Mam pytanie, na razie czysto teoretyczne dotyczące skrócenia główki aluminiowej ramy. Nie chodzi o żadne ekstremum, które spowoduje urwanie główki od skakania po murkach. To szosa, chodzi raczej o zdjęcie zarówno z góry jak i z dołu mniej więcej po 3 może 4mm, coś na zasadzie mocniejszego planowania główki pod miski.
Jak się łatwo domyślić, rura sterowa pewnego widelca mogła by być 7mm dłuższa.
No i pytanie: czy zakładając że główka ma 135mm a spawy rurek kończą się jakieś 5-mm od płaszczyzn główki takie rozważania można uznać za bezpieczne? Może ktoś już takie coś robił albo wie gdzie o tym poczytać, trochę szukałem ale bez skutku.
Nie o geo pytam, niższy kokpit mi odpowiada i na pewno zdjęcie z dołu 4mm nie spowoduje żadnego konfliktu z góry tym bardziej. Uprzedzając - stery (półintegra) są już ekstremalnie niskie.
Pytanie
Gość Andrzej
Dobry.
Mam pytanie, na razie czysto teoretyczne dotyczące skrócenia główki aluminiowej ramy. Nie chodzi o żadne ekstremum, które spowoduje urwanie główki od skakania po murkach. To szosa, chodzi raczej o zdjęcie zarówno z góry jak i z dołu mniej więcej po 3 może 4mm, coś na zasadzie mocniejszego planowania główki pod miski.
Jak się łatwo domyślić, rura sterowa pewnego widelca mogła by być 7mm dłuższa.
No i pytanie: czy zakładając że główka ma 135mm a spawy rurek kończą się jakieś 5-mm od płaszczyzn główki takie rozważania można uznać za bezpieczne? Może ktoś już takie coś robił albo wie gdzie o tym poczytać, trochę szukałem ale bez skutku.
Nie o geo pytam, niższy kokpit mi odpowiada i na pewno zdjęcie z dołu 4mm nie spowoduje żadnego konfliktu z góry tym bardziej. Uprzedzając - stery (półintegra) są już ekstremalnie niskie.
O tą ilość materiału nad spawami się martwię.
Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 odpowiedź na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.