Dokumosa Napisano 7 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2021 Na stalowych goleniach jest powłoka bardziej ozdobna niż ochronna (obecnie nazywają to "czarny chrom"). Ślady zostawiają nawet gumowe uszczelki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kruk_Szaj Napisano 7 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2021 Miałem SidWC z roku 2017/2018 i nic na goleniach nie było. Widocznie amory z nowszych produkcji, po 2018 mają takie problemy choć pewnie nie wszystkie.Te ślady się nie powiększają, są to tylko takie kreski i tyle. U mnie Pike pracują płynnie, po prost mają te ślady i tyle, pisałem do sklepu na gwarancje to mi kazali odsyłać do dystrybutora, Napisałem do Niemieckiego Dystrybutora to napisał że zdarzają się takie sytuacje i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz15 Napisano 7 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2021 Obecnie to nie tylko w Rock Shoxie taka słaba powłoka jest. Ja mam X Fusion Sweep i zrobiły się pionowe rysy, gdy wrócił do mnie po gwarancji, pierwsze ugięcie amora i już widać, że znów zaczęły się robić. Jak na razie nie powiększają się. W moim poprzednim Manitou R7, rocznik 2008, anoda była w idealnym stanie, jedynie coś wpadło pod uszczelkę i malutka ryska na powłoce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 7 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2021 Od czasu do czasu zdarzają się problemy u wszystkich. Na niektórych rocznikach marzocchi anoda odpadła płatami, foxy miały wadliwe tłumiki, współczesne foxy rhythm mają b.cienką anodę... Mało jest o tym wątków bo jest inne podejście lokalnych przedstawicieli marki do reklamacji i klienta nie bietze wqrw po pierwszej przygodzie z serwisem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Accent_Szaj Napisano 8 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2021 23 godziny temu, Kruk_Szaj napisał: SidWC z roku 2017/2018 i nic na goleniach nie było. No fakt u mnie nie ma tego problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kruk_Szaj Napisano 9 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2021 Dowcipny amor ode mnie kupiony i się śmieje Cwaniak Niestety jesteśmy raczej na takie akcje skazani, kiedyś jak była ta kremowa/tytanowa (kolor) powłoka, to tak widać tego nie było, a pewnie takie ryski powstawały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 9 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2021 (edytowane) Też tak sądzę. Na jasnym rys nie widać, dopiero latarka pod odpowiednim kątem je uwidacznia. Na czarnym widać absolutnie wszystko, łącznie z tym że można zostawić ślad paznokciem. Edytowane 9 Stycznia 2021 przez skom25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rockszajs Napisano 7 Marca 2021 Udostępnij Napisano 7 Marca 2021 Operacja się powiodła. Fabryczne szajs za ciasne tuleje ślizgowe rock szuksa zostały zastąpione tulejami z POM-C o odpowiedniej tolerancji. A górne lagi poanodowane. Teraz golenie górne lekko chodzą w dolnych a i wbrew opini ,,fachówców,znafców i ekspertów ,, z tego forum 😂😂😂 plastikowe tuleje ślizgowe nie wygniatają ani nie rozbijają się od jazdy. Problem rozwiązany temat można zamknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vdcmike Napisano 7 Marca 2021 Udostępnij Napisano 7 Marca 2021 (edytowane) Oczywiście... oceniłeś to przebiegu kilku km? Jeszcze napisz, że golenie anodowałeś nie zabezpieczając powłoki wewnątrz i będziesz miał kolejną (nastą już?) przyczynę żadnej czułości tego trupa. Poza tym z tego co piszesz korzystając ze swoich alternatywnych, wirtualnych wcieleń problem z widelcem masz cały czas. Edytowane 7 Marca 2021 przez vdcmike Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi