Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć

Chce kupić w tym roku gravela. Rozważam między dwoma modelami z tematu. Posiadam już 2 rowery szosowe Canyona i jestem z nich zadowolony. Wiem, że gravel Canyona ma specyficzny kokpit ale jego wygląd mi nie przeszkadza. Mam poważny dylemat który z tych modeli wybrać, wydają się być charakterem bardzo podobne. Czy ktoś miał doświadczenie z którym z tych modeli i może się o nim wypowiedzieć?

Napisano
15 minut temu, bliitz napisał:

Mam poważny dylemat który z tych modeli wybrać, wydają się być charakterem bardzo podobne

Biorąc pod uwagę dwupłatowca w canyon'ie to rose proponuje o wiele bardziej agresywną pozycję

Zwracasz w ogóle uwagę na daty dostępności?

Napisano

Ten dwupłatowiec wcale nie jest taki wygodny, bo jedynie uchwyt na górnym "płacie" jest w pozycji relaks, jeśli jedziesz na łapach albo w dolnym chwycie to oba są takie same. Tak widzę jakie są terminy dostaw, canyon od 31.05 wysyłka, rose zielony (ten który rozważam) 17 tyg, więc chyba ten sam kurier rozwozi ;)

Napisano

Tak jest w specyfikacji czy skąd masz takie info? Jak czytałem recenzje graveli to canyon był opisywany jako jeden z najszybszych graveli a ten górny płat tak naprawdę bezużyteczny bo w momencie jazdy na nim nie mamy kontroli nad rowerem, brak dostępu do manetek i hamulców, więc w teorii do toczenia się po wyboistym terenie żeby był komfort dla rąk ale myśląc realnie na wyboistym terenie chcemy mieć kontrole nad rowerem więc wtf :D Mam twardy orzech do zgryzienia ...

Napisano (edytowane)

660 (c) vs 570 (r) to przepaść, ok ale o czym to świadczy? To nie jedyny parametr określający charakter roweru. Czy to znaczy że canyon dla emerytów a rose dla ludzi o kręgosłupie z plasteliny?

Edytowane przez bliitz
Napisano
7 godzin temu, bliitz napisał:

660 (c) vs 570 (r) to przepaść, ok ale o czym to świadczy? 

O tym, że geometria ramy rose jest bardziej agresywna od większości szos w analogicznych rozmiarach? 

7 godzin temu, bliitz napisał:

To nie jedyny parametr określający charakter roweru.

Oczywiście, że nie jedyny ale za to najbardziej istotny. Noooo chyba, że uważasz za ważniejszą np. większą o 10mm bazę kół w rose i ten centymetr długości roweru miałby rekompensować kilka centymetrów wysokości

 

  • +1 pomógł 1
Napisano

Problem z Canyonem może być taki, ze  jeśli nie przypasuje długość mostka to trzeba wymienić nie sam mostek jak w wielu innych rowerach tylko cały kokpit. Poza tym czy tą zintegrowaną kierownica można regulować na wysokość?

Sam mam rower szosowy Canyona i jestem z niego zadowolony, ale kupując gravela szukałbym chyba gdzie indziej (i nie byłboby to również Rose).

Napisano

Patrząc na wymiary M powinna być dobra dla mnie. Jeśli chodzi o regulację wysokości kokpitu to są ta podkładki 15mm więc w tym zakresie można obniżyć. Jaki inny gravel masz na myśli? Canyona brałem pod uwagę ze względu na to że mam już 2 ich rowery, Rose dobrze wypada w testach. Jednak jak zauważył Mihau_ tak niski stack chyba jednak mi nie potrzebny w gravelu, ścigać się nim nie będę.

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Wybór padł na Canyona, zamówienie złożone, planowany termin wysyłki koniec maja początek czerwca. Zobaczymy jak z tym będzie. Aeroad miał miesiąc poślizgu.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...