Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

@MikeSkywalker Muirwoods mam M-ke, Stinson też M-ka. Oba są dla mnie okej, choć Stinson to przy moich 168cm jest końcówka M-ki, a w Muirwoodsie to jest początek M-ki.

Stinson ma zupełnie inną geometrię jedziesz wyprostowany, na Muirwoodsie dość mocno rozciągnięty.

  • 1 miesiąc temu...
Napisano (edytowane)

Na moje oko to on się ma do Fairfaxa tak, że jest znacznie niżej. Ma wszystko to, czego nie chciałbym mieć w rowerze. Słaby mostek w pradawnym standardzie, mostek regulowany który będzie trzeszczeć, amortyzowaną sztycę która złapie luzy i hamulce obręczowe (no, jak tani to ujdą). Do tego pozycja typowego mieszczucha.  

Ten Fairfax przynajmniej z wyglądu przypomina rower :) Tak czy owak trzeba się przymierzyć.

Edytowane przez wkg
Napisano

Zamęczysz się, to jest typowy rower żeby skoczyć po bułkę. Takie jest moje zdanie.

Napisano (edytowane)

@Hartigan W jakim rozmiarze szukasz? Tu masz po 1szt. Presidio 1 (S) i Kentfielda 2 (M) które wypadają znacznie lepiej od tego Larkspura.

https://halarowerowa.pl/pl/products/rowery/komfort-i-fitness/rower-marin-presidio-1-grafitowy-czarny-78395.html

https://primal.pl/pl/p/MARIN-Kentfield-2-nowosc/1062

 

A skoro rozważałeś Fairfaxa 2 to może warto naciągnąć budżet na klasyka w stylu Muirwoodsa. ;)

Edytowane przez keltu
Napisano

Dzięki za odpowiedzi.

172 cm, 78 kg więc raczej rozmiar M. Co do tego Kentfielda to super rower i czekam ciągle na odpowiedź od sklepu.

Co do FairFaxa 2, to chodziło mi o model 1, więc pomyłka. On jest dostępny w Łodzi za 1899 PLN.

Muirwoods super ale dużo ponad budżet ;(

Jest Kentfield 1 dostępny rozmiar L, ale nie wiem czy na 172 cm nie będzie za duży...

Napisano

Aaa to ty, nie skojarzyłem po nicku z innego tematu - no dla ciebie M zdecydowanie. Bier panie tego Kentfielda 2 póki jest dostępny jeszcze. 😁

Napisano

Ano to ja. Czytam sporo o tych Marinach, super rowery ale chyba będę musiał zaniżyc nieco budżet aczkolwiek ten Kentfield mocno mnie jara.

A jak wypada San Rafael DS1 bo o nim nikt się jeszcze tu w temacie nie wypowiedzial?

To już cross z amorem więc pewnie sporo ciezszy ale też wpada w moi zanizony budżet. Czy znacząco odczułbym różnice w dłuższych asfaltowych dystansach?

https://www.marinbikes.com/pl/bikes/2021-san-rafael-ds1

 

Napisano (edytowane)

Niczym się specjalnie nie wyróżnia, największym minusem jest ta atrapa amortyzatora w postaci Suntoura NEX. Może Fairfax 1 jeśli ma być budżetowo, tutaj jest M'ka w czarnym kolorze https://halarowerowa.pl/pl/products/rowery/komfort-i-fitness/rower-marin-fairfax-1-czarny-78357.html

Napęd mocno budżetowy ale przynajmniej będzie w miarę lekki ze sztywnym widłem no i tarczówki mechaniczne trzeba zaliczyć do zalet w tym budżecie, jak zajedziesz tego Tourneya można wywalić przerzutkę z przodu zostawić 1 tarczę na korbie, na tył wrzucić kasetę 8-9 rz. + Acere / Alivio za kilkadziesiąt zł i masz fajny rower. Ale jednak miej na uwadze że to jest rower Fitnessowy, pozycja będzie zupełnie inna jak na Kentfieldzie - bardziej pochylona do przodu.

W sumie możesz też rozważyć Stinsona, w przypadku tego roweru myślę że zarówno M i L będzie ok przy twoim wzroście z tą niziutką górną rurą. Komfortowa geometria jedziesz wyprostowany. Ale to już jest cięższy zawodnik z racji na bardzo szerokie kapcie.

https://bike-project.pl/pl/p/MARIN-STINSON-1/4950 - M

https://www.narowery.pl/pl/p/Rower-miejski-Marin-Stinson-1-27%2C5-L-/30772 - L

Edytowane przez keltu
Napisano

Nie będzie ten rower zbyt ciężki i wolny? Chciałbym też rowerkiem pojeździć po górach (ale asfaltowych drogach) w przyszłości jak już trochę pocwicze kondycję a nie chce kupować dwóch rowerów (crossa i fitnessa/gravela po roku czy dwoch). 

Robiłeś tym rowerkiem dłuższe dystanse? Jak się sprawuje? Da się włożyć cieńsze opony tam?

Napisano (edytowane)

Dłuższe dystanse to nie problem, ale do jazdy po górach to Stinson się nie nadaje... No może wersja "2" już bardziej, bo ma kasetę o większej rozpiętości.

Ale raczej na Stinsonie nie da się jechać na stojąco, na pedałach. 

To jest bardzo komfortowy cruiser do wygodnego śmigania po ścieżkach rowerowych, szutrach itp,

Da się włożyć cieńsze oponki, ale wg mnie to bezsensu...

Edytowane przez stpman
Napisano

Każdym rowerem po drodze asfaltowej pojedziesz nawet w górach. Kwestia siły nóg i wydolności tlenowej. Stinson ma 38 zębatkę z przodu, z tyłu zakres 11 do 34. Żeby na tym zrobić podjazd to musisz mieć nogi ze stali.

Nie ma roweru uniwersalnego do miasta i w góry, nawet jeśli to asfalt :)

Napisano (edytowane)
8 godzin temu, wkg napisał:

Na moje oko to on się ma do Fairfaxa tak, że jest znacznie niżej. Ma wszystko to, czego nie chciałbym mieć w rowerze. Słaby mostek w pradawnym standardzie, mostek regulowany który będzie trzeszczeć, amortyzowaną sztycę która złapie luzy i hamulce obręczowe (no, jak tani to ujdą). Do tego pozycja typowego mieszczucha.  

Ten Larkspur wymaga tylko wymiany mostka na dłuższy i niższy i wywalenia tej amortyzowanej sztycy (sztyca 40 cm wystarczy, raczej bez offsetu), by pozycja była bardziej sportowa. Przy wzroście 172 cm brałbym jednak rozmiar S (efektywna długość górnej rury 590 mm, główka ramy 140 mm, zamiast 170 cm w M). To koszt kilkudziesięciu złotych i masa na pewno też pójdzie w dół. Poza tym zupełnie przyzwoity rower, z szerokim zakresem przełożeń.

Edytowane przez marvelo

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...