HarveyDent Napisano 16 Września 2022 Udostępnij Napisano 16 Września 2022 To ty królu złoty w zawodach startujesz i pytasz jak SAG ustawić? Nie masz swojego "ulubionego" cisnienia? Olaboga 😀sprowadziłeś ciśnienie i co? Może tam jest cisnienie pod 40kg ridera..... Ustaw SAG jak bozia nakazala , sprawdz jak to dziala i możemy rozmawiać. Tylko nie pytaj jak i ile bo milion poradników na Googlach i YT o tym. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seba8121 Napisano 17 Września 2022 Udostępnij Napisano 17 Września 2022 SAG wiem jak ustawić, przed jazdą po serwisie ustawiłem go tak jak było poprzednio, czyli około 110, co dało jakieś 15% ugięcia. Pytanie moje o sag bardziej miało na myśli, czy dla kogoś kto jeździ coś więcej niż zjazd z krawężnika, ustawić sagu więcej czy może mniej niż podpowiada przeciętny poradnik. Czy to może tylko i wyłącznie kwestia indywidualna. Gdy mam ustawiony sag na poziomie 20% zdarza mi się, że na jakimś uskoku, zamykam cały amor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
service.ant Napisano 17 Września 2022 Udostępnij Napisano 17 Września 2022 Po coś ktoś wymyślił tokeny 😜 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seba8121 Napisano 18 Września 2022 Udostępnij Napisano 18 Września 2022 Rower od ostatniej jazdy stał koło tygodnia nie używany. Wtedy trzeba było się lekko przyłożyć aby na blokadzie się ugiął te 20%. Po postoju blokada załączona, przy lekkim przyłożeniu amor ugina się 50%. Zrobione jakieś 50km od powrotu z reklamacji.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HarveyDent Napisano 18 Września 2022 Udostępnij Napisano 18 Września 2022 Czyli nic nie naprawili poza przelaniem olejem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
service.ant Napisano 18 Września 2022 Udostępnij Napisano 18 Września 2022 Na 95% uszczelnienie ci puszcza olej przez co zapowietrzył Ci się charger. Można to łatwo sprawdzić. Wyjmujesz tłumik z amortyzatora, szukasz nieszczelności. Wyciągasz maksymalnie do dołu tłok, jeśli gumowa membrana (bladder) w którymś miejscu jest wklęsła to jest zapowietrzony. Sprawdź, jeśli okaże się, że to to - przekaż tą informację sprzedawcy. Gwarancyjnie wymienią uszczelnienia i odpowietrzą lub cały element. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seba8121 Napisano 12 Października 2022 Udostępnij Napisano 12 Października 2022 Amor wrócił poraz kolejny z gwarancji, wymienili tłumik na nowy. Czyżbym dostał upgrade ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KSikorski Napisano 12 Października 2022 Udostępnij Napisano 12 Października 2022 Na zdjęciu widać chargera RLC. Jeśli wcześniej miałeś tylko blokadę, to dostałeś "gratis" osobną regulację wolnej kompresji 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seba8121 Napisano 12 Października 2022 Udostępnij Napisano 12 Października 2022 Tak poprzednio miałem tylko blokadę, o to mi właśnie chodziło co oni tutaj dołożyli, czy cały tłumik jakiś lepszy czy po prostu dodatkowa regulacja do tego samego tłumika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
service.ant Napisano 12 Października 2022 Udostępnij Napisano 12 Października 2022 Lepszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
george666 Napisano 22 Października 2022 Udostępnij Napisano 22 Października 2022 W dniu 13.08.2022 o 17:19, Punkxtr napisał: Niestety nie mogę edytować poprzedniego posta, a komuś ta informacja na pewno się przyda. Rock Shox ma Chargera w wersji Race Day, w którym - wg serwisówki - można w razie zapowietrzenia wymienić jedynie olej bez uszczelek. W teorii jest nierozbieralny, ale przy odrobinie uwagi i właściwych narzędzi da się to zrobić. Na głównym tłoku jest zwykły o-ring, którego zużycie doprowadza do szybkiego zapowietrzania się tłumika. Można go wymienić, czego potwierdzeniem jest moje poniższe zdjęcie: Pamiętasz może wymiary oring’a? Mam problem z usztywnieniem blokady. Charger odpowietrzony starannie, brak powietrza. Niestety po zamontowaniu blokada praktycznie nie działa… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Punkxtr Napisano 22 Października 2022 Udostępnij Napisano 22 Października 2022 Wymiarów nie zapisuję, ale jak rozbierzesz tłumik to o-ring dokupisz w każdym sensownym punkcie zajmującym się takimi rzeczami. Nie ma w nim nic niestandardowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
george666 Napisano 22 Października 2022 Udostępnij Napisano 22 Października 2022 Ok dzięki @Punkxtr dla zaintersowanych czytałem tez że Andreani robi upgrade do tłumika Race Day - https://www.mtbcult.it/tecnica/kit-piston-andreani-per-rockshox-sid-ultimate/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.