Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)
Sklep - Bikestacja.pl

 

Pozytywnie...przesyłka dotarła w ciągu 3 dni mimo święta bożego ciała oraz zamówienia bez konta w sklepie...zapłaciłem z góry, dostałem także info o wysłaniu przesyłki na maila.

 

Polecam

Edytowane przez MateoKalisz
Napisano

Sklep: Activia (http://activia.sgl.pl)

Ocena: pozytywna

 

Zakupiony amortyzator okazyjnie lepszy (ST Axon), niż miał być docelowo. Bardzo dobra obsługa, profesjonalizm w znajomości tematu z zakresu amortyzatorów.
Nawet po zrealizowaniu zamówienia - kontakt ze strony sprzedawcy w celu sprawdzenia zadowolenia klienta :).

Napisano

Minęło trochę czasu od zakupu...

DTBikes (allegro)
Kupione: Rower (medano), koszyk na bidon, koszyk na kierownicę // 1900 zł
Ocena: negatyw

Brak śrubki do mostka, zniszczony wentyl (presta), rower zapakowany w zniszczony karton po romecie, brak zabezpieczenia roweru (za wyjątkiem kawałka kartonika na ramie). Śrubkę dosłali (przekręca się w gwincie), dętkę dosłali (chińska). Ostatnio zauważyłem na obejmie przedniej przerzutki (FD-M591-6) coś co wygląda na pęknięcie - nie jestem jeszcze pewien, jest mała kreska w poprzek. Przerzutka nie była bita w żaden sposób. Gwint (od naciągu linki) w lewej manetce jest uszkodzony - wkurzyłem się i użyłem kombinerek by dokręcić baryłkę - poszła :) Czuję że będą cyrki z rowerem i czeka mnie dużo wymian i serwisów.

Sama przesyłka względnie szybka. Opakowanie fatalne. Brak informacji o statusie przesyłki/zamówienia. // Zakup miesiąc temu - 24.06 dostałem maila "Otrzymaliśmy zapłatę za wysłany towar." - brałem pobranie.

 

Ostatnio dostałem maila od Allegro:

Sprzedający DTbikes powiadomił Allegro, że warunki transakcji uległy zmianie i wskazał następujący powód: Zwrot, reklamacja lub uszkodzony w transporcie.

WTF?????

Rower-Sport (www)
Kupione: rower, różne akcesoria // 1800 zł
Ocena: pozytyw
Książeczka gwarancyjna nawet podbita i wypisana, wszystko bardzo dobrze zapakowane i pachnące nowością. Brak zastrzeżeń. Do tego sklepu z pewnością wrócę.

Napisano

Sklep: Activia (http://activia.sgl.pl)

Ocena: pozytywna

 

 

Jak najbardziej pozytywna opinia.

 

Po drobnych sprzeczkach, wlasciciel stanal na wysokosci zadania.

 

Zamiast uzywanego Epicona SF11, dostalem nowe dolne lagi od X2, nowy tlumik od AXONA razem z manetka na kierownice.

 

Coz tu sie rozpisywac, facet godny polecenia.

 

Napisano

Sklep: virtualbike.pl


Opinia: pozytywna+


 


Bardzo dobre podejście do klienta, ekspresowa wysyłka, wszystko zgodne z tym co napisane na stronie i oczywiście super ceny. 


Zakup: hamulce XT


Napisano

Sklep: strefasportu.pl

Opinia: Pozytywna+

 

Zamówiłem w niedziele komplet uszczelek rock shox oraz brunoxa 200ml...w poniedziałek kilka minut po 10:00 dostałem info tel. że uszczelek nie ma bo sersiant je zamontował w niedziele i jeżeli chce nadal brunoxa to mogą mi dać rabat.

 

Polecam

Napisano

Bikestacja: zamówiłem w poniedziałek o 20 , przyszły dzisiaj zaciski , wszystko się zgadza , pudełko nienaruszone ( czasem u innych były obite/obdarte) , wszystko w porządku . O dostępność dzwoniłem w poniedziałek czy mają to czego potrzebuję .

Napisano (edytowane)

Bikestacja

Kupione: 2 opony, łańcuch, tarcza hamulcowa, 600zł.

Ocena: negatywna

Zamówione dwie opony, łańcuch i tarcza hamulcowa w nocy z 10.07 na 11.07. Dzisiaj dostałem info, że paczka zostanie wysłana 16.11.

Nie wiem czy w sklepie pracują nieogary którzy na spakowanie czterech rzeczy potrzebują prawie tygodnia, czy sklep leci w *uja i podaje nieprawdziwe stany magazynowe.

Edytowane przez grzegorz1988wroc
Napisano (edytowane)

Sklep: Bikestacja

Opinia: neutralny

 

Zamówione koła DT Swiss składane przez sklep. Koła zamówione z wysyłka za pobraniem. Czas realizacji moim zdaniem zdecydowanie za długi - tydzień czasu.

Koła ogólnie złożone ładnie i dobrze spakowane, wiec tu nie mam się do czego przyczepić, gdyby tylko nie ten czas realizacji zamówienia... dlatego neutralny.

Edytowane przez provid
Napisano

Bikestacja.pl

 

Opinia negatywna

 

Kupiłem u nich przerzutki i brunoxa.

Po czekaniu 4 dni na @ z info o wysłaniu zacząłem dzwonić i za 1 i 2 razem powiedzieli, że własnie paczki pakują. za 3cim razem Pani powiedziała, że wyślą tylko brunoxa i tylnią przerzutkę bo przednia została dzisiaj sprzedana na sklepie i ją doślą w w przyszłym tygodniu

  • 3 tygodnie później...
Napisano (edytowane)

sklep: centrumrowerowe.pl

opinia: negatywna

 

Chciałem zakupić w tym sklepie internetowym koła i pedały do roweru o łącznej wartości ponad 600zł. Skontaktowałem się telefonicznie, czy jest możliwość złożenia kół o zadanych parametrach, ale zostałem poproszony o wysłanie maila. Rozumiem, ja też wołałbym dostać parametry na papierze i sobie na spokojnie sprawdzić, niż wisieć na telefonie z niecierpliwym klientem. Tak więc wysłałem maila jednego dnia koło południa i na odpowiedź czekałem do popołudnia następnego dnia. Brzmiała ona:

Niestety w sezonie letnim nie prowadzimy zaplotu kół. Usługa ta powinna powrócić do naszej oferty jesienią.

 

No cóż... Ale jedziemy dalej. Znalazłem u nich na stronie gotowe koła, które mniej więcej odpowiadałyby moim potrzebom. Na ich stronie jest taki wynalazek jak "alert cenowy". Działa to tak, że jak znajdę dany produkt w innym sklepie, ale taniej to wysyłam zgłoszenie i mogę ponegocjować. Tak więc takie same koła widziałem w innym sklepie za 50zł taniej, z tą różnicą, że tam sprzedawali komplet, a centrumrowerowe osobno dwa koła. Tak czy owak wysłałem zapytanie, że jestem zainteresowany kompletem kół (przód i tył - dodatkowo to podkreśliłem), ale mają oni drożej. Na odpowiedź czekałem w zasadzie dwa dni, bo wysłałem to po południu przedwczoraj, a odpowiedź dostałem dzisiaj. Brzmi ona tak:

 

Podany link z innego sklepu dotyczy kompletu, także ciężko to odnieść do jednego koła

 

I zaproponowali mi cenę niższą na jedno koło o 10zł.

 

Chciałem skorzystać z tego sklepu, żeby oszczędzić na wysyłce, bo powyżej pewnej kwoty miałbym wysyłkę gratis, a ten drugi sklep nie posiada pedałów, więc i tak muszę je osobno kupić. Ale jak nie, to nie. Ja im kasy na siłę nie będę do kieszeni pakować. Jak nie potrafią czytać ze zrozumieniem i mają klienta gdzieś, to ja dziękuję.

 

Koła już znalazłem w innym sklepie i to nawet bardziej mi odpowiadające niż te, o których jest tu mowa, a pedały na allego (z wysyłką taniej niż u nich same pedały)

 

Pozdrawiam

Edytowane przez emcinek
Napisano

sklep: karbonowy.pl
opinia: pozytywna

 

Zamówiony brunox, z przedpłątą i odbiorem osobistym - wg instrukcji na stronie trzeba się umówić na odbiór.
Tak też zrobiłem, wszystko sprawnie i szybko.
 

Napisano

CentrumRowerowe.pl

opinia: pozytywna

 

+Duży asortyment

+Zniżki przy większych zakupach

+Dobry kontakt

 

-Czas realizacji

 

Bikestacja

opinia: neutralna

 

+Duży asortyment

+Zniżki przy większych zakupach

 

-Czas realizacji

-Różnice między stanem magazynowym, a oficjalną stroną, bo niby sprzedają przez allegro (allegro API + średnio rozgarnięty programista :P ??)

 

Napisano

Bikestacja

Opinia: NEGATYWNA

 

Jakość obsługi tragedia

Czas oczekiwania 2 tygodnie

Za hamulce zapłaciłem przelewem, kurier przywiózł towar gdzie miał pobrać ode mnie kasę.

Nie polecam z nimi współpracy

Napisano (edytowane)

Bikestacja

Opinia: NEGATYWNA

Czas realizacji zamówienia podany na stronie 3-9 dni. Rzeczywisty czas realizacji, UWAGA...

Równo MIESIĄC!

Ale to nie jest najgorsze, najgorsza jest ściema pisana w mailach przez obsługę sklepu, z właścicielem włącznie.

Edytowane przez Roonin
Napisano

Szok że coś Ci odpisywali. Mi nie pisali nic, nie odpowiadali na e-maile, a przez telefon imbecyl tak ścienna, że się we mnie gotowało. A na koniec jeszcze jak to stwierdzili zapomnieli dołączyć oryginału faktury do zamówienia.

Napisano

Bikestacja

opinia: pozytywna

 

Wszystko okej. Czekałem troszkę dłużej niż zwykle, ale też nie pamiętałem co było napisane przy przedmiotach, które zamawiałem, a nie specjalnie mi się spieszyło. Po tygodniu od zamówienia wysłałem maila z pytaniem kiedy otrzymam przesyłkę i wysłali ją na drugi dzień. 

 

  • Mod Team
Napisano

Jak to mówią: "do trzech razy sztuka".

Nie wiem co się porobiło ze sprzedażą wysyłkową slepu Planet-X/On-One, ale po raz kolejny (!) zaliczają wtopę. Kiedyś tak nie było, a teraz trzecie zamówienie pod rząd, niekompletne, wybrakowane i z długim czasem oczekiwania + bardzo słaby kontakt mejlowy. Widzę także, że nie jestem jedynym poszkodowanym na tym forum, tak więc w ramach ostrzeżenia: opinia NEGATYWNWA (przynajmniej do momentu poprawy).

Napisano

ha może do obsługi polskich zamówień mają polską ekipę? a tak co do szczegułów to komunikacja z nimi jest jak po mocno zardzewiałych drutach (to mogę potwierdzić) - chwilami to nawet odbierałem to jako lekceważenie

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...