Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

I jeszcze niedawno te rowery crossowe różniły się znacznie od rowerów MTB. A teraz dostajesz "gravela z płaską kierownicą", napędem który różni się od rasowego MTB tylko wielkością blatu na korbie, i ramą o długości i kącie główki jak u typowego ściganta do XC. 

Napisano

Co za czasów dożyliśmy, za ponad 2 tysiące rower z przerzutką Tourney i 7 rzędowym napędem ;) CCC jak to mówię, mnie podwyżkami skutecznie odstraszyli, i już naprawdę mogliby dać jakąś przerzutkę Acera/Altus, to nie jest duża różnica w cenie a jako tako działa. Tourney to szmelc. 

Napisano

Podwyżki podwyżkami, wszystkie rowery poleciały w górę. Ale taka degradacja napędu, gdzie jak dobrze pamiętam nawet ten najniższy model miał w założeniu cokolwiek sensownego (bo na rynek poszły zmienione rowery), to już troszkę przeginka ze strony Marina. 

Napisano
11 godzin temu, MikeSkywalker napisał:

Co za czasów dożyliśmy, za ponad 2 tysiące rower z przerzutką Tourney i 7 rzędowym napędem ;) 

Chłopie ale przecież to jest napęd 1x wiec trza dopłacić 😜 

Napisano

Na pewną obronę zasługuje fakt, ze tam jest kaseta i faktycznie opony, a nie ich imitacja.

Płaci się za wyróżniającą się stylistykę.

Uważam że to nadal fajny rower, a Tourney po mieście daje radę.

 

Napisano

Ja jednak czekam na Presido 3 ,albo czy coś wypuści Marin na 2022 na pasku... Jak mam do wyboru DSX 1/2 za 4000 około to wolę dopłacić 500-800 zł do nexusa 8 i mieć problem ,serwisowania z głowy. Nie mówiąc o oszczędności czasu w myciu roweru + radości jazdy po mieście.  Łancuch mam nadzieję powoli do lamusa będzie odchodzić ,bo w mieście to mordęga:) 

Napisano

* nie można edytowac:D chodzilo mi o 4500 za DSX 1/2 ,a Presido 3 4800 około:) ,a pasek jednak ,a przerzutka 1x12 przy takiej półce cenowej to moim zdaniem przejście z Fiata do Mustanga:P. No, ale rozumiem, ze nie wszyscy muszą być fanami paskow mieście:)

Napisano
5 godzin temu, clavdivs napisał:

Płaci się za wyróżniającą się stylistykę.

Uważam że to nadal fajny rower, a Tourney po mieście daje radę.

 

Moim zdaniem Marin ostatnio gdzieś się pogubił przy projektowaniu nowych rowerów. Patrząc na tego Kentfielda kiera 740mm, dziurawa do bólu siedmiorzedowa kaseta 11-34 , mostek wygląda na 50mm ( albo mniej bo nie podają ) i ordynarnie wysoką główką ramy 205mm w M-ce. Dziwne podejście. 

  • +1 pomógł 1
  • 11 miesięcy temu...
Napisano

Mam pytanie co do rozmiarówki Marin Muirwoods  bo jestem na granicy rozmiaru mam 176cm z przekrokiem 82cm czy podejdzie M czy lepiej czekać aż się pojawią L?

Napisano

Ja bym brał Mkę, to jest bardzo długa rama, a "nowa" Mka jest podobna do starej Lki, która przy moich 180cm jest w sam raz, a nawet mogłaby być krótsza. Z siodełkiem problemu nie ma, bo sobie dopasujesz sztycą, z kolei skracać ramę mostkiem można, ale nie w nieskończoność. 

  • 1 miesiąc temu...
Napisano

To biorę Mkę, Jeszcze jedno pytanie czy zakładając do niego opony race king 2.2 wejdą błotniki? Jeśłi tak to może znacie jakieś sprawdzone błotnmiki co pasują? Jeśłi nie to jaka maksymalnie może być opona by weszły błotniki?

Napisano (edytowane)

Mam w Marinie opony Kenda SBE 1,9" i do tego błotniki SKS szerokie na 53mm, na zimę zakładam Kenda Karma 1,9" która ma agresywny bieżnik i błotniki te same. Ogólnie to błotniki tak dobrałem aby były jak najwęższe aby nie rzucały  się w oczy i spełniały swoje błotochronne zadanie.

Edytowane przez leejoonidas
  • +1 pomógł 1
Napisano

Kupiłem ten rower na sezon jesień zima, w sezonie letnim by wyjechać z dzieciakami, w sumie by go używać wszędzie tam gdzie Giant Content Ar1 mi nie pasuje. Taki rower nie rzucający się w oczy. Skręciłem go usiadłem i powiem szczerze że pozycja mi mega pasuje i jedno co pomyślałem ale szatan. Niestety nie przejechałem nawet metra bo zaraz opony ściągałem bo już klient na nie czekał. Teraz czekam na Race Kingi, błotniki i jestem pewien że przyniesie mi dużo frajdy ;) 

Napisano (edytowane)

Jest i on mój zimowy rycerz opony 2.2 Race Kingi z błotnikami sks bluemels style 65.  Jeszcze tylko muszę znalesc jakieś rogi może już nie modne ale takie przyzwyczajenie 

 

IMG_20221111_083343.jpg

Edytowane przez Eremita
  • +1 pomógł 2
Napisano (edytowane)

Chyba pierwszy rower jaki widzę w życiu który dobrze wygląda z błotnikami :) Przedni błotnik masz przedłużony. Jest duża szansa że tym przedłużeniem zahaczysz o coś i go pogniesz lub załamiesz. Doradzam zdjąć przedłużkę albo być bardzo ostrożnym na zjazdach z przeszkód np. z krawężników.

Polecam rogi wewnętrzne: https://www.centrumrowerowe.pl/rogi-sqlab-innerbarends-411-pd27776/?v_Id=164508 Odkąd założyłem ponad 50% czasu, a myślę że raczej 60-70% jeżdżę właśnie na nich.

Edytowane przez chrismel
  • +1 pomógł 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...