Bartek0801 Napisano 2 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2021 Cześć. Kupiłem niedawno korbe SHIMANO SLX FC-M7000 36x26T 175 mm 2x11s i łączę ją z kasetą SRAM PG-1070 PowerGlide II 10-sp 11-36T. Wszystko fajnie z tym, że nie do końca wiem który łańcuch będzie najbardziej optymalny do tego połączenia. Zastanawiam się nad DEORE XT SHIMANO CN-HG95 Super Narrow 10rz, albo SHIMANO 105/SLX CN-HG601. Jeden jest do 11rz, a drugi do 10rz. Pytanie czy ma to znaczenie jaki łańcuch, jeżeli korba jest dedykowana do 11rz, a kaseta ma ich 10? Korba ma Dyna-sys II tak jak łańcuch dedykowany do 11rz, z kolei do 10rz nie ma. Zastanawiam się też czy któryś łańcuch będzie bardziej mi zużywał korbe i kasetę. Wybierać pomiędzy tymi dwoma? Czy w ogóle byście wybrali jakiś zupełnie inny łańcuch? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 2 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2021 Nie mam doświadczenia, ale ja bym sobie zadał pytanie, jaki łańcuch lepiej zadziała z kasetą. Łańcuchy HG są projektowane do kaset Shimano, nie wiem co na to SRAM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 2 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2021 A jaka jest przerzutka przód? Od napędów 11 czy 10s? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcusling Napisano 2 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2021 A kto ma znać 100% odpowiedź na to pytanie jak masz kogiel mogiel w tym doborze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartek0801 Napisano 2 Lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2021 Przerzutke mam sram x5 od 10 rzędów. Wcześniej pytałem tutaj na forum czy mogę połączyć tą kasetę z tą korbą i ludzie odpowiedzieli że nie ma problemu. Nie było pytań o łańcuch. Ja też nie pytałem do póki nie zacząłem szukać łańcucha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...