MrMeniol Napisano 27 Lutego 2021 Napisano 27 Lutego 2021 Witam! Jestem początkującym rowerzystą w kategorii enduro. Mój rower to Giant Reign 1.5 LTD z 2016 roku. Mam problem z amortyzatorem tylnim (Rock Shox Monarch RC3 Plus Debon Air). Problem wygląda tak że damper ten się psuje pomimo konserwacji, wymiany uszczelek i oleju. Co rok spotyka mnie coś nowego, raz z pokrętła odbicia wyciekł olej potem nagle podczas jazdy się zapowietrzył. Nie miał bym z tym problemu gdybym jeździł nim bardzo często. Macie jakieś pomysły lub doświadczenia dlaczego tak się może dziać? Cytuj
Dokumosa Napisano 27 Lutego 2021 Napisano 27 Lutego 2021 Oddać na full service do prawdziwego zakładu specjalizującego się w zawieszeniówce (wichu, bajka i kilka innych) zrobią raz a porządznie. Co sezon potem standardowy mały serwis. Cytuj
piter614 Napisano 27 Lutego 2021 Napisano 27 Lutego 2021 (edytowane) Jak zapowietrzył się podczas jazdy może być np rysa na puszce , lub ktoś zwyczajnie nie wymienił uszczelnień Edytowane 27 Lutego 2021 przez piter614 Cytuj
MrMeniol Napisano 27 Lutego 2021 Autor Napisano 27 Lutego 2021 6 godzin temu, Dokumosa napisał: Oddać na full service do prawdziwego zakładu specjalizującego się w zawieszeniówce (wichu, bajka i kilka innych) zrobią raz a porządznie. Co sezon potem standardowy mały serwis. Właśnie wrócił z serwisu i powiedziano mi że nie wyserwisowano go na oryginalnych częściach bo się nie opłacało. A pośrednik przez którego damper został wysyłany do serwisu powiedział mi wprost abym szukał już nowego amortyzatora. Jestem zawiedziony tym faktem. Cytuj
piter614 Napisano 27 Lutego 2021 Napisano 27 Lutego 2021 No tak ale co to znaczy się nie opłacało? Coś jest uszkodzone czy co? Szczerze to różne przypadki naprawiałem i działają, no chyba że jest strasznie pocharatny w środku to inna sprawa Cytuj
Galvatron Napisano 27 Lutego 2021 Napisano 27 Lutego 2021 Wyślij go bezpośrednio do jakiegoś serwisu typu Wichu Workshop czy Spider Suspension. Mam wrażenie, że ktoś tylko nadciąga Cię na pieniądze za "serwisowanie". Cytuj
MrMeniol Napisano 28 Lutego 2021 Autor Napisano 28 Lutego 2021 W dniu 27.02.2021 o 19:50, piter614 napisał: No tak ale co to znaczy się nie opłacało? Coś jest uszkodzone czy co? Szczerze to różne przypadki naprawiałem i działają, no chyba że jest strasznie pocharatny w środku to inna sprawa Powiedzieli że jest uszkodzone pokrętło reboundu i wymiana tego na nowe może równać się z kosztem prawie połowy nowego amortyzatora. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.