Mateusz15 Napisano 3 Stycznia 2021 Napisano 3 Stycznia 2021 (edytowane) Witam. Mam rower Dartmoor Primal Evo 2020, jest w nim amortyzator X fusion Sweep RC. Rower kupiłem w sierpniu, po około 2 tygodniach zauważyłem pojawiąjące się pionowe rysy na lagach amortyzatora. Amortyzator miał robiony serwis zerowy. Postanowiłem go oddać na gwarancję. Gdy dostałem amortyzator naprawiony, z wymienionymi lagami (około 3 tygodni temu) zauważyłem że znowu pojawiły się pionowe rysy. Pod palcem powłoka jest gładka, pod paznokciem trochę można je wyczuć. Czy te rysy są normalne podczas docierania się amortyzatora? Co mogło je zrobić? Edytowane 3 Stycznia 2021 przez Mateusz15 Cytuj
Accent_Szaj Napisano 3 Stycznia 2021 Napisano 3 Stycznia 2021 19 minut temu, Mateusz15 napisał: Czy te rysy są normalne podczas docierania się amortyzatora? Co mogło je zrobić? Nie są normalne, a zrobiły je ślizgi. Cały amor nadaje się do wymiany Cytuj
Mateusz15 Napisano 3 Stycznia 2021 Autor Napisano 3 Stycznia 2021 Co więc robić, próbować go znowu oddawać na gwarancję? Jak robiłem serwis zerowy to ślizgi wyglądały normalnie, nie są też za ciasne bo amortyzator działa normalnie. I te rysy widać dopiero gdy się na nie poświeci Cytuj
KSikorski Napisano 3 Stycznia 2021 Napisano 3 Stycznia 2021 Polskim dystrybutorem (i gwarantem) X-fusion jest spider suspensions. Napisz może do nich z tym pytaniem. Cytuj
Mateusz15 Napisano 3 Stycznia 2021 Autor Napisano 3 Stycznia 2021 Amortyzator był już u nich na gwarancji Cytuj
Accent_Szaj Napisano 3 Stycznia 2021 Napisano 3 Stycznia 2021 Teraz, Mateusz15 napisał: I te rysy widać dopiero gdy się na nie poświeci To może na razie nic nie rób, tylko obserwuj czy nie masz wycieków. Dodatkowo faktycznie dobrze piszę kolega powyżej Teraz, KSikorski napisał: Napisz może do nich z tym pytaniem. Cytuj
KSikorski Napisano 3 Stycznia 2021 Napisano 3 Stycznia 2021 Teraz, Mateusz15 napisał: Amortyzator był już u nich na gwarancji Był przekierowany przez Dartmoor/Velo czy byłeś bezpośrednio w serwisie spider ? Cytuj
Mateusz15 Napisano 3 Stycznia 2021 Autor Napisano 3 Stycznia 2021 Wysłałem go do sklepu, skąd wysłano go do Velo, a potem do Spiderów Teraz, Accent_Szaj napisał: To może na razie nic nie rób, tylko obserwuj czy nie masz wycieków Na razie nie zauważyłem żadnych wycieków, uszczelki trzymają dobrze Teraz, KSikorski napisał: Napisz może do nich z tym pytaniem. No to napiszę do nich, zobaczę co będzie dalej. Cytuj
KSikorski Napisano 3 Stycznia 2021 Napisano 3 Stycznia 2021 Zatem proponuję ponownie napisać maila o podobnej treści z pytaniem do spidersów nie powołując się na wcześniejsze działania i o nich nie informując. Cytuj
Mateusz15 Napisano 3 Stycznia 2021 Autor Napisano 3 Stycznia 2021 Więc nie mówić o tym że ten amortyzator był już na gwarancji? Ewentualnie mogę jeszcze zapytać w sklepie o wymianę gwarancyjną na nowy amortyzator Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.