Rero Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 sklep : virtualbike.pl ( allegro)ocena : pozytywna Zamówienie złożone w sobotę wieczorem, paczka nadana w poniedziałek ( kaseta slx HG-80 , 2x Connex 800, skuwacz do łańcucha, spinka ) , paczka była do odbioru w czwartek. Problem pojawił się z pocztą. Zapakowane pięknie, kontakt mailowy - szybki. Polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 sklep. formicki-bike,pl ocena: POZYTYWNO- NEUTRALNA - jak taka jest Zamówione we wtorek: kaseta 105, 2 łańcuchy kmc x10L kółeczka do przerzutki Tacx, dwa bidony hygene. Przyszło tez we wtorek ale tydzień później, w miarę dobry kontakt, minus za częściowo nieaktualną stronę z częsciami i dłuższy czas oczekiwania. Plus za to że przysłali mi łańcuch KMC X10EL trochę lepszy niż zamówiony X10L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NEX Napisano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2014 sklep : Bikestacja ocena : Neutralno-pozytywna opis : zakupiłem u nich sztyce KCNC ti prolite 350 mm , mieli wysłać tego samego dnia jednak tak się nie stało , powodem było to ,że nie mieli tej długości tylko 400mm a ich pracownik mimo wpisywał ,że długość 350 jest dostępna mimo,że na stanie tak nie było ( mówili ,że juz nie pracuje) . Postanowiłem kupić już tę 400 mm ,która byłą droższa o 30 . Całość wyszła 379 zł plus 16 przesyłka natomiast w ramach tego ,że czekałem (tak myślę ) zaplaciłem 330 zł bez przsyłki co było miłym gestem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filemon8 Napisano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2014 (edytowane) Sklep: goldenbike.pl Ocena: negatywna Ostrzegam przed zakupami w "sklepie internetowym: goldenbike.pl. Złożyłem zamówienie w tym "sklepie" 2.06 i tego samego dnia był wykonany przelew. Po tygodniu po wielu mail'ach z mojej strony status mojego zamówienia zmienił się tylko na "opłacony". Od tamtej pory nic się nie dzieje...Sklep nie odpowiada na mail'e, telefon milczy...Minęły już 2 tyg, a przesyłki jeszcze nie mam... W obliczu tylu znaków wskazujących na to, że "sklep" goldenbike.pl to zwykli oszuści, całe to zamieszanie zmuszony jestem zgłosić na Policję, bo nie mam już pomysłu co dalej z tym zrobić... Ostrzegam każdego z Was przed zakupami w tym "sklepie" gdyż taka sytuacja może się powtórzyć. W miarę rozwoju sytuacji poinformuję jak ta nieprzyjemna dla mnie sprawa się zakończyła Obawiam się, że ja również padłem ofiarą tego sklepu. W zeszłym tygodniu kupiłem bielizne termoaktywną, której do dzisiaj nie otrzymałem. Zero kontaktu telefonicznego, nie odpowiadają na emaile. Poszperałem trochę w sieci: - na allegro pod nazwa goldenbike sklep ma już 11 negatywów, opisy bardzo podobne to mojej i kolegi Krzychuzzz sytuacji - okazało się, ze to ten sam NIP co ...sklepu HERMES BIKE - opisywanej na forum kilka lat temu(te same dane kontaktowe) Sprawę zgłoszę na policję, dla samej zasady. Edytowane 27 Sierpnia 2014 przez Filemon8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz1988wroc Napisano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2014 foxracingshop.pl opinia: pozytywna Poraz kolejny wszystko super. Świetny kontakt telefoniczny, jeśli sprzedawca jest akurat poza sklepem to szybko oddzwania, do tego ma dobrą pamięć, nie trzeba tysiąc razy tłumaczyć w jakiej sprawie się kontaktujemy. Kask Striker dotarł szybko, w dobrej cenie, z gratisowym Red Bullem. Polecam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość forestowy Napisano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2014 dobrerowery.pl aka mudserwis.pl Opinia: Pozytywna Kupiłem Krossa Evado 5.0. Ekspresowa wysyłka, super kontakt. Mój rower przyszedł z niedziałającym hamulcem - wyciek płynu. Wymiana dwóch maili, telefon i przysłali kuriera z nowym hamulcem jednocześnie odbierając stary. Chcieli mi nawet wymienić uwaloną płynem tarczę, ale sobie odpuściłem odkręcani. Szmata i benzyna ekstrakcyjna załatwiły sprawę. Cała procedura zajęła 28h. Żalu nie mam bo wada fabryczna i każdemu może się zdarzyć. Ważne żeby profesjonalnie podejść do tematu. Polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FigoiFago Napisano 2 Września 2014 Udostępnij Napisano 2 Września 2014 Sklep Bike24.de Ocena pozytywna W czwartek wieczorem zamówiłem kurtkę Montane Velo, a dzisiaj o 10 rano była u mnie. To mój drugi zakup w tym sklepie i drugi raz jak najbardziej pozytywne wrażenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz231 Napisano 2 Września 2014 Udostępnij Napisano 2 Września 2014 Virtualbike.pl Opinia: Pozytywna Kilkukrotnie robilem juz tam zakupy (detki,kaseta,lancuch i wiele innych gratow) zawsze zero problemow, nawet, jak na stronie byla informacja, ze ze wzgledow technicznych brak odbioru osobistego. Zawsze mozna bylo sie dogadac, zeby odebrac osobiscie, mi na tym zalezalo, bo pracowalem po drugiej stronie ulicy, a odbiory byly poprostu w mieszkaniu wlasciciela sklepu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sephiroot Napisano 4 Września 2014 Udostępnij Napisano 4 Września 2014 (edytowane) bikestacja.pl Ocena: negatywna Kupione akcesoria. Oczekiwanie w nieskończoność. Po wysłaniu informacji o anulowaniu zamówienia - wysłali. Oczywiście "w pośpiechu" (przecież ich ponagliłem) zamówienie przyszło niekompletne. Zamówiłem 2 niebieskie bidony (jak na zdjęciu na stronie) - przyszedł jeden, inny Sklep dla ludzi co chcą zamówić a odebrać i zapłacić na następną wypłatę Wysłałem pytanie o drugi bidon. Ciekawe co odpowiedzą - jeśli w ogóle coś odpowiedzą. Odpowiedź sklepu: Niestety drugiego już nie będzie. Super Składam zamówienie a oni robią łachę że je realizują Edytowane 4 Września 2014 przez sephiroot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roonin Napisano 4 Września 2014 Udostępnij Napisano 4 Września 2014 No właśnie, sklep jest potentatem na rynku, ma dobre ceny ale obsługa...... Chciałem zamówić opony bo mają dobre ceny ale po ostatniej przygodzie autentycznie się boję. Zaczynają mi się kojarzyć z takim dość znanym sklepem u mnie w mieście gdzie wiecznie siedzi takie "towarzystwo wzajemnej adoracji", opowiadają sobie jak to się zmachali bo zrobili 30km na kolarce a na wchodzącego klienta patrzą co najmniej dziwnie. Taki sklepik dla znajomych i znajomych znajomych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sephiroot Napisano 4 Września 2014 Udostępnij Napisano 4 Września 2014 (edytowane) Przydały by się statystyki w pierwszym poście. Nazwa sklepu, pozytywnych i negatywnych. Ew. ankieta polecanego/nie polecanego sklepu. Edytowane 4 Września 2014 przez sephiroot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roonin Napisano 4 Września 2014 Udostępnij Napisano 4 Września 2014 O tak tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szybkilopez Napisano 4 Września 2014 Udostępnij Napisano 4 Września 2014 Bikecenter.pl zamówienie złożone 30.08 przelew w tym samym dniu... przepraszają za zwłokę jutro mają wysłać więc oczekiwanie tydzień czasu. Nie fajnie. Bikestacja. pl zamówienie złożone 28.08 przelew 01.09 przewidywany termin wysyłki 8-9 wrzesień też nie fajnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mar1usz Napisano 9 Września 2014 Udostępnij Napisano 9 Września 2014 Sklep: centrumrowerowe.pl/Ocena: negatywna W sklepie kupiłem sztycę. Po rozpakowaniu paczki zauważyłem, że sztyca od dołu jest zarysowana. Nie wyglądało to jednak na dużą wadę więc się tym nie przejąłem. Przy próbie zamontowania do roweru okazało się, że sztyca ma za dużą średnicę, Odesłałem więc towar do sklepu przed upływem 10 dni, prosząc o zwrot pieniędzy i argumentując, że sztyca nie pasuje do mojego roweru. W odpowiedzi dostałem zdjęcie sztycy z rysą i maila o treści, że sam zarysowałem sztycę wpychając ją w rurę podsiodłową i nie zwrócą mi pieniędzy, bo nikt takiej sztycy nie kupi jako nowej.. a właśnie mi taką sztycę sprzedano.. Sztyca więc została w sklepie, a ja nie mam ani sztycy ani pieniędzy. Nie polecam sklepu centrumrowerowe.pl, bo traktuje klientów jak kłamców. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 9 Września 2014 Udostępnij Napisano 9 Września 2014 Kupiłeś sztycę która na stronie tego sklepu miała taką samą średnicę jak sztyca którą miałeś? Może sztyca którą brałeś miała dostępnych kilka opcji rozmiaru i wybrałeś zły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mar1usz Napisano 9 Września 2014 Udostępnij Napisano 9 Września 2014 Kupiłem sztycę w rozmiarze 31,6 mm, myślałem, że mam taką samą ale okazało się, że Giant ma średnicę rury podsiodłowej 30,9 mm. W każdym bądź razie nie uszkodziłem sztycy, tylko zarysowaną dostałem ze sklepu. Myślałem, że ta rysa to jakaś mała wada fabryczna i się tym nie przejmowałem. Po zwróceniu towaru ze względu na zły rozmiar (do czego mam prawo w okresie 14 dni), dostałem odpowiedź, że nie zwrócą mi pieniędzy bo uszkodziłem sztycę.. mimo, że 3 razy im pisałem. że sztycę w takim stanie otrzymałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Unguis Napisano 10 Września 2014 Udostępnij Napisano 10 Września 2014 CentrumRowerowe.pl Opinia: Pozytywna Zakupy robiłem jak na razie dwukrotnie. Akcesoria, łańcuch, olej do łańcucha i tego podobne pierdoły. Pierwsza wysyłka - totalny ekspres. Dwa dni i miałem wszystko u siebie w domu. W przypadku drugiej, nie mięli towaru i musiałem parę dni poczekać + wysyłka. Nie miałem wielkiego parcia (tym bardziej, że wiedziałem, że nie mają towaru na stanie - aktualne stany magazynowe widoczne są u nich na stronie, wraz z ewentualnym czasem oczekiwania), więc mogłem spokojnie poczekać. Za to należy się ogromny plus bo wiele polskich sieci nie ma takiego systemu na stronach internetowych i później rodzą się problemy. Ponadto plus za to, że na każdym etapie można sprawdzić jak idzie kompletowanie zamówienia z dokładnością do konkretnego produktu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mar1usz Napisano 15 Września 2014 Udostępnij Napisano 15 Września 2014 Ostatecznie w końcu udało się porozumieć ze sklepem i zwrócili mi pieniądze. Ocenę negatywną można więc zmienić na neutralną Sklep: centrumrowerowe.pl/Ocena: negatywna W sklepie kupiłem sztycę. Po rozpakowaniu paczki zauważyłem, że sztyca od dołu jest zarysowana. Nie wyglądało to jednak na dużą wadę więc się tym nie przejąłem. Przy próbie zamontowania do roweru okazało się, że sztyca ma za dużą średnicę, Odesłałem więc towar do sklepu przed upływem 10 dni, prosząc o zwrot pieniędzy i argumentując, że sztyca nie pasuje do mojego roweru. W odpowiedzi dostałem zdjęcie sztycy z rysą i maila o treści, że sam zarysowałem sztycę wpychając ją w rurę podsiodłową i nie zwrócą mi pieniędzy, bo nikt takiej sztycy nie kupi jako nowej.. a właśnie mi taką sztycę sprzedano.. Sztyca więc została w sklepie, a ja nie mam ani sztycy ani pieniędzy. Nie polecam sklepu centrumrowerowe.pl, bo traktuje klientów jak kłamców. sztyca.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KolegaMisia Napisano 15 Września 2014 Udostępnij Napisano 15 Września 2014 (edytowane) aktualne stany magazynowe widoczne są u nich na stronie, wraz z ewentualnym czasem oczekiwania), więc mogłem spokojnie poczekać. Za to należy się ogromny plus bo wiele polskich sieci nie ma takiego systemu na stronach internetowych i później rodzą się problemy. Tak, oczywiście. Jakiś czas temu robiłem tam zakupy. Czas oczekiwania na paczkę ponad miesiąc. Podobno brak towaru w starej cenie i negocjacje ze strony sklepu abym zapłacił wiekszą sumę. Najlepsze jest to, że po moim zakupie na stronie sklepu towar wisiał jeszcze dwa miesiące w starej, niższej cenie. Ciekawe ile osób jeszcze próbowali w ten sposób zwabić. Edytowane 15 Września 2014 przez KolegaMisia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrSpock Napisano 16 Września 2014 Udostępnij Napisano 16 Września 2014 Bikestacja ocena: negatywna Zamówiłem pedały, po 2 dniach telefonowalem w sprawie wysyłki (2 dni to deklarowany czas realizacji zamówienia).Otrzymalem informacje, ze towar zostanie tego samego dnia wysłany (to był piątek). Zatelefonowałem w środę i dowiedziałem się, że towar jeszcze nie został wysłany. Mailowo anulowałem zamówienie, zwrot pieniędzy był dość szybko, jednak urwali sobie symboliczną kwotę przypuszczalnie na prowizję allegro. Wybrałem ich mimo, że nie była to najtańsza oferta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniaczkarowerowa Napisano 17 Września 2014 Udostępnij Napisano 17 Września 2014 mojrowerowy.com Opinia: pozytywna Muszę stwierdzic, że ten sklep mnie mile zaskoczyl. Miałam już z kilkoma do czynienia, ale ten okazał się najsprawniejszy i najmilszy dla Klienta. Zamówiłam u nich łańcuch do mojego roweru. Szybka odpowiedź ze strony sklepu oraz realizacja zamówienia. Już na 2 dzień dostałam mój łańcuch. Oferują również wiele promocji oraz istnieje możliwość kupowania na raty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sephiroot Napisano 17 Września 2014 Udostępnij Napisano 17 Września 2014 Szybka odpowiedź ze strony sklepu oraz realizacja zamówienia. Już na 2 dzień dostałam mój łańcuch. Oferują również wiele promocji oraz istnieje możliwość kupowania na raty. Cóż za piękna reklama sklepu Macie lekki bałagan w kategoriach. Sprawdzałem pedały a miałem, prócz nich, przerzutkę, oponę i siodełko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniaczkarowerowa Napisano 17 Września 2014 Udostępnij Napisano 17 Września 2014 Zawsze można zaproponować poprawki na stronie . Dla mnie raczej ważniejsze było podejście do Klienta, a nie tam bałagan w kategoriach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Komuchomor Napisano 17 Września 2014 Udostępnij Napisano 17 Września 2014 (edytowane) Formicki Bike - pozytywna Przed wysyłką zadzwonili z pytaniem, czy kolor pompki robi mi różnicę, bo wyszła ostatnia. Bikestacja - pozytywna Paczka przyszła piorunem, dwa dni czy coś (kupowałem za pobraniem). Nie mam się do czego przyczepić. Rowerystylowe.pl - pozytywna z minusem Trochę było czekania, ale przyszło wszystko jak należy. Karton metrowy, w środku olbrzymia góra tektury i zapodziane w niej siodełko. Bitul.pl - pozytywna Narzędzia robią całkiem całkiem, jak za te pieniądze szczególnie. Paczka przyszła następnego dnia, pancernie zapakowana. Edytowane 17 Września 2014 przez Komuchomor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NEX Napisano 21 Września 2014 Udostępnij Napisano 21 Września 2014 Sbike.pl - polecam ,wszystko szybko ,sprawnie , bezproblemowo , dostałem informację ,że paczka wysłana ( co w moim przypadku niewielu sklepom się udaje) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.