przez bycie gapą nieprzykręcony i nowy hamulec v-brake został tak naprężony (do podłogi, przy odkręcaniu zapieczonych pedałów), że coś strzeliło. Drucik wypadł z otworu. Jak rozpoznać czy hamulec v-brake jest nadal sprawny? Duże naprężenie hamulca może go uszkodzić, osłabić sprężynę w środku?
Była taka siła, że coś było słychać i drucik wyleciał z jedynego otworu w amortyzatorze. Dociśnięty do podłogi był hamulec. Na piwocie pozostał.
Pytanie
Gość 323
Witam,
przez bycie gapą nieprzykręcony i nowy hamulec v-brake został tak naprężony (do podłogi, przy odkręcaniu zapieczonych pedałów), że coś strzeliło. Drucik wypadł z otworu. Jak rozpoznać czy hamulec v-brake jest nadal sprawny? Duże naprężenie hamulca może go uszkodzić, osłabić sprężynę w środku?
Była taka siła, że coś było słychać i drucik wyleciał z jedynego otworu w amortyzatorze. Dociśnięty do podłogi był hamulec. Na piwocie pozostał.
1 odpowiedź na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.