KasztanFR Napisano 26 Października 2020 Udostępnij Napisano 26 Października 2020 Cześć, posiadam Rockshoxa Pike RC z Chargerem2 i Debonairem z 2019 roku. Amorek sprawuje mi się super, ale niepokoi mnie jedna rzecz. Otóż gdy zmieniam ustawienia wolnej kompresji nie czuję żadnej różnicy pomiędzy kliknięciami. Jest malutka różnica pomiędzy skrajnymi ustawieniami ale marginalna. Dodatkowo w najbardziej zamkniętej pozycji tłumik wydaje dziwny dźwięk, tak jakby puka. Dla porównania w Yarim Motion Control znajomego pomiędzy kliknięciami jest wyraźna różnica. Proszę o wskazówki co może być nie tak i jak to można naprawić. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galvatron Napisano 29 Października 2020 Udostępnij Napisano 29 Października 2020 Czy problem występuje od nowości? Kiedy ostatnio widelec miał kompletny serwis, zalecany co 200 godz. jazdy? Ewidentnie jest problem z tłumikiem kompresji. Raczej nie obędzie się bez oddania sprzętu do autoryzowanego serwisu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KasztanFR Napisano 31 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2020 Amor kupiłem od znajomego ale on nie ma pewności bo i tak jeździł na w pełni otwartej kompresji. U poprzedniego właściciela amor mało jeździł i dopiero ja zrobiłem mu podstawowy serwis tj. smarowanie uszczelek, ślizgów, airshaftu i wymiana oleju w dolnych lagach żeby to na sucho nie chodziło. Tłumik od nowości nie był ruszany. Składam drugi rower i jestem na ten moment spłukany, więc oddawanie go do autoryzowanego serwisu na ten moment nie wchodzi w grę. Wolałbym jednak samemu spróbować to ogarnąć jeśli to jest technicznie możliwe w domowych warunkach. Jak ktoś ogarnia temat to proszę dać jakieś rady co mogło się schrzanić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galvatron Napisano 31 Października 2020 Udostępnij Napisano 31 Października 2020 SRAM udostępnia instrukcje serwisowe do swoich amortyzatorów, i pozwala na samodzielny serwis, więc jak masz narzędzia, to w domu możesz zrobić Chargera (zmiana oleju i uszczelek, odpowietrzenie): https://www.servicearchive.sram.com/sites/default/files/techdocs/gen.0000000005894_service_manual_2019-2020_pike_revelation_english_rev_a.pdf Tyle tylko, że 1) musisz kupić pełny zestaw uszczelek do Pike'a, bo nie ma do samego tłumika, 2) może to nie wystarczyć, gdyż może być konieczna wymiana jakichś elementów. Obawiam się, że to nie jest awaria, którą usuniesz sam i bezkosztowo. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KasztanFR Napisano 31 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2020 Na razie chyba temat oleje bo nie przeszkadza mi to w jeździe bo i tak nie używałem tego w żadnym amorze. Wrócę do tematu jak uzbieram kas. Jakby ktoś coś jeszcze wiedział to można podsuwać propozycje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter614 Napisano 1 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2020 (edytowane) Charger może być zapowietrzony i dlatego nie działa poprawnie Edytowane 1 Listopada 2020 przez piter614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KasztanFR Napisano 1 Listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2020 A jakie można wymienić główne objawy? Czytałem różne fora właśnie o zapowietrzonym chargerze ale niczego konkretnego się nie dowiedziałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KasztanFR Napisano 10 Listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2020 ogarnąłem, do zamknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi