Danio373 Napisano 19 Marca 2021 Udostępnij Napisano 19 Marca 2021 Hej , tak jak w tytule mam problem z Amorem. Amor jest nowy ale od samego początku olej wycieka na górne golenie. Czym to może być spowodowane? Jakaś wada fabryczna czy specjalnie tak jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 19 Marca 2021 Udostępnij Napisano 19 Marca 2021 Tam nie ma oleju, tylko smar. Taka jest właśnie jakość tych "uszczelek". Teraz sobie wyobraź, że jeżeli smar wyłazi na zewnątrz, to brud wchodzi do środka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wkg Napisano 19 Marca 2021 Udostępnij Napisano 19 Marca 2021 30 minut temu, Danio373 napisał: Czym to może być spowodowane? Suntourem. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 19 Marca 2021 Udostępnij Napisano 19 Marca 2021 Przede wszystkim myciem roweru lub jazdą w mokrych warunkach. Do środka dostaje się woda, miesza się z syfem i smarem a potem wyłazi na zewnątrz. Dodatkowo z czasem zaczynają rdzewieć górne golenie (tam gdzie ich nie.widać czyli poniżej uszczelek). No i niestety w przypadku tej marki nie ma dostępnych uszczelek, które spełniałyby swoje zadanie należycie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
To_JaT Napisano 19 Marca 2021 Udostępnij Napisano 19 Marca 2021 1 godzinę temu, skom25 napisał: Tam nie ma oleju, tylko smar. Taka jest właśnie jakość tych "uszczelek". Jest, jest w kartridżu @Danio373 Ogólnie to ten typ tak ma, jeśli działa ci blokada skoku to bym się nie przejmował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 19 Marca 2021 Udostępnij Napisano 19 Marca 2021 Ano jest, ale w jednej ladze, a autor napisał w liczbie mnogiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 19 Marca 2021 Udostępnij Napisano 19 Marca 2021 Gdyby się wylał cartridge to cały olej i tak wyleci dołem bo nie ma tam uszczelnionhch trzpieni. Pod przednim kołem byłaby mała kałuża. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danio373 Napisano 20 Marca 2021 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2021 14 godzin temu, skom25 napisał: Ano jest, ale w jednej ladze, a autor napisał w liczbie mnogiej Bo zacieki od samego początku pojawiły się na obu lagach 14 godzin temu, To_JaT napisał: Jest, jest w kartridżu @Danio373 Ogólnie to ten typ tak ma, jeśli działa ci blokada skoku to bym się nie przejmował A wiadomo czy jest spowodowane ? Blokada działa ale niby nowy amortyzator bo kupiony we wtorek 15 godzin temu, Dokumosa napisał: Przede wszystkim myciem roweru lub jazdą w mokrych warunkach. Do środka dostaje się woda, miesza się z syfem i smarem a potem wyłazi na zewnątrz. Dodatkowo z czasem zaczynają rdzewieć górne golenie (tam gdzie ich nie.widać czyli poniżej uszczelek). No i niestety w przypadku tej marki nie ma dostępnych uszczelek, które spełniałyby swoje zadanie należycie. Odkąd założyłem amortyzator nie myłem go , tylko przecierałem szmatką zacieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
To_JaT Napisano 20 Marca 2021 Udostępnij Napisano 20 Marca 2021 Te zacieki w każdym xcr są normalne, miałem tak samo i wszystkie jakie spotkałem też tak miały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 20 Marca 2021 Udostępnij Napisano 20 Marca 2021 Czyli będzie tylko gorzej. Ten typ tak ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 20 Marca 2021 Udostępnij Napisano 20 Marca 2021 @Danio373 bo olej w tłumiku ma być, po prostu. Niestety, musisz spojrzeć prawdzie w oczy. XCR to atrapa widelca. Beznadziejne ślizgi, beznadziejne uszczelki. Jedyny plus to bardzo prosty tłumik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 20 Marca 2021 Udostępnij Napisano 20 Marca 2021 Plus, który jest jednocześnie minusem bo nie można go rozebrać i przeserwisować w razie potrzeby. No ale jest nadzieja, że prędzej właśnie gilenie górne i ślizgi szlag trafi nim tłumik przestanie działać. Nic się nie przejmować, jeżdzić, zapomnieć o preparatach typu brunox deo, co najmniej 2x na sezon rozdzielić golenie, pozbyć się syfu ze środka, nasmarować świeżym smarem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.