daniel.salitra Napisano 31 Marca 2021 Udostępnij Napisano 31 Marca 2021 Witam. Na wstepie chcialbym zaznaczyc ze jestem kompletnym laikiem rowerowym. Dzis kupilem rower kross level 4.0. W sklepie dobralem kilka akcesoriów miedzy innymi licznik kross krc 211uw (taki jak na zdjęciu). Czy ktoś może mi powiedzieć jak to cholerstwo sie włącza. Zamontowałem nadajnik, magnes, wszystko jak w instrukcji ale nie wiem jak włączyć ten licznik. Ładował się kilka godzin, nie reaguje na zadne naciskanie przyciskow ani nic, a w instrukcji nic nie ma na temat wlaczania. Zamontowany na rowerze rowniez nie reaguje przy jezdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaGiant Napisano 31 Marca 2021 Udostępnij Napisano 31 Marca 2021 Z tym licznikiem nie pomogę ale tak generalnie nie mam zaufania do liczników formowanych przez krossa . Kilka lat temu kupiłem , pewnie prostszy model i działał źle . Nie pamiętam o co chodziło ale wyraźnie źle . Oddałem i wtedy dopiero zapytałem sprzedawcę o porównanie tego do wyrobów Sigmy i Cat Eye . Pan tylko się uśmiechnął ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daniel.salitra Napisano 31 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2021 Ja niestety tak jak mówie laik jestem. Na rowerach sie nie znam. Brałem rower z krossa to stwierdziłem że cały osprzęt kupie również z krossa. Mam nadzieje że problem uda sie rozwiązać, jak nie to będę musiał oddać licznik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ender72 Napisano 3 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2021 Udało się włączyć? Ja mam model z kabelkiem. 211U. Działa bez problemu. Może po prostu wymień na przewodowy. @daniel.salitra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...