Skocz do zawartości

[Napęd] zmiana z kasety na biegi w piaście


fifty

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Potrzebuję porady. Na co dzień jeżdżę Giantem Boulderem z sakwami. Same dojazdy do pracy: średnio 150-250 km na tydzień, sam asfalt, czasem trochę szutru. Jeżdżąc korzystam tylko z największej i średniej zębatki przedniej oraz tylnych 8-5 (najczęściej 6 i 7). A przymieram się do zmiany z jedną tarczą i biegów w piaście.  Proszę o radę jaki zestaw (ile zębów z przodu i ilu biegowa piasta) wybrać, żeby odpowiadał przełożeniom obecnie wykorzystywanym.

Specyfikacja Bouldera: http://www.bikekatalog.pl/2009/rowery/271/Giant.Boulder/

Z góry dziękuję.

 

M.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak będziesz napinał łańcuch  , bo poziomych haków chyba w tym rowerze nie ma .

Przełożenia w przerzutce wewnętrznej zależą od wielkości tarczy z przodu , zębatki z tyłu i od zakresu piasty . Nie wiem czy ktoś ci to wszystko wyliczy .

Natomiast możesz sam bez problemu policzyć przełożenia z których teraz korzystasz   - ilość zębów tarczy : ilość zębów kasety =przełożenie .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzięki za opinię. Kwestię napinania jestem skłonny rozwiązać napinaczem - sam coś wymyślę. Z jednej strony kieruję się budżetem (max 1 tyś.), a z drugiej mam dość ciągle brudnego łańcucha i zużytej kasety.

Pzdr

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...