Skocz do zawartości

[korba] jaka korbę kupić do Cube ltd sl 29 2012

simug

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, jak w temacie, wiem, ze w katalogu jest itp ale chciałbym iść na łatwiznę, ewentualnie, jeżeli ktoś może niech podeśle korbę do tego modelu jakaś gorsza lub lepsza, żeby pasowała i miał dobrą cenę 🙂 dziękuje ogromnie 

Napisano

Kurde kręciłem gwint od pedała akurat od strony zębatek w swojej ... i 350 ... myslalem, ze jest jakaś opcja trochę tańszej ale może nie najtańszej ... dziękuje 

Napisano

Aha i w tych korkach co podałeś jest 40,30,22 a nie powinno być 42,32,24 ? 
przepraszam jestem amatorem 

Napisano

A łańcuch ? Może być na oryginalnym, kurde sorry bo może serio to głupie pytania ale ... 

a co myślisz na temat tulejki naprawczej ... można kupić za ok 20 zł 

Napisano
  W dniu 4.03.2021 o 20:58, simug napisał:

A łańcuch ? Może być na oryginalnym, kurde sorry bo może serio to głupie pytania ale ... 

Rozwiń  

Jak masz już nieco rozciągniety to natychmiast zajedzie nową korbę :( Niestety jeżeli nadgryziona jest też kaseta może nie przyjąć nowego łańcucha. Napędy wymienia się razem - blaty korby (czasem namniejsze - stalowe młynki moga zostać), łańcuch i kasetę. Smutne ale prawdziwe.

W dniu 4.03.2021 o 20:58, simug napisał:

a co myślisz na temat tulejki naprawczej ... można kupić za ok 20 zł 

Rozwiń  

Nie wiem, nigdy tego nie robiłem. Może ktoś kto robił podpowie. Ja bym spróbował. 

Napisano
  W dniu 4.03.2021 o 20:22, simug napisał:

Kurde kręciłem gwint od pedała akurat od strony zębatek w swojej

Rozwiń  

najtaniej będzie naprawić gwint. Dobry warsztat rowerowy wstawi ci tulejkę z gwintem. 

możesz też poszukać używanej korby, ramion korby.....

Napisano

jak bym oddał korbę do naprawy gwintu. Jak napęd trochę już pojeździł to z wymianą korby powinieneś wymienić łańcuch i kasete. Zdecydowanie taniej będzie naprawa gwintu.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.