maciekelga Napisano 21 Marca 2021 Udostępnij Napisano 21 Marca 2021 Witam Chciałbym zapytać czy jest odczuwalna różnica w działaniu klamek pomiędzy SLX M675 a M7000? Dodatkowo czy do klamek M7000 można użyć zacisków M7120? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 21 Marca 2021 Mod Team Udostępnij Napisano 21 Marca 2021 Zaciski możesz zastosować M7120. Co do różnicy nie wypowiadam się bo nie mam żadnego porównania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 21 Marca 2021 Udostępnij Napisano 21 Marca 2021 Nie ma różnicy w działaniu. W m675 też możesz podmienić zaciski na m7120 i będą działały tak samo jak z m7000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekelga Napisano 21 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2021 Dzięki, myślałem że może coś zmieniło się w nowszej wersji. W M675 mam wrażenie że czasami dziwnie działa ten servowave, jakby gumowo, choć hamulce są bardzo dobrze odpowietrzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekelga Napisano 21 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2021 A czy coś z wyższych serii ma mniej gumowy servowave? XT albo XTR? Jestem oczywiście ograniczony mocowaniem więc seria np. M8100 odpada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 21 Marca 2021 Udostępnij Napisano 21 Marca 2021 Wszystko od slx (włącznie) w górę ma konstrukcję identyczną i praktycznie bez zmian od nastu lat. Co rozumiesz przez gumowatość? Klamki w tych hamulcach są raczej twarde. Jak naprawdę dobrze odpwowietrzone (głównie brak powietrza w zakamarkach zacisków) to wyczuwalny jest jedynie elastyczność przewodów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciekelga Napisano 21 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2021 Dzięki. Może to faktycznie elastyczność przewodów, bo szczególnie czuć to na klamce tylnego zacisku. Profilaktycznie odpowietrze je jeszcze raz. Dzięki za informację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malinowy Napisano 22 Października 2021 Udostępnij Napisano 22 Października 2021 Czyli wniosek taki, że brak większego sensu w wyborze m7000, kiedy stare 675 działają identycznie? Kwestie mocowań pomijam zupełnie, chodzi tylko o jakość, użyte technologie, niezawodność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 22 Października 2021 Udostępnij Napisano 22 Października 2021 One nie mogą działać inaczej bo w ich brzuchach są te same trzewia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malinowy Napisano 22 Października 2021 Udostępnij Napisano 22 Października 2021 Teraz się zastanawiam czy w takim wypadku zmieniać swoje 506/447 na jakieś 7000 lub 675 lub 985. może wymiana tarczy i klocków da lepsze efekty, niż pakowanie kasy w nowy komplet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 22 Października 2021 Udostępnij Napisano 22 Października 2021 675 raczej słabodostępne a 985 drogie. 7000 są ok jeśli gdzieś się jeszcze trafią bo podobnie jak 685 i 985 jakiś czas już nie produkowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.