Setorix Napisano 23 Stycznia 2021 Napisano 23 Stycznia 2021 Dzień dobry, jako że nie jestem za bardzo zadowolony z moich kół (bontrager affinity tlr na piastach noname) i jednocześnie potrzebuje drugiego koła na trenażer, żeby nie wymieniać co chwile opony to stwierdziłem, że zakupie koła systemowe. Przeglądając oferty na allegro wpadły mi w oko koła Mavic Aksium i z tego co słyszałem to jak na budżetowe koła są to dobre koła. Znalazłem taką ofertę: https://allegro.pl/oferta/kola-mavic-aksium-10133413245 i zastanawia mnie dlaczego są wystawione tak tanio. Sprzedawca zapytany o stan łożysk powierzchni hamującej i bicia w którąkolwiek ze stron odpowiedział że koła są w stanie bardzo dobrym. Nie znam się za bardzo na kołach i chciałbym dopytać was co sądzicie o tej ofercie żeby nie wpakować się na minę
Punkxtr Napisano 23 Stycznia 2021 Napisano 23 Stycznia 2021 Sprawdź przed zakupem, czy nyple nie są zapieczone ze szprychami. To notoryczna przypadłość tych kół.
wkg Napisano 23 Stycznia 2021 Napisano 23 Stycznia 2021 Czy Mavic przypadkiem nie splajtował ? Czy coś pomieszałem ?
clavdivs Napisano 23 Stycznia 2021 Napisano 23 Stycznia 2021 Teraz, Setorix napisał: ,zastanawia mnie dlaczego są wystawione tak tanio. , Cena normalna, zwłaszcza jak oferujący chce sprzedać. Swoje sprzedałem używane za 300zl. Aksiumy troszkę traktuje się jak jednorazówki, zazwyczaj nic się z nimi nie dzieje, a jak już zacznie to szuka się czegoś nowego.
Setorix Napisano 23 Stycznia 2021 Autor Napisano 23 Stycznia 2021 Dopytałem o te nyple i jak będzie wszystko okej to chyba je wezmę bo liczę że w lutym będzie się dało pojeździć na dworze trochę. Dzięki za pomoc
Punkxtr Napisano 23 Stycznia 2021 Napisano 23 Stycznia 2021 2 godziny temu, wkg napisał: Czy Mavic przypadkiem nie splajtował ? Czy coś pomieszałem ? Praktycznie tak było, sprawa jednak trafiła do sądu i Bourrelier Group przedstawił plan restrukturyzacji, co zostało zatwierdzone. Dzięki temu marka wciąż działa.