Skocz do zawartości

[Amortyzator] RockShox Sid blokada skoku


grzechu2410

Rekomendowane odpowiedzi

To ty królu złoty w zawodach startujesz i pytasz jak SAG ustawić? Nie masz swojego "ulubionego"  cisnienia? Olaboga 😀sprowadziłeś ciśnienie i co? Może tam jest cisnienie pod 40kg ridera..... 

Ustaw SAG jak bozia nakazala , sprawdz jak to dziala i możemy rozmawiać. Tylko nie pytaj jak i ile bo milion poradników na Googlach i YT o tym. 

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SAG wiem jak ustawić, przed jazdą po serwisie ustawiłem go tak jak było poprzednio, czyli około 110, co dało jakieś 15% ugięcia. Pytanie moje o sag bardziej miało na myśli, czy dla kogoś kto jeździ coś więcej niż zjazd z krawężnika, ustawić sagu więcej czy może mniej niż podpowiada przeciętny poradnik. Czy to może tylko i wyłącznie kwestia indywidualna. Gdy mam ustawiony sag na poziomie 20% zdarza mi się, że na jakimś uskoku, zamykam cały amor. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 95% uszczelnienie ci puszcza  olej przez co zapowietrzył Ci się charger.

Można to łatwo sprawdzić. Wyjmujesz tłumik z amortyzatora, szukasz nieszczelności. Wyciągasz maksymalnie do dołu tłok, jeśli gumowa membrana (bladder) w którymś miejscu jest wklęsła to jest zapowietrzony. Sprawdź, jeśli okaże się, że to to - przekaż tą informację sprzedawcy. Gwarancyjnie wymienią uszczelnienia i odpowietrzą lub cały element.

Nowy RockShox SID 2021 - rodzina SID, SID SL i SIDLuxe - Magazyn Bike

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
W dniu 13.08.2022 o 17:19, Punkxtr napisał:

Niestety nie mogę edytować poprzedniego posta, a komuś ta informacja na pewno się przyda. 
Rock Shox ma Chargera w wersji Race Day, w którym - wg serwisówki - można w razie zapowietrzenia wymienić jedynie olej bez uszczelek. 

W teorii jest nierozbieralny, ale przy odrobinie uwagi i właściwych narzędzi da się to zrobić. Na głównym tłoku jest zwykły o-ring, którego zużycie doprowadza do szybkiego zapowietrzania się tłumika. Można go wymienić, czego potwierdzeniem jest moje poniższe zdjęcie: 

 

_DSC1046.JPG

Pamiętasz może wymiary oring’a? Mam problem z usztywnieniem blokady. Charger odpowietrzony starannie, brak powietrza. Niestety po zamontowaniu blokada praktycznie nie działa…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...