Gość Napisano 5 Marca 2021 Napisano 5 Marca 2021 Witam chciałem się dowiedzieć jaki wpływ na jazdę ma waga roweru?
Gość Napisano 5 Marca 2021 Napisano 5 Marca 2021 Mazowsze okolice Płocka.....u nas wszędzie płasko Rekreacja
kuba79 Napisano 5 Marca 2021 Napisano 5 Marca 2021 Różnice w wadze na płaskim odczujesz głównie na przyspieszeniach, przy utrzymaniu stałej prędkości waga będzie już w zasadzie bez znaczenia. Chociaż umówmy się, że idealnie płasko to praktycznie nigdzie nie jest, więc odczuwalnie może to wyglądać różnie.
Gość Napisano 5 Marca 2021 Napisano 5 Marca 2021 Jak rekreacja na płasko, to znikomy. Wiadomo że przyjemniej jest na lżejszym. Miałem rower 9500g a teraz około 13kg. Różnicy jeżeli chodzi o wagę nie czuję. No może wtedy jak się go nosi. Jak sport, no to cóż, liczy się każde 100g.
Gość Napisano 5 Marca 2021 Napisano 5 Marca 2021 11,7kg to już przyzwoita waga. Jak się nie ścigasz, nie urywasz sekund na KOMach itd, to nie redukuj dalej. Piszę Ci to z doświadczenia, bo utopiłem w tym dużo pieniędzy. Warto kupić lekkie opony o przyzwoitych oporach toczenia, to trochę zmienia.
Gość Napisano 5 Marca 2021 Napisano 5 Marca 2021 Chcę zejść do 10,5 kg z 14 kg,jesli bylby to rower MTB cięzka sprawa,ja swojej maszynie odebrałem prawdziwe DNA i z roweru mtb zrobiłem cos w kierunku gravel cross nie wiem sam jak to nazwać taki rower kupiłem teraz wyglada zupełnie innaczej
Mihau_ Napisano 5 Marca 2021 Napisano 5 Marca 2021 No to niech będzie, ze pozbawiony sensu ekonomicznego i merytorycznego. Za słaba baza
kamfan Napisano 5 Marca 2021 Napisano 5 Marca 2021 No jeszcze zależy od wagi rowerzysty jak ważysz 60 kg to każdy kg roweru to 1,5% szybciej pod górę, a jak ważysz 100 kg to już tylko 0,9%
Gość Napisano 5 Marca 2021 Napisano 5 Marca 2021 Uwazam ze sens w tym jest,chociażby sentyment do maszyny.
Mihau_ Napisano 5 Marca 2021 Napisano 5 Marca 2021 No właśnie tylko sentymentem można takie działania tłumaczyć. Tylko, że ciężko to nazwać merytoryczną przesłanką
Gość Napisano 5 Marca 2021 Napisano 5 Marca 2021 Taka mam myśl zrobić rower jedyny w swoim rodzaju 😄 Tak dokładnie to jest sentyment, chcę dalej w niego inwestować 16 minut temu, Mihau_ napisał: No właśnie tylko sentymentem można takie działania tłumaczyć. Tylko, że ciężko to nazwać merytoryczną przesłanką Tak dokładnie to sentyment,mimo to chcę dalej w tą maszynę inwestować 13 minut temu, artie napisał: Fajny customowy kros! Taka mam myśl zrobić rower jedyny w swoim rodzaju 2 godziny temu, skom25 napisał: 11,7kg to już przyzwoita waga. Jak się nie ścigasz, nie urywasz sekund na KOMach itd, to nie redukuj dalej. Piszę Ci to z doświadczenia, bo utopiłem w tym dużo pieniędzy. Warto kupić lekkie opony o przyzwoitych oporach toczenia, to trochę zmienia. Dużo pieniędzy utopić w rower tzn jaka to kwota,można to różnie odbierać ktoś zainwestuje 100zl i twierdzi że to dużo,ktoś inny poświęci 3000zł i podsumuje to że jest spoko
Gość Napisano 5 Marca 2021 Napisano 5 Marca 2021 Chociażby śruby aluminiowe i tytanowe za około 400 zł, żeby zbić ~100g.
Gość Napisano 5 Marca 2021 Napisano 5 Marca 2021 Amatorska, ale z naciskiem na wynik końcowy. Akurat tej zmiany tak nie odczułem, bo kupowałem kilka co jakiś czas. Teraz mam inny rower MTB, w międzyczasie była szosa a teraz jeszcze Gravel. Odpuściłem ze zbijaniem wagi. Miałem szosę o wadze tamtego MTB, na podstawowej grupie napędu i w niczym nie ustępowałem koledze na rowerze klasę wyżej. Aktualnie stawiam na co najmniej dobre opony, wygodne chwyty i dobre pedały.
Gość Napisano 5 Marca 2021 Napisano 5 Marca 2021 hehehe dobre dobre sruby za 4 stówki na zbicie 100g to amatorski tunning?
Gość Napisano 5 Marca 2021 Napisano 5 Marca 2021 To tak zupełnie z ciekawośći ile trzeba poswięćić pieniedzy na taki rower dla amatora przez ,,A"
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.