rudek5 Napisano 28 Grudnia 2020 Napisano 28 Grudnia 2020 Jak rozwiązać problem przesłania danych z Garmina do Stravy. Nie przesyła mi tętna. W aplikacji Garmin Connect / Ustawienia / Aplikacje partnerskie mam strave. Za każdą podpowiedź i wskazówkę dziękuję.
nadwochkolkachpuntoes Napisano 28 Grudnia 2020 Napisano 28 Grudnia 2020 A na Garmin Connect pojawiają Ci się wszystkie dane? Bo mi od kilku dni niby synchronizuje, ale nowych aktywności brak.
siemalysy Napisano 28 Grudnia 2020 Napisano 28 Grudnia 2020 A strave masz free czy w subskrybcji? Raczej nie powinno to mieć znaczenia. Ja mam free i z Garmina przesyła mi do stravy tętno w postaci informacji jakie było tętno średnie i maksymalne.
provayder Napisano 28 Grudnia 2020 Napisano 28 Grudnia 2020 Ale to nie ma znaczenia. Ja mam w tej chwili premium (od końca listopada na razie w ramach testu) ale na free normalnie mam pełne wykresy tętna, kadencji, temperatury.
siemalysy Napisano 28 Grudnia 2020 Napisano 28 Grudnia 2020 Wydaję mi się, że jak skończy się Tobie opcja premium to już nie będziesz miał wykresów.
steve69 Napisano 29 Grudnia 2020 Napisano 29 Grudnia 2020 Ale to teraz "na dniach" coś się zmieniło? Od zawsze mam Stravę w wersji free i do tej pory nie było żadnych problemów z rejestracją tętna (Garmin 820 -> Garmin Connect -> Strava). Ostatnio w Listopadzie:
rudek5 Napisano 29 Grudnia 2020 Autor Napisano 29 Grudnia 2020 Odinstalowałem aplikacje na telefonie Garmina i zainstalowałem ponownie. Wszystko zaczęło działać. Dziękuję za tak duży odzew.
siemalysy Napisano 29 Grudnia 2020 Napisano 29 Grudnia 2020 @steve69 masz rację. U mnie też jest. Zakręciłem się trochę @rudek5 przepraszam za zamieszanie i próbę wprowadzenia w błąd Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.