Florek1971 Napisano 2 Kwietnia 2021 Napisano 2 Kwietnia 2021 Kupiłem opony w sklepie rowerowym CTbike.pl Michał Czajka. Po kontakcie telefonicznym ze sklepem dowiedziałem się, że towaru nie mają i że na stronie była informacja o tym. Sprawdziłem, była informacja, że trzeba kontaktować się ze sklepem odnośnie dostępności towaru. Nie mniej jednak towar można było wpakować do koszyka, realizować zakup i zapłacić za niego. Tak też się stało. Po uzyskaniu informacji, ze towar jest niedostępny poprosiłem o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy. Dowiedziałem się, że przecież sklep ma 2 tygodnie na zwrot opłaty jeżeli nabywca rezygnuje. Sprzedają towar którego nie mają a potem trzymają kaskę przez 14 dni. Ostrzegam to nieuczciwi ludzie.
chudzinki Napisano 2 Kwietnia 2021 Napisano 2 Kwietnia 2021 Ale większość forumowiczów o tym wie, a przynajmniej powinna wiedzieć 😀.
WaGiant Napisano 2 Kwietnia 2021 Napisano 2 Kwietnia 2021 O tym sklepie było już pisane . Inna sprawa że teraz często pojawiają się komunikaty żeby pytać o dostępność . No i trzeba pytać . Ja ostatnio 2 razy chciałem kupić coś czego nie ma , a niby kupić ( zapłacić ) się da .
Mod Team safian Napisano 2 Kwietnia 2021 Mod Team Napisano 2 Kwietnia 2021 Odsyłam do odpowiedniego tematu i zachęcam do korzystania z wyszukiwarki. Ten wątek zamykam.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.