CYBER1 Napisano 21 Grudnia 2020 Napisano 21 Grudnia 2020 Którą wybrąc? Dartmoor Cruiser (najtańszy ale podobno się gnie) Dartmoor Aircraft Pro WTB Scraper i40 (Jak tu wymienić nyple???)
CyclicBike Napisano 28 Grudnia 2020 Napisano 28 Grudnia 2020 W dniu 21.12.2020 o 13:39, CYBER1 napisał: WTB Scraper i40 (Jak tu wymienić nyple???) Zwykłe nyple, zwyczajna obręcz. Celowałbym chyba w aircraft pro, jeśli zależy Ci rzeczywiście na tak byczych obręczach. WTB nie ma kapsli, z drugiej strony cruiser jest pod system bezdętkowy. Jak dobrze zapleciesz koło, na dobrych szprychach, to zmniejszasz ryzyko zniszczenia obręczy. Drugą kwestią jest materiał, patrzyłbym na obręcze na alu 7k, lżejsze i wiele lepsze niż 6k. Dużo możliwości, nie sprecyzowałeś tak naprawdę o co Tobie właściwie chodzi, więc sugerowanie się subiektywnymi opiniami, jest nie do końca poprawne...
CYBER1 Napisano 29 Grudnia 2020 Autor Napisano 29 Grudnia 2020 Chodzi mi o szeroka mocną, względnie tanią obręcz pod oponę 3.0,na tylne koło do HT która nie będzie się giąć oraz zamieniać w jajo. Z przodu mam Cruiser i nic się z nim nie dzieje ale jak czytam opinie w Internecie to wszyscy piszą , że z tyłu się gnie.
piter614 Napisano 5 Stycznia 2021 Napisano 5 Stycznia 2021 Nie jest to obręcz które typujesz ale ze stajni dartmoor a model to shield Mam te obręcze w dwóch rowerach enduro wiele przeżyły i wiele jeszcze przed nimi z czystym sumieniem mogę polecić Mój młody skacze dość daleko i mocno nie raz nie dwa zrobił niedolota a obręcz nie ucierpiała (nie mówi o 1 metrowych lotach tylko takich po kilka metrów), oczywiście do obręczy muszę też być mocne szprychy by to zwyczajnie miało sens
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.