steve69 Napisano 29 Października 2020 Napisano 29 Października 2020 Po 1,5 roku używania, na osłonie czujnika tętna mojego Fenixa 5X pokazały się mikropęknięcia: Po przeszukaniu Internetu okazało się, że nie jest to odosobniony przypadek i ta dolegliwość spotkała już wielu użytkowników zegarków Garmina. Na początku są to pojedyncze mikropęknięcia, których z czasem zaczyna przybywać (zdjęcie jedno z wielu znalezione w Internecie): Jeszcze rok temu Garmin wymieniał felerne sztuki na inne nieuszkodzone (refurbished). Obecnie już nie. Na moje pytanie w sprawie tego uszkodzenia serwis odpowiedział, że "... tego typu delikatne pęknięcia nie powinny powodować problemów z pomiarem tętna ani wpływać na wodoszczelność zegarka. Może Pan spokojnie użytkować ten zegarek." Zawiodłem się. Sprzęt za niemałe pieniądze i takie "coś"...
steve69 Napisano 10 Listopada 2020 Autor Napisano 10 Listopada 2020 Aktualizacja. Warto być upartym i nie odpuszczać. Garmin jednak wymienił mi zegarek na inny (refurbished). Do tego gwarancja 24 miesiące liczona jest od nowa.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.