voltari13 Napisano 1 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2021 Hej, jestem użytkownikiem [SR Suntour] XCR34 LOR , skok 130 mm. Po 5 wyjazdach nie jestem usatysfakcjonowany działaniem amortyzatora, moim zdaniem "muli". Oddalem go na serwis, niby wszystko ok. Teraz moje pytanie co moglibyście polecic, do 3 tysięcy, używane rowniez wchodzą w grę, Proszę o pomoc, nie ukrywam, ze jestem jeszcze laikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz15 Napisano 1 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2021 Powiedz coś więcej: jaki rozmiar koła, jaka rura sterowa, rozmiar osi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KSikorski Napisano 1 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2021 Manitou Mattoc w dowolnej pasującej wersji. Skok z 160mm można zmniejszyć do 130mm podkładkami w sprężynie powietrznej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz15 Napisano 1 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2021 Do 3 tysięcy mogę polecić: Rock Shox Pike Select RC, Marzocchi Bomber Z2, Fox 34 Performance oraz jak już kolega wyżej napisał- Manitou Mattoc Z używanych można szukać Fox 34 Performance Elite, ewentualnie Factory; Rock Shox Yari, Pike Ultimate. W tej cenie znajdzie się też Cane Creek helm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Huberto20 Napisano 1 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2021 Kup używanego w dobrym stanie foxa 36. Za ok. 2k można już znaleźć w kashimie nawet na olx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz15 Napisano 1 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2021 Zależy do jakiego stylu jazdy, do trailu, rekreacyjnej jazdy po górach wystarczy fox 34 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...