Amarider Napisano 4 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2021 Cześć po serwisie tłumika miałem problem iż od 1 do 2 kliknięcia za pomocą pokrętła do regulacji kompresji, amortyzator jest zablokowany, natomiast od 3 do 6 nie widać żadnej różnicy. Odesłałem amor do serwisu, dziś wrócił, więc sprawdziłem jego prace i dalej jest tak samo. Co może być przyczyną? Czy tańsze amortyzatory jak recon tak mają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KSikorski Napisano 4 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2021 Nie mają. Ta regulacja polega na tym że kręcisz blaszką która w zależności od położenia kątowego w różnym stopniu zakrywa kanałek, którym przepływa olej. Sam korpus tłumika jest zaś podatny i może się uginać w niewielkim zakresie. Wykręć tłumik i zobacz co się tam dzieje. Zrób to gdy amortyzator będzie w pionowej pozycji by olej się nie wylał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 4 Lutego 2021 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Lutego 2021 Jeżeli zapłaciłeś za ten serwis to ja bym to reklamował. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 4 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2021 (edytowane) Jesteś pewny? Ostatnia pozycja to blokada, przedostatnia daje twardość jak na blokadzie, ale widelec się nie zatrzymuje. Reszta kliknięć bez jazdy ciężko odróżnić, musisz sprawdzić w terenie. Mam ten widelec. Edytowane 4 Lutego 2021 przez skom25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amarider Napisano 4 Lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2021 Teraz, skom25 napisał: Reszta kliknięć bez jazdy ciężko odróżnić, musisz sprawdzić w terenie. Mam ten widelec. Ok tak zrobię. Tylko że u mnie nie tyle co trudno wyczuć różnice a wręcz jej nie ma. Sprawdzałem nawet maksymalne ugięcie na każdym ustawieniu, za pomocą o ringa na ladze i właśnie od 3 do 6 kliknięcia amor ugina się tak samo. 29 minut temu, sznib napisał: Jeżeli zapłaciłeś za ten serwis to ja bym to reklamował. Oddałem go do wichu workshop, i z tego co wyczytałem jest to jeden z lepszych serwisów w Polsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 4 Lutego 2021 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Lutego 2021 Teraz, Amarider napisał: Oddałem go do wichu workshop, i z tego co wyczytałem jest to jeden z lepszych serwisów w Polsce. Bez różnicy. Jeśli sprzęt wrócił w takim samym stanie jak był to ktoś ewidentnie poleciał w kulki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 4 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2021 (edytowane) Na sucho ta różnica praktycznie nie jest wyczuwalna. Z oringiem też dużo nie zobaczysz, bo ciężko dwa razy idealnie powtórzyć pomiar. Wyjedź na chodnik. Jedź z normalną prędkością i zjedź z krawężnika. Każdy klik powinien spowodować że uderzenie o asfalt będzie nieco bardziej "tępe". Niestety w tym Reconie RL tak działa ten tłumik. Tak samo myślałem że jest zepsuty gdy kupiłem rower rok temu. No chyba że rzeczywiście coś u Ciebie poszło nie tak. Swoją drogą, to ta regulacja kompresji kompletnie nie ma sensu. Edytowane 4 Lutego 2021 przez skom25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amarider Napisano 4 Lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2021 Teraz, skom25 napisał: Wyjedź na chodnik. Jedź z normalną prędkością i zjedź z krawężnika. Każdy klik powinien spowodować że uderzenie o asfalt będzie nieco bardziej "tępe". Problem w tym że rower stoi bez napędu, a na koła czekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 4 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2021 (edytowane) No to co to za weryfikacja? Jak niby sprawdziłeś twardość, skoro nie masz kół? Rebound możesz tak sprawdzić, ale nie kompresje. Edytowane 4 Lutego 2021 przez skom25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amarider Napisano 4 Lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2021 (edytowane) Weryfikacja taka, że przed rozebraniem tłumika wszystko działało i widoczna była różnica w ustawieniu. Ale może rzeczywiście te recony tak mają. Rower kompletny miałbym pewnie za ok. Miesiąc. Wtedy mógłbym sprawdzić jak działa kompresja. Czy jeśli okazało by się, że jednak jest coś nie tak i chciałbym oddać go do serwisu na reklamacje to przyjęli by go? Czy jednak po miesiącu już po wszystkim i mogę bujać wory? Edytowane 4 Lutego 2021 przez sznib Nie cytujemy posta poprzedzającego w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KSikorski Napisano 4 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2021 Potwierdzam że weryfikacja bez jazdy (lub bez przyrządu do testowania amortyzatorów) nie ma żadnego sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.