Luposs Napisano 17 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2021 Witam.Mam pytanie .Posiadam rower marki Kross zakupiony w 2019r w którym zamontowany jest amortyzator Rock shox recon rl solo air travel 130mm 15x110mm sterowanie blokadą odbywa się w koronie widelca .Czy jest możliwość przerobienia na sterowanie manetką z kierownicy.Jestem kompletnym laikiem w tych sprawach może ktoś podpowie jak to zrobić z góry dziękuję i czekam na odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 17 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2021 Pewnie się da, tyle że trzeba zmienić tłumik. Problem jest taki, że tłumik jest mega drogi, a do tego jeszcze manetka. Nie warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luposs Napisano 17 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2021 A można prosić o jakiś link żebym mógł zobaczyć jak to wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vdcmike Napisano 18 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2021 250-300zł Takie coś... https://www.bike-discount.de/en/buy/rockshox-recon-silver-sektor-silver-boost-oneloc-remote-upgrade-kit-1085901 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 18 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2021 To jest chyba zestaw do starszych. Jeżeli Kross 2019, to wydaje mi się że to już wersja z czarnymi goleniami. One się chyba trochę różnią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vdcmike Napisano 18 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2021 Do starszych to w .de kosztuje grosze (tłumik TK). To zestaw do współczesnych/boost only. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...