kuba1997 Napisano 24 Marca 2021 Udostępnij Napisano 24 Marca 2021 Cześć, mam rower aluminiowy i pękła w nim rama przy kole, zaraz obok spoiny, da się to naprawić? Z tego co wiem spawanie aluminium nie jest zbyt efektywne, a zależy mi na tym rowerze i wolałbym go ogarnąć niż kupywać nową ramę czy cały rower. W załączniku dołączam zdjęcia uszkodzenia, jest to po lewej stronie tylnego koła. Nie znam się za bardzo na rowerach i wszystkie rady dużo mi pomogą, dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 24 Marca 2021 Mod Team Udostępnij Napisano 24 Marca 2021 Rama w kosz. Nic z tym nie zrobisz, jakakolwiek próba naprawy w tym miejscu skończy się tragicznie. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 24 Marca 2021 Udostępnij Napisano 24 Marca 2021 Dokładnie, jakiekolwiek próby napraw w tym miejscu to strata czau i wyrzucanie pieniędzy w błoto. Chyba, że ktoś wytnie cały ten fragment i pospawa nowy - tyle, że za tę cenę pewnie kupiłbyś dwie takie ramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 24 Marca 2021 Udostępnij Napisano 24 Marca 2021 A używałeś ten rower zgodnie z przeznaczeniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuba1997 Napisano 24 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2021 Ja tak, ale pożyczyłem koledze i wrócił rower w takim stanie. Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 24 Marca 2021 Udostępnij Napisano 24 Marca 2021 Nowa rama i tyle, nic więcej nie zrobisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...