fr. Napisano 28 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2021 Witam wszystkich! Dysponuję skromnym budżetem i sprzedający oferują mi dwa rowery trekkingowe: Kross Trans 3.0 i Unibike Vision. Bardzo są zbliżone do siebie. Nie znam się na rowerach. Który wziąć? Proszę o radę. Kwota d jaką dysponuję to ok.2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo59 Napisano 28 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2021 Żaden - przejrzyj tematy "jaki trekking do 1800" czy 2000 - szkoda bić pianę po raz n-ty o tym samym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fr. Napisano 28 Lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2021 Łatwo napisać- przejrzyj forum. Spotkałem się z propozycją Vellberg 4.2. Problem z dostępnością. A co z serwisowaniem? Szukam roweru ogólnodostępnego stacjonarnie- najlepiej Podkarpackie z dostępnymi częściami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 28 Lutego 2021 Mod Team Udostępnij Napisano 28 Lutego 2021 @Pablo59 jak nie masz ochoty odpowiadać koledze na zadany temat to go zwyczajnie zignoruj. Twój post nic nie wnosi, a od odsyłania użytkowników do innych tematów jest odpowiednia grupa użytkowników na forum. @fr. Z podanych rowerów wybrałbym raczej Unibike, o ile jest to model na który patrzyłem. Możesz wrzucić linki, będzie łatwiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fr. Napisano 28 Lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2021 Dziękuję za odpowiedź. Staram się sam je porównać. Np tutaj modele damskie bo dla żony też szukam https://katalog.bikeworld.pl/2021/web/porownaj?rowery_miejskie_i_turystyczne=77333%3A74123e Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...