Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć, zakupiłem niedawno nowy amor i przymierzam się do serwisu zerowego. Czy wystarczy serwis samych dolnych goleni, czy jednak całego widelca.  do komory powietrznej daje smar czy olej? Jedni mówią że potrzebuję pm600 drudzy że olej. Amortyzator to dokładnie rockshox recon Silver Rl 100mm 27.5 boost

Napisano (edytowane)

Ten mały, 50-godzinny, dodatkowo bez wyciągania gąbek itd. Rozdziel golenie, dodaj oleju na gąbki, smar/olej wg. manuala dla danego rocznika, na koniec nieco więcej niż w podręczniku oleju w dolne golenie i tyle. 

Edytowane przez TheJW
  • 3 tygodnie później...
Napisano

Przymierzam się do serwisu 50godzinnego mojego amora https://trailhead.rockshox.com/en/specs/05T95964691 .

Alkohol do czyszczenia, klucze itp posiadam ewentualnie dokupie w zwykłym sklepie . Olej np https://allegro.pl/oferta/rock-shox-15wt-100ml , https://allegro.pl/oferta/sram-butter kupie na aledrogo. Coś jeszcze potrzebuje? Możecie mi potwierdzić czy dobrze czytam service manuala, ze potrzebuje po 6ml na każdą lage?

Napisano

Wymieniasz. Olej się zużywa. Gdyby tak nie było, nie byłoby sensu robić serwisu tłumika, chyba że przy awarii.

Napisano

Czyli zamiennik dla Rockshox 5wt i 15wt to:

https://allegro.pl/oferta/olej-do-lag-silkolene-fuchs-rsf-15w

https://allegro.pl/oferta/fuchs-silkolene-rsf-5w ?

Lepkości tych olejów:

Rock Shox 15Wt 42,8 cSt@40ºC vs Fuchs 15wt 92.95 cSt@40ºC

Rock Shock 5Wt 16.10 cSt@40ºC vs Fuchs 5wt 26.70 cSt@40ºC

Czy nie lepszy będzie zamiast Rock Shox 15Wt 42,8 cSt@40ºC- Fuchs 10wt 47.36  cSt@40ºC ?

Zaraz to chyba rzepakowy wleje ;)

 

 

  • 3 lata później...
Napisano

Ja w recona leje 0w20 motula albo 5w30 i smaruje uszczelki towarem do skrzyn biegow (w sumie to samo co smary do uszczelek w hamulcach). Grunt to nie wpakowac czegos inwazyjnego dla gumy. Rozbieralem juz 3 razy z roznych przyczyn, ale zadna z nich to zly olej :) Poczekamy, zobaczymy. No czasem lagi przemyje brunoxem do amorow. Ogolnie po blisko 500km przelotu juz widac, ze kurzowe mocno ciemnieja. Topienie uszczelek kurzowych w syntetykach ma chyba na celu ich zamocowanie, bo ten olej i tak z nich wyjdzie.

Taka ciekawostka. Nie rozumiem dlaczego za amora na qr musialem bulic blisko 1k, gdzie pod sztywne osie idzie wyrwac za 600-700 :( 

  • 2 tygodnie później...
Napisano (edytowane)

Cześć, podepnę się pod temat jeśli można z pytaniem:

Czy do Recona Gold RL (DbA i MC) do komory powietrznej i do dolnych lag mogę zalać olej Foxa 20Wt Gold, zamiast zalecanego 15Wt od RS? Mam jeden i drugi, ale z tego co widzę, to foxowy ma większą lepkość w 40 stopniach. Będzie dzięki temu lepsza/gorsza praca całości?

Edytowane przez jozi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...