Bartek11 Napisano 13 Stycznia 2021 Napisano 13 Stycznia 2021 Cześć, jestem zielony w temacie tubeless i mam kilka pytań co do systemu Tubeless Ready a mianowicie: Czy opona Tubeless Ready będzie pasowała pod obręcz nie przystosowaną pod ten system? Rozmiar koła 26" a szerokość wewnętrzna obręczy 21mm, oponka to Continental cross X-King 2.2" Ile tego mleczka lać? Zaciekawił mnie zestaw muc-off No Puncture Hassle Tubeless Sealant, na pudełku jest napisane, żeby lać 60-75ml, wentylki mam z Mitas, nadadzą się? Czy zwykła taśma Trezado o szerokości 23mm będzie pasowała pod obręcz o szerokości wewnętrzej 21mm? Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam
Mod Team bogus Napisano 13 Stycznia 2021 Mod Team Napisano 13 Stycznia 2021 Opona pod tubeless będzie pasowała na obręcz nieprzystosowaną do tubeless, jednak mogą być duże problemy z uszczelnieniem takiego zestaw - nieszczelności obręczy. Mleka lejesz zgodnie z instrukcją, ewentualnie trochę więcej. Wentyle nie mają większego znaczenia. Taśma 23 powinna być w sam raz na obręcz o szerokości wewnętrznej 21 mm.
Mod Team safian Napisano 13 Stycznia 2021 Mod Team Napisano 13 Stycznia 2021 3 minuty temu, Bartek11 napisał: Czy opona Tubeless Ready będzie pasowała pod obręcz nie przystosowaną pod ten system? Rozmiar koła 26" a szerokość wewnętrzna obręczy 21mm, oponka to Continental cross X-King 2.2" Trudno powiedzieć, jedna obręcz zadziała bez problemu, inna nie. Pozostaje spróbować. 4 minuty temu, Bartek11 napisał: Ile tego mleczka lać? Zaciekawił mnie zestaw muc-off No Puncture Hassle Tubeless Sealant, na pudełku jest napisane, żeby lać 60-75ml, wentylki mam z Mitas, nadadzą się? Lej tyle ile w instrukcji, przy pierwszym uszczelnianiu mogą pojawić się straty płynu, więc trzymałbym się górnej granicy. Wentyle powinny być ok. 6 minut temu, Bartek11 napisał: Czy zwykła taśma Trezado o szerokości 23mm będzie pasowała pod obręcz o szerokości wewnętrzej 21mm? Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam Tak