otrzymałem towaru w piątek i wątpię czy w ogóle go otrzymam ! Przestrzegam przed nieuczciwym sprzedawcą ! Sklep jest z Kielc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rowertour.com

 

Pozytywna

 

Bez żadnych uwag. Łańcuch, kaseta i przerzutka przyszły całe, zdrowe i szybciej niż się spodziewałem.

Zamówienie w poniedziałek, po drodze święto, a komponenty miały na stronie opis o dostępności w ciągu 2-4 dni. Na przesyłkę liczyłem bardziej na poniedziałek a jest dzisiaj czyli tak jak lubię, bo w weekend będę mógł podłubać przy sprzęcie.

Edytowane przez Kekacz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bikestacja.pl

 

NEGATYW

 

Z pośród ostatnich dwóch zamówień żadne nie zostało zrealizowane tak jakbym tego oczekiwał.

O łańcuchu i kółkach przerzutki musiałem przypomnieć po tygodniu - dopiero wtedy wysłali.

Dzisiaj dostałem paczkę, w której miał być zamówiony trenażer z oponą i końcówki linek.

Trenażer się zgadza, opona innej firmy - co jeszcze da się przeżyć, ale tego, że jest pod inny rozmiar koła już nie, końcówek brak.

Jeśli komuś nie zależy na czasie i lubi grać w ping-ponga towarem to można rozważyć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daveo.pl - Pozytyw

 

Kupiłem obręcze i szprychy plus usługa zaplatania, super kontakt i szybko złożone koła. Polecam

 

bikestacja.pl - Negatyw

 

Na kasetę łańcuch i korbę czekałem ponad 14 dni choć zapewniali już drugiego dnia po zamówieniu że już wysyłają. Może 14 dni to nie jakoś długo ale to już jednak nie te czasy gdzie na wszystko czekało się tygodniami.

Edytowane przez g0sc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Sklep BCM Nowatex

 

Ocena: Pozytywna

 

 

W niedziele wieczorem po godz. 18 zamówiłem u nich na stronie czpkę pod kask i ochraniacze na buty. Wczoraj po godz. 11 listonosz dostarczył paczkę. Zarówno ochraniacze jak i czapka przyszły dokładnie takie jakie zamówiłem  :thumbsup: Warto dodać jedną informację. Przyznam, że obawiałem się jednego. Tego, że czas dostawy będzie długi dlatego, że na ich stronie w statusie zamówienia cały czas widnieje status - Zlecenie przyjęte -  tak jest do dziś, a ja już się cieszę zakupionym towarem. Myślę, że nie są to moje ostatnie zakupy w BCM Nowatex.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep: Bikestacja.pl

 

Ocena: neutralna

 

Towar zamówiony 1 grudnia - zapłacone przelewem od razu przez PayU , po dwóch upomnieniach mailowych o wysyłkę towar został wysłany 9 grudnia a doszedł do mnie 10 grudnia. Na plus mogę napisać bezpłatne dołożenie do hamulców adapterów i tutaj byłem bardzo mile zaskoczony! Dlaczego daję neutrala? Bo zależało mi na czasie (wyjazd za granicę) i upewniłem się w sklepie, że przesyłka wyjdzie wcześniej co niestety ostatecznie nie potwierdziło się - dopiero po drugim upomnieniu u jednego z szefów wysyłka wyszła. Ocena za termin, jeśli komuś bardzo zależy na czasie realizacji to nie polecam tego sklepu. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sklep sbike.pl

ocena Pozytywna 

15.12 zamówienie złożone  (z przelewem)
16.12 zamówienie przyjęte do realizacji
18.12 wysyłka
19.12 u mnie
(można by było pewnie szybciej, ale okres przedświąteczny i wszędzie mały za, dodam że przy zakupie za więcej niż 200zł przesyłka gratis, a ceny bardzo fajne)

towar zgodny z opisem, bardzo dobrze zapakowany i w bardzo korzystnej cenie (poza fakturą i zamówieniem w środku kartka z życzeniami świątecznymi) jeszcze pewnie parę rzeczy kupię w tym sklepie. Żałuję tylko że zakupiłem bez rejestracji bo dla stałych klientów mają rabaty (program lojalnościowy)
Zdecydowanie polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Sklep: Cyklomania

 

Ocena: Duży pozytyw

 

W związku z kompletowaniem nowego napędu i hamulców do nowego roweru szukałem atrakcyjnej ceny. Kontakt z Cyklomanią okazał się strzałem w dziesiątkę. Pomimo braku rabatu przy dość dużym zamówieniu cena i tak okazała się prawie stówkę niższa niż w Bikestacji po rabacie. Do tego bardzo szybka wysyłka (co w przypadku Bikestacji różnie wyglądało). No i jak się okazało wszystkie części BOX'owe, żadnych OEM'ów :)

A co do cen w Cyklomani to mają obecnie fajną promocję na grupę XT, w dodatku po wymianie korby na SLX (wg. mnie ładniejsza, a różnice wagowe minimalne) cena robi się już bardzo przyjemna. Hamulce SLX'a mają również najniższą cenę, nawet w porównaniu z Allegro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opiszę 2 sklepy AMbike.pl hadronsport.com

 

W niedzielę zakupiłem na allegro u ambike blat do korby w czerwonym kolorze 36t.

W poniedziałek na gg odpisuje mi ktos z ambike(pisalem w niedziele ale brak odzewu) w czym mogą pomóc,pisze czy wysłali blat itd.

Oni ze niestety dopiero po 8 stycznia.No to wkurzony ze nie było informacji,2 tygodnie bede musial czekac itd.

 

Odpowiedz prosta:Możemy anulować jeżeli zależy panu na czasie lub wysłać za darmo po 8 stycznia.

 

Szybki telefon do kolejnego sklepu na allegro oferującego tą zebatke-dogadałem sie ze napisze w mailu a on na spokojnie sprawdzi czy ma.

Odpowiedz:Mamy tylko czerwona 34,innej nie mamy obecnie. (oba sklepy mialy juz w opisach ze dostepne)

No ok trudno.

Dzwonie do trzeciego,Telefon wyłączony...Hmmm pisze maila do tego sklepu i innego jeszcze(ostatniego)

Po chwili dostaje odpowiedz z tego od wyłaczonego telefonu ,że mają i uda im się wysłać dopiero w wtorek.

Piszę do AMBIKE o anulowanie-0 problemów.

Kupuje u typka w hadronsport(od telefonu wyłączonego)

Proszę o rozmiar i kolor.

Po dłuzszej chwili z ostatniego sklepu info ze dzis moga wyslac(mieli tylko czarny i 10zł drożej)

Mówię-no trudno. poczekam jeden dzien.

 

Do dziś od hadronsport.com nie dostałem odpowiedzi na moje maile,numeru paczki,samej paczki,telefon nadal nie działa. 0 kontaktu paczki brak.

Dobrze ,że za pobraniem :/

 

Nie wiem czy wyślą-raczej sie na to nie zapowiada,Najgorsze ze jak cos chce człowiek kupic to chwila i mail z odpowiedzą jest,a jak juz o wysylke chodzi to maila nie ma.

Przynajmniej by postąpili jak ambike i poszli na ugode zachowując twarz.

 

Jeżeli dojdzie poinformuje co dalej.Nie polecam jeżeli ktoś chce szybko dostać towar.

 

 

 

 

 

Edit:

hadronsport.com - poki co neutralny

Dostałem przeprosiny ze przez poślizgi kurierów,ze tylko jeden pracownik był itd.
Wymiana paru maili,zniżka na zębatke i rabat na reszte czesci w przyszłosci.

Poprosiłem o ile mają dostepny czerwony zacisk d osztycy niech dołożą do paczki.
Łącznie z zaciskiem i pobraniowa wyjdzie 5zł mniej niz sama zebatka pobraniowa bez zacisku   :D

Zapowiada sie ok,poczekamy na rozwój sytuacji...

Edytowane przez Maniak
uzupełnienie na prośbę autora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...