Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej , tak jak w tytule mam problem z Amorem. Amor jest nowy ale od samego początku olej wycieka na górne golenie. Czym to może być spowodowane? Jakaś wada fabryczna czy specjalnie tak jest ? 

Napisano

Tam nie ma oleju, tylko smar. Taka jest właśnie jakość tych "uszczelek".

Teraz sobie wyobraź, że jeżeli smar wyłazi na zewnątrz, to brud wchodzi do środka. 

Napisano

Przede wszystkim myciem roweru lub jazdą w mokrych warunkach. Do środka dostaje się woda, miesza się z syfem i smarem a potem wyłazi na zewnątrz. Dodatkowo z czasem zaczynają rdzewieć górne golenie (tam gdzie ich nie.widać czyli poniżej uszczelek). No i niestety w przypadku tej marki nie ma dostępnych uszczelek, które spełniałyby swoje zadanie należycie.

Napisano
1 godzinę temu, skom25 napisał:

Tam nie ma oleju, tylko smar. Taka jest właśnie jakość tych "uszczelek".

Jest, jest w kartridżu

@Danio373 Ogólnie to ten typ tak ma, jeśli działa ci blokada skoku to bym się nie przejmował

Napisano

Ano jest, ale w jednej ladze, a autor napisał w liczbie mnogiej :D 

Napisano
14 godzin temu, skom25 napisał:

Ano jest, ale w jednej ladze, a autor napisał w liczbie mnogiej :D 

Bo zacieki od samego początku pojawiły się na obu lagach

14 godzin temu, To_JaT napisał:

Jest, jest w kartridżu

@Danio373 Ogólnie to ten typ tak ma, jeśli działa ci blokada skoku to bym się nie przejmował

A wiadomo czy jest spowodowane ? Blokada działa ale niby nowy amortyzator bo kupiony we wtorek 

15 godzin temu, Dokumosa napisał:

Przede wszystkim myciem roweru lub jazdą w mokrych warunkach. Do środka dostaje się woda, miesza się z syfem i smarem a potem wyłazi na zewnątrz. Dodatkowo z czasem zaczynają rdzewieć górne golenie (tam gdzie ich nie.widać czyli poniżej uszczelek). No i niestety w przypadku tej marki nie ma dostępnych uszczelek, które spełniałyby swoje zadanie należycie.

Odkąd założyłem amortyzator nie myłem go , tylko przecierałem szmatką zacieki 

Napisano

@Danio373 bo olej w tłumiku ma być, po prostu.

Niestety, musisz spojrzeć prawdzie w oczy. XCR to atrapa widelca. Beznadziejne ślizgi, beznadziejne uszczelki. Jedyny plus to bardzo prosty tłumik.

Napisano

Plus, który jest jednocześnie minusem ;) bo nie można go rozebrać i przeserwisować w razie potrzeby. No ale jest nadzieja, że prędzej właśnie gilenie górne i ślizgi szlag trafi nim tłumik przestanie działać.

Nic się nie przejmować, jeżdzić, zapomnieć o preparatach typu brunox deo, co najmniej 2x na sezon rozdzielić golenie, pozbyć się syfu ze środka, nasmarować świeżym smarem.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...